Iwan

72 9 1
                                    

Alaz ve Ateş hastanenin güvenlik kamerasından bir saat önce ortadan kaybolan Vienin bir ambulansla kaçırılma görüntüleri ni izliyorlardı .Kaydın sonunda ise İwan kameralara dönüp boğazını keser gibi bir hareket yapmış kafasındaki peruğu ve üzerindeki doktor önlüğü ne yere atmıştı.

Alaz "Lanet olsun nasıl olurda sevdiğim kadının yanındayken kaçırıldığını hissetmem ,Ateş bir şeyler yapmalıyız o Viene zarar verecek"

Ateş Alaz 'ın omuzundan sıkarak teselli vermek adına derin bir soluk aldı.

" Kendini suçlama kardeşim nereden bilebilirdin ki, sana uyku ilacı vereceklerini, üstelik hastane kantininde de adamları olduğu aklımıza gelmedi,en son istihbarattan aldığımız haberde İwan 'ın Suriye'de olduğu yönündeydi.

Lütfen fevri davranma biraz olsun bu süreçte sakinliği ni koru ve mantıklı düşün.Iwan

Vien den intikam almak istiyor.İşkence dahi yapacak olsa bunu Asenan' ın gözlerinin içine bakarak yapacaktır. Bu durumda onun uyanması nı bekleyecek buda bize onu bulmak için zaman kazandıracak."

Alaz oturduğu yerde başını ellerinin arasına alarak saçlarını çekiştiriyordu.Hırsını canını acıtarak almak istiyor , dikkatsizliği ne içten içe kızıyor,kendini böyle cezalandırmak istiyordu.
"O or...ço..ğunu elime geçirdiğim anda canını almazsam banada bozkurt demesinler. O p..ç 'in İsrailli Asher ile yakın dost olduklarını biliyorsun ve bu herifin ilaç sanayisinde nasıl başarılı olduğunu da bilmeyen yok. "

Ateş " İşte bu yüzden beklemeliyiz, onların elindeki imkanlar ile Vien uyandırılabilir.Görmüyor musun Alaz?Biz aylardır onun uyanması için bekledik ,doktorlar bile uyanmayacağı yönünde konuştular .Bu güne kadar beyin ölümü gerçekleşen hiç kimsenin uyandığı yönünde bir bulgu yok.Üstelik üç ayın sonunda uyanmadığı için organları bağışlanacaktı.Solunum cihazından ayıracaklardı."

Alaz 'ın duydukları karşısında boyun damarı kabardı ,nabzı yükseldi.Öfkeyle soluyup , kardeşinin sözünü kesti ."Buna asla izin vermezdim "diyerek Ateşin gömleğinin yakasından çekiştirdi.

Ateş ise bu durumdan zerre etkilenmemiş konuşmasına devam ediyordu. " Hangi sıfatla Alaz ,Vien kazadan önce organ bağışına imza atmıştı.Bu durumda elimizden bir şey gelmezdi,en azından şuanda bir şansı var .Asher azılı bir piskopat olsa da teknolojik açıdan bizden daha ileride. Üstelik biz isteseydik asla bize yardım etmezdi. Şuan da Suriye ye giriş yaptığı na dair haber geldi.Bu da demektir ki Vien de şuanda orada ."

Alaz "Peki şuanda konumu belli mi?."
"Evet nerede olduklarını biliyoruz.Dediğim gibi bekleyeceğiz."

Üç gün sonra

Asher bilgisayar başında İwan'ın serzenişlerini dinliyordu.

"Ne zaman uyanacak bu kadın Asher ,bu topraklarda olmaz dedin bizi dünyanın bir ucundaki adaya getirdin."

Asher bu adamın çenesinden bıkmış bir vaziyetteydi.
Bazen gerçekten çekilmez biri olup çıkıyordu.

" Ne zannediyorsun beni Tanrı mı ?.Elimden geleni yapıyorum dostum anla artık bu kadın zaten bildiğin ölü. Organları zaten iflas etmiş ,beynin ise ne kadar işlev görür bilmiyorum . Yani anlayacağın %3 bile şansı yok. O yüzden artık farklı bir yol denemeliyiz.

Kötü Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin