Kötü bir his

44 6 1
                                    

Asena için zaman bir kum saati misali kısaldıkça elinden geleni yapıyordu.Yıllardır içinde kor bir ateş gibi yanan intikamını nihayetinde erdirebilmiş anne ve babasının intikamını bir nebze olsun alabilmişti.

Tabi bu sadece maşalarla bitmemiş örgütün  en derinine inmeyi başarmış ,gerisini ekibine bırakmak zorunda  kaldı.En son olan operasyonda ciddi  bir şekilde yaralandı.

__________________

İki gün önce

Alaz ekip lideri olarak masa başında  bulunan arkadaşları na emirlerini saydırıyor, bu işin artık  tamamen bitmesini istiyordu, Böylelikle hayalini gerçekleştirip Asenayla mutlu bir hayat süreceğini tahayyül ediyordu,başlarına gelecek  felaketi bilmeden.

"Sağ kanattan sen ilerliyorsun Murat yanına üç kişi daha alıp ,işaretimle operasyonu başlatıyoruz."

Murat "Emredersiniz efendim".

"Asena sende Ateş ile birlikte sol taraftan  ilerleyeceksiniz  ,deponun etrafını sarıp işaretimle operasyonu başlatıyoruz."

Asenadan cevap gelmeyince  dönüp arkasındaki biçare ,ve yorgun kadını baştan aşağı  süzdü.Bileginden tutup bir kenara  çekti,

"Sana söyledim  Asena bu işi bize bırak diye ,şu  haline dön bir bak daha doğru  dürüst  yolda yürüyemiyorsun , nedir bu inadın sebebi kendini öldürtmek mi ? Allah  aşkına neden bu kadar  zorluyorsun sabrımı.  "

diye içerleyip hırsını saçlarını çekiştirip duran Alaz derin bir nefes  aldı ,Asenayı  üzmekte istemiyordu.Yıllardır bu anı beklediğini biliyordu,onu anlıyordu .Gel gör ki yüreği bu haline dayanmıyor,aklı sürekli yüreği ile verdiği savaşta yenilen  taraftı.

Ona bir şey  olacak diye aklı çıkıyordu.Ne çok beklemişti  sürgün yemiş yüreği ne zaman vuslata  erecekti  ki kim bilir.

Kendi iç muhasebesiyle cebelleşiyor,sorulariına cevaplarını yine keendi veriyordu.Sadece biraz daha  sabır  az kaldı Alaz azıcık daha sık dişini ,Ona kavuşmaya sadece bir adım kaldı  bu arzusunu gerçekleştirmeye sadece bir adım.

Sonra seslice düşüncesini farketmeden ağzında homurdanarak bi küfür savurdu,
"Sıka sıka diş kalmadı ...."
Gaybı Allah tan gayri kimse bilmez.

İmtihanın en çetin  olanı ,insan en çok  neyi ister neyi severse ilk avuçlarından o kayıp gidiyordu.

İçten içe bir şeylerin ters gideceğini hissediyor, yine de  kendini rahatlatmak adına  içindeki  sıkıntılarını bir nebze hafifletmek için   yine yaradanı na  sığınıyor duaların huzur veren huşu ile  kendini teslim ediyordu.Her dem söylediği  duayı içinden tekrarladı,

"Allah'ım  gönlümde olanı  hakkımda  hayreyle,hakkımda hayırlı olanı gönlüme razı eyle. "
Asena bir anda düşecek gibi sendeleyince Alaz girdiği  transtan çıktı. Hemen kolundan tuttu,Vienin

Kadının enerjisi bitmek üzereydi ,bez bebek  gibi yıkılmasına az kalmıştı, yinede gururundan ödün vermeyip kısılan sesiyle cevap verdi.

" Tamam   iyiyim ben Alaz,  merak  etme  , karşısındaki  adamın  ondan istedigi cevapları vermediği takdirde  burada olamayacağının farkındalığıyla, size ayak bağı  olmayacağım nasıl  istersen o şekilde  davranacağım sana söz veriyorum  ,lütfen  beni bu operasyondan mahrum etme", deyip dudaklarını  büzdüğünde Alazın yelkenleri suya indireceğini adı gibi biliyordu.

Ekip pür dikkat  bu sahneyi izliyor Alazın sert ve ciddi  ifadesinin nasılda bir  anda tuzla buz olduğunun her saniyesini görüyor ve şaşkınlıklarını gizlemiyorlardı.

Alaz , bileğinden tuttuğu kadını    çekip  kolları arasına alarak sıkıca sarıldı, derince  saçlarındaki lavanta ,limon karışımlı kokuyu ciğerlerine  doldurup ,sevdiğinin alnına bir öpücük  kondurdu.

"Bu iş bittiğinde bana yıllar önce verdiğin sözü tutacaksın , yarından itibaren benim karım olacaksın, kendini buna hazırla ,daha fazla vakit kaybetmeyeceğim ,senin için  canımı bile veririm  biliyorsun değil mi?

Vien derin bir soluk aldı.Bu işin kaçışı yoktu bununda farkındaydı.Fakat çok zamanı olmadığınında farkındalığıyla  şuan Alazı üzmemek  adına bir süreliğine düşüncelerini saklamayı ,bu konuşmayı operasyondan  sonraya bıraktı.






"

Kötü Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin