Gözlerim kapandıktan sonra komutanları olduğunu düşündüğüm adam beni atın üzerine kendiside önüme oturacak şekilde yerleştirdi.
Attan düşmemem için adamları beni komutanlarına bir kumaş yardımıyla kollarımın altından bağlayıp kumaşı komutanın göğsünden geçirdiler, bu yüzden kafam adamın omuzunda yüzümde sırtından destek alarak yolculuğa devam ettik.
Yaralı olduğum dan ve yeterli dinlenemediğim için bedenim bu yorgunluğa daha fazla katlanamayarak kendimi uykunun kollarına teslim ettim.
Sabah şafağın da yola çıkmıştık . Kulağıma sesler gelmeye başlayınca gözlerimi yavaşça açtım , önce nerede olduğumu algılayama dım Etrafı incelediğimde dün yaşadıklarım bir film şeridi gibi gözümün önünde cereyan etti.
Bir dakika iyi de ben en son at üzerinde değilmiydim yahu!.
Kim beni buraya getirdi, bir odada postun üstünde uzanmış vaziyette idim. Hemen üzerimi kontrol ettim Allah tan daha önce güzerimde bulunan kıyafetler yerli yerindeydi. Ben nasıl oldu da bunca zaman deliksiz uyudum ,ona bir türlü anlam veremedim. Buranın havası bana hiç iyi gelmiyor,sürekli dikkatsiz ve oto kontrolü mü kaybediyorum ,hiç benlik bir davranış değil.Bu benim için çok büyük bir problem böyle devam edersem burnum b........ çıkmaz. İç muhasebe yapmayı bir kenara bırakıp ,elimi yüzümü yıkamak için etrafa kısaca göz gezdirdim. Yerde odanın bir köşeside bir kap içinde bulunan su ile kişisel temizliği mi hallettim. Odaya yansıyan
Kızıl ışıkları etrafı aydınlatıyordu, gün batımına az bir zaman kalmış olmalıydı. Uzaktan da olsa sesler kulağıma çalınmaya başladı .
Sesleri daha net duymaya başlayınca adamların bana yakın olduklarını anladım .
(")Berkuk Beyim bu hatunu neden yanımıza aldı ki üstelik bizimle Kahire 'ye geleceğini söyledi.
(")Kız köle olmamak için kaçmış .Sence hiç yorulmadan ve bir tek dinar bile vermeden bir köle kazanacakken , öylece kızı bırakacağını düşünmüş olamazsın . Şanslıymış ki bizimle karşılaştı.
Ne şansı be talihime tüküreyim.Bir köle İzavroluğum eksikti o da tam oldu.
Ulan bunu İstihbarattakilere anlatsam kırk yıl dalga konusu olurdum .
Tabi onlar kafayı yediğimi düşünmeseler.
Bir dakika ne demişti onlar Kahireyemi demisti.Bu manyaklar beni Mısır'a mı götürüyorlar . Şuanda Kahire Memlûk Devleti'nin başkenti olduğuna göre Berkuk kim o zaman. Zorla hafızanı Vien!Ulan başka zaman olsa benimle laf yarıştırırsın iç ses iş zekaya gelince hemen sıvış zaten.Ben de iyice şizofrene bağladım. Hem onlarda çok zeki oluyorlar zaten. Ben şimdi kendimi övdüm mü yoksa gömdüm mü?
Memlükler, kölelerden oluştuğuna göre bana zarar vermezler her hâlde.
Kölemenler devleti olarak.Bir cariye tarafından doksan gün yönetilmişlerdi.
Tabi sonra kadın katletmeselerdi.
Öff ne yapacağım şimdi biri bitiyor bir diğeri başlıyor belaların . Buradan kurtulmalıyım.Ben asla köle olmam . Özüme damarlarımda akan türk kanına terstir esaret .Başım gövdem den ayrılır fakat Allah'tan başka kimsenin önünde eğilmez , Atalarım esarete boyun eğmemiş bu uğurda can vermiş ben mi bundan geri duracağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız
Teen FictionKulağımın dibinde gelen sesler ,adeta beynimde yankılanıyor en son ne olduğunu hatırlamak için çabalıyorum.Tek hatırladığım elimde Barrett M98 silahım , karşımdaki binaya vücudumu döndürmüş gözlerim silahımın merceğinde , hedefi vurmak için uyg...