Gece boyunca ne yapabilirim diye düşünmekten kafam hallaç pamuğu na döndü resmen beynim çok karıştı ,Ram ,Rom hafızalar çöktü resmen ,ne yapmalıyım, tek başıma dedefçilik oynayamam sağlam bir kaç adam lazım ,nasıl bulurum bilmiyorum.
Şu anda bulunduğum durum hiç iç açıcı değil .
Birincisi zamanda yolculuk yaptım ve kendi bedenimi kullanamıyorum.
Paraya ve bir miktar güce ihtiyacım var basit bir baldız konumunda hiç bir haltı çözemem,ciddiye alınmam ,kadı efendi beni hemen deşifre edebilir.
En iyisi bulaşmadan çıkıp gitmek , herşeyi oluruna bırakmalı.
İkincisi bunca yıl herşeye ailemin intikamını almak için katlandım ,ama ortada ne bir katil var nede yaşadığım yer .Kimden , intikam alacağımı öğrenmeden burada sıkışıp kaldım.
Üstelik buradan nasıl kurtulacağımı bile bilmiyorum.
Üçüncüsü şuanda evinde kaldığım insanlar bana karşı çok iyiler ,ilk defa aile sıcaklığını burada hissediyorum .
Leyla gerçekten bana bir abla gibi oldu.Üstüme titriyor ,beni sevdiğini ve benim için sürekli endişelendiğini gördükçe kendimi daha kötü hissediyorum .
Öleceklerini bildiğim halde hiç bir şey yapmamam onlara yardım etmeyecek olmam nankörlük resmen ihanet ediyormuşum gibi hissediyorum.
Onlar daha çok genç üstelik beş yaşında bir
oğulları var.Ben küçücük bir çocuğun ölümüne nasıl göz yumarım ,bunu nasıl yapabilirim bu kadar vicdansız olamam .. Bir masumun ölümüne göz yumarsam benden geriye ne kalır, yıllarca çocuk esirgeme yurdunda kaldım, çocukluğumu yaşıyamadan en ağır şartlarda eğitim aldım,ne uğruna katil olmak için mi? Bir çocuğun ölüm sebebi olmasam da öleceğini bilerek susmam ,buna göz yummam beni de bir katil yapmaz mı?
Tarihin canı cehenneme hiç bir şey bir çocuğun canından daha kıymetli olamaz.
Ama ya müdahale edersem bir çocuk uğruna binlerce çocuğun ölümüne neden olursam o zaman ne yaparım ben bununla nasıl yaşarım.
Allahım sen bana bir yol göster,şuan o kadar aciz ve çaresiz durumdayım ki beynim durmuş ,ne doğru ne yanlış öncelikle bu karmaşık duygular dan arınmalıyım ,iç içe geçmiş fikirlerden kurtulmalı ve mantıklı düşünmeliyim.
Bunu çözmenin tek yolu var büyük bir olaya müdahale etmeden önce daha küçük bir olaya müdahale edip sonrasında neler olacak görmeliyim. Ve harekete öyle geçmeliyim.
Önce bir kum tanesini yerinden oynatmalıyım sonra büyük bir kayayı. Sonra ise olayların gelişimi ni takip etmeliyim.Şimdi çalıştır saksıyı Vien hafızanı zorla bakalım 1380 yılında neler oldu, hatırlamaya çalış.
1380 Ruslar, Kulikova Savaşı’nda, Altınordu Hanı Mamay’ı yendiler.
1380 Altınordu, Ak Ordu ile birleştirildi ve her ikisi de Altınordu adını aldı.
1380 Timur’un fetihlere başlaması. 1380-1387 Timur, İran’ı ele geçirdi.
1380-1393 1370’te Çağataylıların yerini alan Timur, 1380’de ve 1393’te düzenlediği seferlerle Celayirlilerin ve Muzafferilerin İran’daki egemenliğine son verdi.
1380- 1398 Kadı Burhâneddin Beyliği: Kurucusu Kadı Burhâneddindir. Anadolu’da kurulan beylik, Osmanlı Devleti tarafından yıkılmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız
Novela JuvenilKulağımın dibinde gelen sesler ,adeta beynimde yankılanıyor en son ne olduğunu hatırlamak için çabalıyorum.Tek hatırladığım elimde Barrett M98 silahım , karşımdaki binaya vücudumu döndürmüş gözlerim silahımın merceğinde , hedefi vurmak için uyg...