Prológus

1.2K 39 0
                                    

Hello Nagyvilág Liza Carmen Gomez vagyok 21 éves és nem rég fejeztem be az egyetemet mint személyi asszisztens és személyi edző. Jelenleg munka nélküli vagyok hisz ki akarna maga mellé egy pálya kezdőt. A gyönyörű Spanyolországban lakók méghozzá Barcelonában imádom ezt a várost a tenger a napsütés imádom. Sajnos barátom nem sok van mivel eléggé vissza húzódó vagyok de egy barátom van akire bármikor számíthatok az pedig Mick Schumacher igen Michael Schumacher fiáról beszélek. Kis korunk óta ismerjük egymást hisz a családjainak nagyon szoros kapcsolatot ápoltak míg sajnos el nem kellett költöztünk Németországból. De a viszonyunk Mickkel nem megromlott hanem mondhatni még erősebb lett szinte testvérei lett . Mindent megosztottunk egymással. Így történt ez a mai nap is. Épp indultam volna a reggeli futásomra amikor viszont kinyitottam az ajtót el se hittem amit látok.
- Mick te mégis hogyan kerülsz ide? - esett le az állam hogy megláttam.
- Neked is jó reggelt Lizu nekem is hiányoztál. - mosolygott rám az ajtóban Mick.
- Úr isten gyere be gyorsan. - majd mikor bejött szinte a nyakába vetettem magam.
- Annyira hiányoztál! Miért nem írtál hogy jössz? - rohantam le a kérdéseimmel.
- Liza nyugi! Nekem is hiányoztál! És meglepetésnek szántam ugyan is van egy ajánlatom amit nem utasíthatsz vissza. - ültünk le az asztalhoz.
- Na milyen ajánlat? - ittam meg gyorsan a reggeli kávém.
- Ugye tudod hogy mindig is vágytam arra hogy apám után én is bekerüljek a Forma-1 be . - nézett a szemembe.
- Hogyne tudnám Mick hisz minden álmod ez de ez akkor azt jelenti hogy? - meredtem nagy szemekkel.
- Igen! Bekerültem!! - mosolygott egy 1000 wattos mosollyal.
- Jézusom! Gratulálok Mick! Nagyon büszke vagyok rád! - öleltem meg a legjobb barátom.
- Köszönöm Liza szóval ezért is vagyok itt hogy ezt elmondjam és mert kellenél nekem. Tudom hogy személyi edzőként végeztél és ha nincs munkád én szívesen adnák neked. - engedett el.
- Komolyan? Mick nekem nincs tapasztalom! Biztos hogy engem szeretnél? - néztem félve a szemébe.
- A legkomolyabban mondom hogy téged szeretnélek! Én nekem is új lesz ez az egész es szeretném ha te mellettem lennél! És segítenél ígérem nem leszek hálátlan. - nevetett fel Mick .
- Akkor ez esetben elfogadom! - mosolyogtam rá.
- Ennek örülök akkor készülj hugicám mert jövő héten repülünk Szahírba! Az első futamomra.
- Basszus vennem kell ruhát . - estem kétségbe.
- Most megyek Liza de hétfőn jön érted egy autó ami elvisz a reptérre és találkozunk Szahírban. - állt fel majd ment az ajtóhoz.
- Rendben Mick köszönöm hogy lehetőséget adtál! - öleltem meg.
- Én köszönöm hogy elfogadtad. Akkor hamarosan találkozunk szia Lizu. - adott egy puszit az arcomra majd távozott.
Én pedig bőszen kezdtem el a ruháim közt válogatni hogy mit kell még vennem és mit akarok biztos elvinni .

Bele szerettem az edződbe Where stories live. Discover now