Part 5

799 25 0
                                    

Miután beszálltunk az autóba elindultunk vissza a hotelba. Az egész 15 perc alatt végig zenét hallgatunk és hangosan énekeltünk. Landoval annyira jól megtaláltam az összhangot mintha évek óta ismernénk egymást. Bár úgy érzem kicsit jobban is kezdem kedvelni ezt a fiút mint kéne. A hotelhoz érve kiszálltunk majd beléptünk az épületbe ahol Carlos rögtön kiszúrt minket.
- Hello srácok. Mi újság? - támadott le minket rögtön.
- Szia Carlos minden rendben el hoztam Lizát mert taxival akart vissza jönni. - mosolygott rám Lando.
- Es ella la chica que te gusta Lando? ( Ez az a lány aki tetszik neked Lando? ) - váltott át spanyolra Carlos. Pechjére nagyon jól beszéltem a nyelvet szinte anyanyelven és tudtam mit kérdezett így szinte paradicsom vörös lett a fejem.
- Carlos!! Ne már!!! - rivált azonnal barátjára a brit.
- Cuando se trata de mí tengo que decir que también amo a tu amigo! ( Ha rólam van szó elkell mondanom hogy nekem is tetszik a barátod ) - váltottam át én is spanyolra. Mire Carlos szemei szinte kinyíltak és hirtelen megszólalni sem tudott.
- Na én megyek srácok köszönöm a fuvart Lando! Sziasztok! - majd nevetve ott hagytam a két döbbent tekintetű pilótát. A szobámba érve pedig lefürödtem majd felvettem egy hosszú pólót és álomra hunytam a szemem.

Lando szemszöge:

Miután Liza mondott valamit spanyolul Carlosnak teljesen le fagytunk. Én nem tudtam mit mondott neki. De ahogy látom valami érdekeset mondhatott mert Carlos arcán egyszerre ült ki a csodálkozás és a mosoly.
- Mit mondott? - érdeklődtem.
- Lando barátom ez a lány egy főnyeremény nem is tudtam hogy tudd spanyolul. - kezdett bele a mondanivalójába.
- Carloos azt mond már hogy mit mondott. - szóltam a lelkes spanyolra.
- Azt mondta hogy neki is bejössz Lando. - mosolygott rám.
- Mi? Komolyan? Nem értetted félre? - csillantak fel szemeim.
- Hidd el nem értettem félre tisztán mondta és tudom mit mondott. Szóval el kellene hivnod randira nem gondolod kis gyerek? - paskolta meg a vállam Carlos.
- Nem vagyok kis gyerek 22 éves vagyok Carlos egyébként el fogom hívni de nem tudom mikor és hogyan. - vakartam meg a tarkóm.
- Na én megyek mert Isát fel kell hívnom menj te is pihenj szia Teso . - köszönt el Carlos.
- Jó mond meg neki üdvözlöm szia Carlitó. - majd én is a szobámba tértem. Egész este azon járt az eszem amit Carlos mondott bejövök neki szóval akkor van esélyem. Gyönyörű lány Liza eddigi barátnőmet meg sem közelíti a szépsége és maga a személyisége is valami elképesztő aranyos, okos, az alakja az meg valami csoda és olyan mintha ezer éve ismerném pedig pár napja ismerem csak. Holnap el kell hívnom egy randira vagy legalább is még jobban meg kell ismernem. Ezekkel a gondolatokkal aludtam el.
Másnap hangos kopogásra ébredtem. Egy szál boxerben mentem ajtót nyitni.
- Jó reggel Norris ideje fel kelni. - szólalt meg Jon az edzőm.
- Neked is jó reggelt Jon mennyi az idő? - invitáltam be.
- Pontosan annyi hogy össze Kapd magad és le menjünk edzeni egyébként 7:00 van. - ült le a fotelba. Én pedig gyorsan felkaptam az edzős ruhát majd lementünk a terembe. Liza és Mick már edzet szóval volt lehetőségem megnézni jobban. Feszes rövid nadrág volt rajta ami ki emelte kerek hátsóját. És egy sport melltartót viselt amin egy has polo szerűség takart. Gyönyörű idomai vannak. Bámulásomból Jon szakított ki.
- Lando! Menjünk melegíteni, és töröld meg szád folyik a nyálad. - nevetett ki Jon majd bementünk mi is.

Liza szemszöge:

Másnap korán ébredtem és úgy gondoltam Micknek sem árt egy kis korai edzés így a leinvitáltam a terembe. Mivel senki nem volt lenn melegítés után fejgyakorlatot és nyakerősitéseket csináltunk amíg meg nem érkeztek Landoék.
- Sziasztok jó reggelt. - köszöntem mosolyogva.
- Nektek is! - mosolyogtak vissza majd neki álltak a melegítésnek. Micknek levezetésnek 15 perc futást adtam addig pedig össze szedtem a cuccainkat. Épp a törölközöket raktam el amikor éreztem hogy valaki mögém áll.
- Liza lenne egy perced? - szólított meg Lando
- Persze mond csak. - fordultam szembe vele és vettem észre milyen jól nézz ki így izzadtan is.
- Szóval azt szeretném mondani hogy lenne kedved eljönni velem az időmérő után valahova? - láttam rajta hogy zavarba van ezen pedig magamban kicsit mosolyogtam.
- Egy randira hívás a nagy Lando Norristól? - csipkelődtem kicsit.
- Igen valami olyasmi lenne. - vakarta meg aranyosan a tarkóját.
- Akkor ez esetben elfogadom. - mosolyogtam rá.
- Akkor az időmérő után megkereslek és megbeszéljük. - majd vissza ment edzeni.
Mick es én pedig felmentünk a szobánkba kicsit pihenni mert majd dél körül kell kimennünk a pályára. Így reggeli után elterültem az ágyon és csak arra tudtam gondolni hogy lesz egy randim Lando Norrisal.

Bele szerettem az edződbe Where stories live. Discover now