Másnap az ébresztőm hangos hangjára ébredtem. Ma futam van. Így gyorsan ki is keltem az ágyból majd a fürdő felé vettem az irányt ahol lefürődtem majd ki választottam a mai szettem. A választásom egy fekete farmerra esett és hozzá egy Haas polo hajam felfogtam majd elindultam Mickhez. Kopogás után léptem be a szobájába. Ahol még egy félig alvó német fogadott.
- Mick ideje fel kelni ma van a futam. - próbáltam keltegetni.
- Még 5 perc Liza kérlek. - nyöszörgött.
- Na jó kapsz 5 percet addig össze pakolok a szobádba. - majd gyorsan össze szedtem a földön hevert ruháit a tisztákat pedig össze hajtogattam. Mivel 5 perc elteltével sem akart felkelni ezért bementem a fürdőbe majd egy pohár hideg víz kíséretében tértem vissza a szuszogó pilótához.
- Jó reggelt álomszuszék. - majd a pohár tartalmat a csupasz hátára öntöttem.
- ÚR ISTEN! Liza normális vagy? - ugrott ki az ágyból Mick.
- Neked is jó reggelt ideje hogy fel kelj. - nevettem ki majd megvártam míg elkészült. Majd együtt a hotel éttermébe mentünk. Én reggelire egy tojás rántottát ettem Micknek pedig gazdagon szedtem a zöldséget az ő tükör tojása mellé. Míg a reggelinket fogyasztottuk megjelent Lando es Carlos mikor megpillantottam Landot szinte a gyomromban a pillangóim életre keltek. Miután kiválasztottak a reggelijüket helyet foglaltak az asztalunknál.
- Jó reggelt Senorita és Mick. - foglalt helyet Carlos .
- Jó reggelt. - ült le Lando is mellém.
- Nektek is srácok kipihentéttek magatok? - pillantottam fel rájuk.
- Mondhatni de kicsit izgulok. - mosolygott Lando.
- Úgy is ügyesek lesztek. - miután láttam hogy Mick is befejezte a reggelit elköszöntünk Carlando párostól majd elindultunk ki a pályára. Mick fotózkodott egy pár sort a rajongókkal majd elindultunk a Haas boxja felé. Épp hogy leültem az irodámba Günther jött be.
- Szia Liza zavarhatlak? - lépett be.
- Szia Günther persze valami baj van? - néztem fel a laptopból.
- Nem nincs semmi baj csak szeretném ha beszélnél Mickkel kicsit izgul és ugye ez lesz az első futamja.
- Beszélek vele úgy is egy kis masszázst ígértem neki. - majd együtt elhagytuk az irodámat.
Meg is találtam Micket aki épp a szerelőkkel beszélt. Mikor megpillantott egyből oda jött hozzám.
- Nagyon izgulok Liza. - és láttam az arcán hogy tényleg nagyon izgul.
- Minden rendbe lesz Mick nagyon jól vezetel és csak arra koncentrálj hogy ne köss ki a falba. - mosolyogtam rá.
- Ígérem vigyázni fogok. - mosolygott ő is majd megölelt. Majd adott egy homlok puszit és autóba ült.
Azt hiszem elmondhatom hogy soha életembe nem izgultam így mint most szinte lerágtam minden körmömet. Mick a 16-dik helyről indult és nagyon jól tartotta a helyét egészen addig amíg a csapat társa Mazeppin meg nem érkezett és lökte meg Micket akinek ezáltal egy lassú defektje lett. Mondhatni egész jó kezdés nem? Majd miután új gumit kapott szépen vissza szerezte a helyét sőt még egy helyet javított is így a futam végén a 15-dik helyen végzett.
Miután megérkeztek a boxba egy boldog Mick fogadott.
- Gratulálok bátyus én mondtam látod? - öleltem szorosan magamhoz.
- Köszönöm hugicám! Tudom hogy te meg mondtad . - nevetett ki majd sietett az interjúkra.
Lando a 6-dik helyen végzett ami szerintem nagyon jó de ahogy láttam ő is örült neki de nem annyira. Majd ő is ment interjúra ahogy láttam. Futam után sétáltam ki a parkolóba amikor valakinek neki ütköztem.
- Bocsi nem láttalak. - néztem fel .
- Semmi baj Liza örülök hogy látlak. - villantott egy ezer wattos mosolyt Daniel.
- Gratulálok a 7-dik helyhez Dani. - mosolyogtam én is.
- Köszi hát nem a legjobb de megteszi. - sóhajtott.
- Majd jövő héten jobban teljesítesz. - öleltem meg.
- Reméljük Lizi. - ölelt vissza.
- Na nem tartalak fel majd találkozunk Szia Daniel. - majd elköszöntünk és folytattam utam a parkolóba.
Mikor kiértem megpillantottam Landot aki épp engem nézett.
- Szia hát te? - sétáltam oda hozzá.
- Szia téged vártalak. - mosolygott rám majd megölelt istenem ez az illat.
- Miért vártál? - faggatam tovább.
- Vissza viszlek a hotelba. - nyitotta ki nekem az ajtót.
- Ohh rendben köszi. - majd beültem.
Mikor beszállt ő is elindultunk a hotelba. Kínos csend állt be közénk. Amit most én szakítottam meg.
- Lando kérdezhetek valamit? - pillantottam rá.
- Persze mond nyugodtan. - nézett rám.
- A tegnap esti csók tudod azt miért kaptam? - pirultam el.
- Azért Liza mert tetszel nekem. Az első perctől kezdve. - láttam rajta hogy ő is elpirult.
- Igazából nekem is tetszel. - zavaromban pedig azt se tudtam hova nézek. Majd Lando megállt és maga felé fordított.
- Tényleg? - nézett bele szemeibe.
- Igen Lando tényleg. - majd mosolyogva közelebb hajolt és megcsókolt. A gyomromban a pillangóim újra életre keltek és szinte ki akartak jönni a helyükről. Majd miután elvált ajkaimtól óvatosan megfogta az arcom és újra szemeibe nézett.
- Tudom hogy nem a legromantikusabb hely és idő de nem szalaszthatlak el lennél a barátnőm Liza? - szemei szinte ragyogtak.
- Igen Lando leszek a barátnőd. - és most én csókoltam meg őt.
Majd vissza tértünk a hotelba ahol már pakolhattam is össze ugyan is indulunk tovább Imolába.
YOU ARE READING
Bele szerettem az edződbe
FanfictionMick Schumacher személyi edzőt keress az állást a legjobb barátja Liza Gomez kapja meg. Lehetőséget kapnak a Forma 1-be Liza örömmel kíséri Micket és támogatja mindenben. A fiatal McLaren pilóta Lando Norris is idén érkezett a száguldó cirkuszba mit...