Lando szinte falta az ajkam. És éreztem hogy valami keményedik lenn neki. Iszonyúan vágytam rá sok időt töltöttünk külön és nagyon hiányzott. Forró pillanatunknak egy köhögés vetett véget.
- Bocsi srácok de egy kis ital kell. - lépett a pulthoz Carlos.
- Semmi baj Carlos én már itt se vagyok. - léptem ki a konyhából a levegőre.
- Minden rendbe van Liza? - lépett mellém Kelly és Iza.
- Persze csajok minden rendben. - mosolyogtam.
Majd tovább italoztunk később kilépett az udvarra Lando és Carlos. Landora pillantottam aki ugyan úgy engem nézett és mosolygott. Az ünneplés 3 óra körül ért véget. A társaság minden tagja pedig elvonult a saját szobájába. Beléptem a szobámba majd lefürödtem. Majd befeküdtem az ágyamba. Épp hogy elhelyezkedtem kopogtak.
- Gyere be. - szóltam fel se kelve.
Lando lépett be az ajtón.
- Nem zavarlak Liza? - csukta be az ajtót.
- Nem gyere nyugodtan van valami baj? - néztem kék szemeibe.
- Nem nincs semmi csak a konyhába történetek akartam tisztázni. - zavarba volt.
- Rá ért volna reggel is nem? - nevettem fel.
- Nem tudtam elaludni így. - nevetett ő is.
- Na és mit szeretnél mondani? - mosolyogtam.
- Miért nem löktél el? - pillantott félve rám.
- Őszintén Lando? Mert szeretlek még mindig és nagyon hiányozol. - vallottam be az érzéseim. Lando arca hirtelen megváltozott és mosoly kúszott arcára. Majd hirtelen mellém feküdt. És újra magához húzott.
- Nekem is nagyon hiányzol és nagyon szeretlek Liza. - kezei pedig arcomra kúsztak. És én kék szemeibe teljesen elvesztem. Újra életre keltek a pillangók a hasamban és pír szökött az arcomra. Lando ezt látva halk nevetésben tört ki majd ajkait finoman az enyémekre tapasztotta. Nem ellenkeztem hanem át ültem a fiú ölébe és úgy csókoltuk egymást. A fiú ölelő karjai a derekamon pihentek. Majd levegő hiány miatt elváltunk és homlokainkat egymásnak döntöttük. Szemeink csillogtak, és ragyogtak. Majd Lando megszólalt.
- Liza nem kezdhetnénk újra? - simogatta meg arcom.
- Ha többé nem teszel ilyet! - néztem igéző szemeibe.
- Soha többé! Nem akarlak újra elveszíteni. Nélküled elveszett vagyok. És nagyon szeretlek Liza Carmen Gomez! - simitotta tenyerét a fenekemre.
- Én is nagyon szeretlek Lando Norris. - karoltam át nyakát. Majd egymásba gabalyodva elnyomott minket az álom.
YOU ARE READING
Bele szerettem az edződbe
FanfictionMick Schumacher személyi edzőt keress az állást a legjobb barátja Liza Gomez kapja meg. Lehetőséget kapnak a Forma 1-be Liza örömmel kíséri Micket és támogatja mindenben. A fiatal McLaren pilóta Lando Norris is idén érkezett a száguldó cirkuszba mit...