Diana ma egy hónapos hihetetlen milyen gyorsan megy az idő. Szépen növekedik és gyönyörűséges már most is. Ma jön át Carlos és Iza ugyan is ma kérem meg őket hogy legyenek Dia kereszt szülei. Már túl vagyunk a reggelin én is és Diana is. Majd a délelőtti séta után lefektettem hogy mire Carlosék ide érnek addigra Dia kipihent legyen. Mikor láttam hogy elaludt csináltam róla egy képet majd óvatosan meg simogattam kis arcát.
charlottesiiene,charlesleclerc,mickschumacher ... és további 856.000 személy kedvelte.
lizacarmengomez🦋: Ma vagyunk 1 hónaposak 💕
• Megjegyzések,hozzászólások letiltva •Délután 2-kor csengettek. Egyedül nyitottam ajtót majd beinvitáltam Carlost és Izát.
- Sziasztok! - öleltem meg őket.
- Szia Liza hogy vagytok? - ültek le a kanapéra.
- Jól vagyunk minden rendben. - ültem le én is. De abban a pillanatban hallottam meg a kislányom hangját.
- Mindjárt jövünk. - álltam fel majd siettem fel a gyerek szobába. Dia pedig amint beléptem abba hagyta a sírást. Helyette pedig csillogó szemekkel nevetett rám.
- Huncut vagy kislányom! - kaptam fel és puszilgattam meg a kis kezét. Majd együtt lementünk ahol Carlos azonnal a kezébe vette Diat.
- Hát szia te kis hercegnő! - gügyögött hozzá mi pedig Izával csak mosolyogva néztük.
- Azért hívtalak át titeket mert fontos kérdésünk lenne Diával. - vettem elő a kis lapot amin a kérdés volt.
- Mi lenne az? - érdeklődött Carlos majd a kezembe adta a lányom. Én pedig át adtam nekik a két borítékot. Érdeklődve bontották ki majd mindkettejük arcán kiült a boldogság. Majd Iza szólalt meg először.
- Leszek a keresztanyukája! - ölelt meg minket Iza.
- Én pedig leszek a keresztapukája ennek a gyönyörű kislánynak! - majd Carlos is megölelt minket.
- Köszönjük szépen! - mosolyogtam.
Majd később haza mentek és mi is Diával lepihentünk.Lando szemszöge
Épp úton vagyok az első futamra. Bahrein. Itt kezdődött el minden és itt is ért véget. Csomagjaim átvettem majd a hotel felé vettem az irányt Johnnal az oldalamon. Épp át vettem a kulcsom mikor megpillantottam Carlost.
- Carlito! Mi újság? - ültem le spanyol barátom mellé.
- Lando minden oké veled? - majd megpillantottam a csuklóján egy karkötőt amin egy név Diana volt.
- Ez mi lenne? - néztem meg jobban.
- Liza kislányának a neve Diana és megkért a múlt heten engem és Izát hogy legyünk a kereszt szülei és örömmel vállaltuk. - mosolygott Carlos.
- Ez szuper. Most megyek mert ki kell még pakolnom. - hazudtam de muszáj volt el jönnöm mert a sírás határán voltam. Beszélnem kell valahogy Lizával. Megvárom ezt a hétvégét aztán elutazom Barcelonába.Liza szemszöge
Néztem a futamot és Mick szuperül vezet. Tényleg sokat fejlődött. Megnéztem Landot is hát ő is jó volt de nem olyan mint szokott lenni. Már egy jó ideje nincs ott fejbe. Ahogy Landora fókuszált a kamera mutattam Dianak.
- Nézd kicsim ott van apa! - mutattam Landora. Dia pedig elkezdett mozgolódni. És mosolyogni. Tudtam hogy tudja miről beszélek és érzi hogy ő fontos nekünk. Majd a futam után megvacsoráztunk és fürdés után elnyomott minket az álom.Lando szemszöge
Ahogy vége lett a futamnak repülőre ültem és már úton vagyok Barcelonába. Izgulok és egyben nagyon félek hogy mi lesz amikor Liza ajtót nyit. Most van 1 hét pihenő a következő futamig addig pedig meg kell tudnom hogy Diana az én lányom e és hogy Lizát is vissza kaphatom e. Az út bő 6 óra volt aludni sajnos nem tudtam mert annyira izgultam majd mikor pedig megérkeztem gyorsan átvettem a csomagom és már ültem taxiba. 20 perc autó út után érkeztem meg Liza háza elé. Kifizettem a taxit majd kipakoltam és az ajtó elé léptem. Majd remegő kézzel megnyomtam a csengőt. Pár perc múlva pedig kinyílt az ajtó és ott állt ő!
YOU ARE READING
Bele szerettem az edződbe
FanfictionMick Schumacher személyi edzőt keress az állást a legjobb barátja Liza Gomez kapja meg. Lehetőséget kapnak a Forma 1-be Liza örömmel kíséri Micket és támogatja mindenben. A fiatal McLaren pilóta Lando Norris is idén érkezett a száguldó cirkuszba mit...