Part 24

485 16 0
                                    

Az első hétvégén túl vagyunk. Mick most 16-dik helyen végzett de ugye még csak most kezdtük az új szezont így még nincs semmi veszni való. Teljes erőbedobással dolgozunk hogy minnél jobb legyen Mick. Rengeteget edzünk és nagyon sokat szimulátorozik büszke vagyok rá. Nos igen Lando és Jessica hivatalosan is egy pár a Sky Sportnak a napokban adott interjút. Amiben kifejezte hogy újra egymásra találtak Jessicával és ennyi. Engem pedig meg se említett. Fáj hazudnék ha azt mondanám nem de menni kell tovább. Már utazunk a következő pályára ami Imolaban található. A repülő út 8 óra ami azt jelenti bőven tudunk pihenni. Amint elfoglaltam ablak melletti ülőhelyem azonnal álomba merültem. Nem sokat aludhattam amikor felkeltem mert rosszul éreztem magam. Hányingerem volt és nagyon szédültem. Óvatosan felálltam majd a mosdóba mentem a reggelim pedig egy az egyben vissza köszönt. Mikor végeztem meg mostam az arcom majd vissza mentem a helyemre. Günther aggódó tekintettel vizslatott.
- Jól vagy Liza? - pillantott rám aggódva a főnököm.
- Igen minden rendbe csak szerintem elrontottam a gyomrom. - mosolyogtam rá biztatóan.
- Biztos mert olyan fehér vagy mint a fal és sápadtnak is tűnsz. - aggódó tekintette olyan volt egy apáé aki egy szem lányáért aggódik.
- Günther minden rendben. Ne aggódj! - szemeimmel próbáltam őt nyugtatni hogy tényleg nincs baj. Majd vissza fordult társalogni. Én pedig inkább úgy döntöttem felnézek Instagramra és posztolok képet.

charlottesiiene,landonorris,charlesleclerc

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

charlottesiiene,landonorris,charlesleclerc..és további 551.000  személy kedvelte.
lizacarmengomez🦋: 📸
• Megjegyzések, hozzászólások letiltva •

Posztolás után pedig újra elnyomott az álom majd arra ébredtem hogy Mick keltett.
- Lizu ébredj megérkeztünk. - hangja azonnal mosolyt csalt arcomra.
- Fenn vagyok. - mosolyogtam a németemre majd leszálltunk és át vettük csomagjainkat és a hotelba mentünk. Imola rettentően szép hely. Így még nincs verseny úgy gondoltam egy kis kirándulás bele fér.
Másnap Mickkel az oldalamon hagytam el a hotelt és vágtunk neki a város nézésnek. Rengeteg képet posztoltunk erről a csodás kiruccanásról és este fáradtan tértünk vissza a szobáinkba.

mickschumacher,carlossainz55,charlottesiiene

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

mickschumacher,carlossainz55,charlottesiiene.. és további 678.000 személy kedvelte.
lizacarmengomez🦋: Délutáni kávé ☕️
@mickschumacher 📸
• Megjegyzések, hozzászólások letiltva •

Bele szerettem az edződbe Donde viven las historias. Descúbrelo ahora