Oda sétáltam Mickhez akin kívül még 3 férfi társalgot.
- Szia Mick. - értem az említett mellé.
- Szia Liza végeztél? - érdeklődött.
- Igen végeztem. - majd magamon éreztem egy pillantást ami egy fehér pólós fiútól származott.
- Egyébként ők itt Charles Leclerc a Ferrari pilótája, Daniel Riccardo és Lando Norris pedig a McLaren pilótája. Fiúk ő itt a trénerem Liza Gomez. - mosolygott rám Mick.
- Sziasztok srácok örülök hogy megismerhetlek titeket. - néztem a fiúkra.
- Szia Liza örülünk mi is. - nézet rám a Ferrari pilóta.
- Mick igazán szerencsés vagy gyönyörű a hölgy. - folytatta Daniel.
- Így van tréner is hát ez valami elképesztő. - pillantott rám Lando.
- Egyébként együtt is vagytok? - érdeklödőtt Charles.
- Dehogy Liza olyan mintha a húgom lenne kis korunk óta ismerjük egymást. - húzott magához ölelve a kis Schumacher.
- Akkor vigyázz rá mert ha kiderül hogy szingli sokan fognak rá pályázni. - nézett rám Daniel.
- Fiúk én is itt vagyok és tudok magamra vigyázni. - szóltam közbe én is. - És ha most nem baj én mennék vissza a hotelba Mick. - néztem a németre.
- Ja igen menjünk is sziasztok srácok. - majd ki indultunk a parkolóba. Majd 15 perc autó út után megpillantottam a hotelt.
- Mick holnap reggel edzéssel kezdünk. - néztem az éppen kiszálló fiúra.
- Rendben főnök hány órára legyek kész? - sétálunk be a hotelba.
- Reggel 7:00 találkozunk lenn az étterembe szóval pihend ki magad jó éjszakát . - majd a szobámba tértem.
A mai nap nekem is hosszú volt. Így gyorsan lezuhanyoztam és amint az ágyamba bújtam és el is aludtam. Másnap reggel 6:30-kor ébredtem majd gyorsan magamra kaptam az edzős ruhát ami egy laza polóból és rövid edzős shortból állt. Majd magamra kaptam a futó cipőm és le battyogtam az étterembe. Kikértem a reggeli kávém és vártam Micket. Nem is kellett sokat várnom meg érkezett 7:00 előtt pár perccel az álmos németem.
- Jó reggelt indulhatunk a terembe? - pillantottam fel.
- Neked is Liz induljunk. - ásitott egyet majd leindultunk a hotel konditermébe. Leérve pillantottam meg hogy nem csak mi leszünk itt hanem a tegnap megismert Lando Norris . Bevallom nem csúnya fiú kimondottan aranyos kisfiús arca van és gyönyörű kék szeme pedig még helyesebbé teszi. De ezt a gondolatot gyorsan ki hesegettem a fejemből.
- Liza Liza! - szólongatott Mick
- Mi? Bocsi nem figyeltem. - pillantottam fel a bambulásomból.
- Látom nagyon megnéztem Landot. Rendes fiú. - folytatta. - Ja és nincs barátnője . - bökött oldalba Schumacher.
- Jajj Mick ne már! Inkább kezdjük. - majd beléptünk mi is a terembe. Landoék észre vettek minket így nem hagyhattuk köszönés nélkül őket.
- Jó reggelt úgy látom nem csak mi keltünk korán. - mosolygott fáradtan Lando.
- Nektek is hát nem hagyott ez a nő személy. - mutatott rám Mick.
- Na Schumacher akkor ezért kezdheted is a bemelegítést majd a futást. - néztem rá szigorúan.
- Uhh de nem irigyelek Teso. - nevetett fel Lando.
- Norris te is mindjárt futni fogsz ne aggódj. - vetette oda az ő edzője is. Majd mindannyian felnevettünk.
Mickkel együtt csináltam mindent hisz rám is rám fért a mozgás. Miután végeztünk össze pakoltuk a cuccainkat és vissza tértünk a szobáinkba. Mivel a szabadedzés csak délután lesz bőven volt időnk. Így én fürdés után újra az étterembe tértem egy kis reggeliért. Miután megkaptam a tojás rántottam leültem az egyik eldugott asztalhoz.
- Szabad? - szólított meg egy mély férfi hang.
- Lando? Persze ülj csak le. - néztem fel a brit fiúra.
- Kemény edzést nyomtatok le Mickkel. - folytatta a beszélgetést .
- Hát muszáj formában kell tartani. És egy kicsit élvezem hogy kinozhatom. - nevettem el magam.
- Hát azt gondolom az én edzőm is ilyen. - nevetett immáron ő is. - Egyébként aranyos a mosolyod.
- Köszönöm - zavaromban pedig inkább lehajtottam a fejem. Amit úgy tűnt Lando észre vett mert az ujjával az állam alá nyúlt és felemelte a fejem kényszerítve ezzel hogy a szemébe nézzek.
- És aranyos ahogy elpirulsz és zavarba jössz. - mosolygott pimaszul. Nekem pedig teljesen paradicsom vörös lett az arcom.
- Egyébként neked nincs dolgod? - váltottam témát.
- Hát hamarosan mennem kell ki a pályára de addig ráérek és egy gyönyörű lány társaságát élvezem.
- Lando teljesen zavarba hozol ezzel. - néztem rá. Majd ekkor szólalt meg a telefonom. A kijelzőn Stella nevét pillantottam meg.
• Szia Stella.
• Szia Liza azért kereslek mert Mickkel hamarabb kellene jönnötök mert lenne előtte még egy megbeszélés.
• Rendben akkor 1 óra múlva találkozunk.
• Szia Liza!
•Szia! - majd bontottuk a vonalat.
- Úgy tűnik akkor sajnos egyedül kell folytatnom a reggelit. - nézett szomorúan Lando.
- Hát igen jelenésünk van szóval tovább jó étvágyat Lando. - mosolyogtam majd felálltam és ott hagytam a brit pilótát. Majd az én pilótámért indultam.
YOU ARE READING
Bele szerettem az edződbe
FanfictionMick Schumacher személyi edzőt keress az állást a legjobb barátja Liza Gomez kapja meg. Lehetőséget kapnak a Forma 1-be Liza örömmel kíséri Micket és támogatja mindenben. A fiatal McLaren pilóta Lando Norris is idén érkezett a száguldó cirkuszba mit...