Part 2

904 30 0
                                    

Másnap reggel az ébresztőm hangjára ébredtem. Magamhoz vettem a telefonom majd rá pillantva láttam hogy kereken 7:00-ra így fogtam magam elvégeztem a reggeli rutinom ami egy fürdés,fogmosás majd felkaptam a Micktől kapott csapat pólót majd egy fekete szagatott farmert amihez az idő miatt társult egy torna cipő majd felkaptam a kabátom. Kevés sminket raktam magamra majd gyorsan kiengedtem a hajam és már kész is voltam. Majd kiléptem a szobából és Mick szobájához siettem. Szerencse hogy egy emeleten vagyunk. Mikor oda értem kopogtam majd egy kómás némettel találtam szembe magam.
- Guten Morgen. - mosolyogtam Mickre.
- Guten Morgen Liza. - válaszolt.
- Nos mivel ilyen szép a reggel arra gondoltam kezdhetnénk hamarabb a napot mint 8:00 menjünk reggelizni és utána mindent megmutatsz. - Mick kinyitotta az ajtót majd beinvitált . Ahogy beléptem a szobába szinte majdnem ugyan akkora volt mint az enyém csak neki szana szét voltak a ruhái. Leültem a fotelba majd vártam hogy a német pilótám elkészüljön. 10 perc után egy Haas pólóban és egy farmerben lépett elém.
- Úgy gondolom hogy valami még hiányzik. - néztem rá.
- Ja a kabát igaz! - majd mikor felvette együtt léptünk ki a szobából és mentünk a lifthez. Mikor leértünk a hotel éttermi részéhez ahol már sokan a reggelijüket fogyasztottak. Mick most a csapathoz vezetett és ültetett le.
- Jó reggelt srácok! Ő itt Liza a trénerem. - mosolygott rám.
- Nektek is! Szia Liza örülünk hogy megismerhetünk én Stella vagyok Mick sajtósa. - nyújtott kezet egy barna hajú kék szemű lány. - Örülök hogy Mick téged választott sokat beszélt nekem rólad.
- Ohh szóval sokat beszéltél rólam? - pillantottam Mickre.
- Hát Liza eleve téged akartalak de amint megtudtam hogy még nincs munkád azonnal repültem is érted.
- Szép jó reggelt fiatalság. - szólt egy mély férfi hang.
- Mick remélem felkészültél a holnapi szabad edzésre. - ült le hozzánk egy körülbelül 50-es férfi.
- Igen Günther izgulok is egyébként meg van az új trénerem is. - mutatott rám Mick .
- Üdvözlöm a hölgyet. Günther Steiner vagyok a Haas csapat főnöke. - nyújtott kezet kedvesen a férfi.
- Én is üdvözlöm Liza Gomez Mick új trénere. - majd kezet fogtunk.
- Remélem tetszeni fog a kis csapatunk és Mickkel is remekül össze tudtok majd dolgozni. Gondolom jártas vagy akkor a témában de ha nem is akkor majd Stella add egy laptopot amin mindent megtalálsz Mick menetrendjét is és segítséget is bármikor kérhetsz tőlünk. - mosolygott rám Günther.
- Köszönöm szépen! Már most nagyon tetszik az egész hely és örülök hogy így fogadtattok. - viszonoztam mosolyogva kedvességét.
- Akkor ha mindenki túl van a reggelin kezdhetjük a napot. - szólalt fel Stella.
Majd mindenki össze szedte a cuccát és kocsiba ültünk. Én Stellával és Mickkel mentem egy autóval.
A pálya körülbelül 15 percre lehetett a hoteltől. Amikor megérkeztünk már sok csapat volt kinn.
- Liza ez a kártya legyen nálad ezzel tudsz belépni a kapun és ki is és bárhova szinte. - adott egy plasztik kártyát a kezembe Stella.
- Ohh rendben. - akasztottam a nyakamba.
Kiszálltunk majd Mick a beléptető kapu előtt adott egy pár alá írást majd mellém lépett.
- Srácok magatokra hagylak titeket rohanom kell Mick 1 óra múlva lesz egy sajtó tájékoztatód! - figyelmeztette a lány Micket aki csak bólintott majd ketten folytattuk az utat tovább.
- Na itt is lennénk ez a mi boxunk gyere körbe vezetlek. Itt vannak a garázsok ahol a szerelőink vannak. Ez a pihenő szobám itt leszek a futam előtt és ha van valami esetleg. Itt pedig az irodák vannak mutatott egy nagyobb kontérre. - Itt elemezzük ki a futamon nyújtott teljesítményt a mérnőkömmel és a többiekkel. És legutoljára hagytam a legjobbat. Ez a te kis irodád lesz. Mutatott egy kisebb konténert ahol a nevem az ajtón virított. Beléptünk és egy író asztal fogadott egy laptoppal az asztalon.
- Ez a te saját irodád Liza. Itt ki dolgozhatod az edzés tervet és az étkezésemet is. - pillantott rám Mick.
- Komolyan lesz egy saját irodám? Köszönöm. - öleltem meg.
- Megyek mert nekem sajtós nap van de ha végeztél nyugodtan menj vissza a hotelba. - majd magamra hagyott a fiú.
Le pakoltam a táskám majd körbe néztem jobban szemügyre vettem a kis irodámat. Majd leültem és elkezdtem kidolgozni Mick edzés tervét. 3 órával később már át is küldtem Micknek. Majd hozzá fogtam az étrend kialakításához. Viszont ehhez kellett némi segítség ugyan is nem tudtam Mick mit eszik meg és mit nem. Így felhívtam Corinnát az édesanyját. Pár csörgés után fel is vette.
- Szia Corinna Liza vagyok!
- Szia Liza de rég hallottam a hangod mesélj hogy vagy? - érdeklődött kedvesen.
- Minden rendben van Mick trénere lettem és abban szeretném ha segítenél hogy miket eszik meg és mit nem a fiad. - nevettem fel.
- Örülök hogy te vagy neki. Egyébként mindent megeszik amit egyedül nem az a főzelék. - nevetett immáron ő is.
- Rendben észben is tartom! Köszönöm és remélem a német futamon találkozunk nagyon hiányoztok! Most pedig megyek mert még dolgoznom kell.
- Én is remélem és te is hiányzol ám nekünk. Jó munkát de ne dolgozz annyit! - majd bontottuk a vonalat.
5 óra munka után a végére értem mindennek. Majd össze szedtem a cuccaimat felvettem a kabátom és kiléptem a helységből. Majd a boxutcában sétálva megpillantottam Micket aki épp beszélgetett.

Bele szerettem az edződbe Where stories live. Discover now