Másnap reggel Mick ölelő karjaiban ébredtem. Majd óvatosan kibújtam mellőle és a fürdőbe vettem az irányt. Levettem a ruhám majd beálltam a forró zuhany alá. Miután lefürődtem magamra tekertem egy törölközőt és bele néztem a tükörbe. A tükörbe egy össze tört kisírt szemű lány nézett vissza. Szemembe újra könnyek kezdtek el gyűlni majd gyorsan letöröltem azokat. A hajam megszáritottam majd felvettem az edzős ruhám. Majd a hajam felkötöttem és kiléptem a fürdőből. Mick már ébren volt.
- Jó reggelt. - sétáltam elé.
- Neked is jobban vagy hugi? - érdeklődött kedvesen.
- Fogjuk rá gondoltam elmehetnénk futni.
- Átöltözőm és mehetünk.
Majd együtt elmentünk futni. Kellett ez most nekem teljesen kiszellőztettem a fejem és egyszer sem jutott Lando vagy Jessica az eszembe. Miután végeztünk a futással haza jöttünk mindketten letusoltunk majd csapat ruhába öltöztünk ugyan is 11-re ki kell mennünk a pályára. 10:30 körül útnak indultunk az én autómmal ami egy gyönyörű fekete Mustang GT-vel. 15 perc autó út után meg is érkeztünk a pályára. Gyomor ideggel sétáltam a Paddockban Mickkel az oldalamon amikor 3 újság író lépett elénk és tette fel nekem a kérdéseiket.
• Liza egy kérdés! Igaz hogy Landoval szakítottak?
• Hallottad hogy az ex barátnőjével érkezett a pályára?
• Milyen érzések kavarognak benned?
Tették fel kérdéseiket én pedig köpni nyelni nem tudtam. Hirtelen erős fájdalmat éreztem a hasamban és úgy éreztem el fogok ájulni. Mick fogott meg majd az újság írok felé fordult.
- A személyi edzőm nem kíván nyilatkozni. Tartsák tiszteletben! - majd maga után húzott. Teljesen a boxunkig mentünk ahol Günther várt minket.
- Sziasztok a sajtó meg van őrülve Liza miattatok mi történt? - érdeklődött Günther.
- Günther Lando megcsalta Lizát és most a pályára is az exével jött és most ahogy jöttünk az újság írok szinte letámadták Lizát és majdnem elájult. - foglalta össze röviden Mick.
- Nagyon sajnálom Liza! Teljesen kizárom a médiát a boxból és ma nyugodtan ülj be a Motor Homeba és ott nem találnak meg az újság írók. - válaszolt kedvesen Günther.
- Köszönöm főnök. Ígérem a következő futamra jobban leszek és teljes erő bedobással fogok dolgozni Mickkel. - mosolyogtam majd ott hagyva őket léptem át a Homeba. Magam elé vettem a finom fehér csokis lattém majd az ablak elé sétáltam ahol szinte az egész boxutcára lelátni. Majd hirtelen megpillantottam Landot. Abban a pillanatban éreztem hogy a gyomrom görcsbe rándul és a sírás határán vagyok. Szerencse hogy nem lehet belàtni. Néztem Landot ahogy a boxuk felé tart nyomába pedig megjelent Jessica aki szinte rá tapadt. Akkor tényleg vége van. Majd könnyeim utat törtek maguknak és a fotelba leülve sírtam ki magam.
Fél óra múlva elkezdődött a szabadedzés ahol Mick nagyon szépen teljesített. Remélem vasárnap is ilyen jól fog menni neki a futam. A szabad edzés utàn Micket vártam hogy végezzen az interjúkkal most Sebastiannal, Carlossal és Landoval volt közösen.
Mielőtt vége lett volna az egyik újság író felszólalt.
- Mick a következő kérdés hozzád szólna. - kezdett bele.
- Ohh hallgatom. - válaszolt nyugodtan
- Tudomásunkra jutott hogy Liza Gomez a személyi edzője és Lando Norris szakítottak mit gondol erről? - mondta el kérdését az újságíró. Láttam hogy Mick megfeszült.
- Nos ez nem a maga dolga és nem is az enyém! De ha már kérdezi az a válaszom hogy a személyi edzőm tökéletesen kezeli a helyzetet és mindenben támogatom én magam is! Az pedig hogy a szakításról mi a véleményem az pedig az hogy egyszer minden véget ér Liza egy kedves lány és jobbat érdemel. - válaszolt nyugodt hangnemben majd felállt és kisétált. Egy pillanatra Landora néztem akin csalódottságot véltem felfedezni. De gyorsan elhesegettem a gondolatot hisz végtére is ő csalt meg! Majd Mick is kiért és együtt indultunk haza.
Ez a hétvége is gyorsan eltelt. Észre se vettem de már utazunk az utolsó futamra Abu- Dhabiba 3 hét telt el a szakítás óta. Azóta pedig egyre kevesebbet gondolok Landora. Mick rengeteget segített sosem hagyott magamra. Nagyon hálás vagyok neki. Ez az év tele volt érzelmekkel és történésekkel. Megkaptam álmaim munkáját. Majd azt hittem megtaláltam azt a férfit akivel letudnám élni az életem erre rà egy 8 hónapra megcsalt. Most pedig itt vagyunk az utolsó futamon ami után 2 hónap pihenőre megyünk amit én Micknél fogok tölteni Svájcban. A karácsonyt pedig Ginával és Corinnával töltjük. A szilvesztert pedig a srácokkal Monacóban. Na de ugorjunk vissza Abu-Dhabiba.
ESTÁS LEYENDO
Bele szerettem az edződbe
FanficMick Schumacher személyi edzőt keress az állást a legjobb barátja Liza Gomez kapja meg. Lehetőséget kapnak a Forma 1-be Liza örömmel kíséri Micket és támogatja mindenben. A fiatal McLaren pilóta Lando Norris is idén érkezett a száguldó cirkuszba mit...