Part 30

540 17 0
                                    

Miután vissza hozták Dianat megetettem majd egy nővér jött és be rakta egy ilyen kis ágy szerűségbe majd el is aludt. Én pedig miután láttam hogy a kislányom már az igazak álmát alussza én is elaludtam.

Lando szemszöge

Épp most lett vége az utolsó futamnak Abu Dhabiba nagyon jó hely lett és nem mellesleg egyéniben is 4-helyen vagyok szerintem ez most a legjobb. Miután leadtam a kötelező interjúkat át öltöztem és kimentem a kocsimhoz épp beszálltam volna mikor Daniel rohant utánam.
- Lando!!! - futott utánam.
- Daniel mond. - fordultam vele szembe.
- Lizát az este bevitték a kórházba és reggel megszületett a kislánya. - mosolygott rám majd a kezembe adta a telefonját amin őt volt egy gyönyörű kisbabáról egy kép. Diana a neve istenem anno mindig ezt a nevet mondtam neki hogyha kislányom lesz azt szeretném ez legyen a neve. De ez egy jel? Vajon az enyém?
- Mit szólsz? - Daniel hangja hozott vissza a valóságba.
- Örülők neki majd küldök neki levelet mivel máshogy úgy sem áll velem szoba. - nevettem fel kínomba.
- Öcsi sose gondoltál bele hogy nem a tiéd?
- De igen Daniel amióta tudom hogy terhes és most hogy láttam is már nem tudom biztosan hogy nem e volt olyan alkalom amikor nem védekeztünk. - sóhajtottam.
- Ne aggódj minden rendbe lesz szereted még?
- Mindig is szeretem és szeretni fogom!
- Sok sikert öcsi! - majd Daniel ott hagyott. Így beszálltam az autóba és vissza mentem a hotelba.

Liza szemszöge

Hirtelen gyerek sírásra ébredtem.
- Diana! - ugrottam fel az ágyból és léptem a kislányom mellé majd vettem ki és vele együtt ültem vissza az ágyra. Megetettem majd elkezdtem finoman ringatni aminek hatására elaludt a mellkasomon. Mosolyogva adtam puszit apró kis fejére és simogattam kis hátát. Pár órával később kopogtak az ajtómon.
- Gyere be. - szóltam.
Majd belépett Daniel,Carlos,Mick és Iza.
- Sziasztok! - üdvözőltem őket mosolyogva.
- Szia Liza jól vagy? - lépett mellém Mick.
- Igen tökéletesen.
- Hol a kis hercegnő?
- Ott a kiságyba. - mutattam majd a fiúkat csendre intettem és úgy léptek a kiságyhoz.
- Istenem de gyönyörű. - Daniel szinte majd elolvadt a kislányomtól.
- Annyira rád hasonlít és Landora. - Carlos mosolyogva nézett rám majd vissza Dianara.
- Kis hercegnő akar csak az anyukája. - Majd Mick mellém lépett és egy puszit adott a homlokomra.
- És amúgy srácok! Nektek nem ünnepelni kéne? Abu-Dhabiba? - néztem kérdőn rájuk.
- Nem bírtak ki hogy ne lássak Dianat. - válaszolt mosolyogva Iza. Majd mindannyian elnevettük magunkat. Majd láttam hogy Mick megjelölt egy posztban.

lizacarmengomez🦋,danielricciardo,landonorris

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

lizacarmengomez🦋,danielricciardo,landonorris.. és további 979.000 személy kedvelte.
mickschumacher: Üdv a családba kicsi Diana 👣💕
Liza nagyon büszke vagyok rád hugicám! ❤️
Megjelölve: @lizacarmengomez🦋
• Megjegyzések,hozzászólások letiltva •

Miután a srácok elmentek be jött a doktor úr.
- Jó estét kisasszony hogy érzi magát?
- Jó estét Doktor úr remekül.
- Ha holnap is így lesz akkor elengedjük magukat haza,
- Jajj de jó köszönöm Doktor úr!
- Pihenjenek sokat! Viszlàt!
- Köszönjük Viszlàt!
Majd miután távozott a doki Dianara pillantottam aki édesen aludt. Így én is elaludtam. Fáradt voltam és kimerült. Másnap rengeteg értesítés jött arra ébredtem fel és legelső cikként a Sky Sport jelent meg.

Sky Sport
Liza Gomez volt személyi edző tegnap adott életet kislányának Diananak. A baba és az anyuka is jól vannak. Gratulálunk neki és jó egészséget kívánunk!

Meg mosolyogtam ezt a cikket végre nem kutakodni akartak. Majd bejött egy nővér aki ide adta a korlapot és Dianaval együtt elhagytuk a kórházat. Mick hozott haza minket és miután haza értem a lányommal a karomban beléptem a házba.
- Üdv itthon kislányom. - mosolyogtam az érdeklődő tekintettű apró lényre.
- Segítsek valamit Liza?
- Lefektettem Diat aztán kipakolhatnánk meg főzök valamit.
- Rendben.
Majd lefektettem Dianat és gyorsan posztoltam is egy képet.

 Majd lefektettem Dianat és gyorsan posztoltam is egy képet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

charlesleclerc,scharlottesiiene,carlossainz55.. és további 789.000 személy kedvelte.
lizacarmengomez🦋: Itthon vagyunk 💕
• Megjegyzések,hozzászólások letiltva •

Lando szemszöge

Nem volt az este egy nagy buli mint gondoltam. A gondolataim teljesen máshol jártak. Liza és a kicsi járt az eszembe. Beszélnem kell vele valahogy. De szóba se akar velem állni. Ahhj valamit ki kell találnom. Ezekkel a gondolatokkal indultam haza Bristolba a szüleimhez. Jessicával pedig sikeresen szakítottam. Elmondtam Zaknek a sztorit és segített eltűntetni az életemből. De hiába eltűnt a gond ezzel nem oldódott meg. Lizát nem kaptam még vissza.

Bele szerettem az edződbe Where stories live. Discover now