Part 16

513 20 0
                                    

Miután megérkezett a vacsoránk együtt a kanapén elfogyasztottuk majd mindketten elvonultunk aludni. Másnap reggel 9 óra körül ébredtem majd lesétáltam a konyhába ahol Mick már sürgőt forgott nem vett észre így mögé álltam majd megöleltem.
- Jó reggelt bátyus. - majd fejemet a hátába fúrtam.
- Neked is hugi. - fordult immár velem szembe.
- Mi jót csinálsz? - érdeklődtem a válla felett át nézve.
- Reggelit csinálok maguknak de még nincs kész úgy hogy ülj le és idd meg a kávéd. - válaszolt Mick.
- Jól van főnök. - forgattam meg a szemem majd leültem és bekapcsoltam a telefonom. Rengeteg üzenet, hívás fogadott. Hívott Carlos, Iza, és Lando. És még külön üzenetet írtak. Először Iza üzenetét nyitottam meg. Amiben az állt hogy ne nézzem meg a mai híreket. Nem értettem mire céloz majd szembe jött velem a ma reggeli sky sport cikk.

Sky Sport
Lando Norris ( Forma 1 pilóta ) a tegnapi Abu-Dhabi futam után barátai és exbarátnője Jessica Bell ( modell ) társaságában töltötte a futam záró rendezvényt. Lapunknak egyikőjük sem nyilatkozott de a fotókon jól látni hogy nem baráti viszony van a fiatal pilóta és modell lány között. Mit szól ehhez vajon Liza Gomez ( személyi edző ) aki Lando Norris barátnője.

Miután ezt végig olvastam és a hozzá posztolt képet is láttam már nem tudtam sírni hanem egyszerűen letettem a telefont Lando üzenetét meg se néztem hanem megittam a kávém és magam elé néztem.
- Minden rendbe Liza? - pillantott rám Mick.
- Igen Mick azt hiszem minden rendben. - mosolyogtam rá.
- Láttam én is a posztot csak nem akartam hogy felzaklasd és szomorú légy miatta. - tette le elém a reggelit.
- Ugyan Mick ezt te is és én is tudtuk hogy Lando nem fog várni rám de nem is érdekel. Az ő dolga és a kedvem se fogja elvenni. - kezdtem el enni.
- Ennek örülök de ha bármi baj van szólj Liza jó? - aggódva szorította meg a kezem.
- Feltétlen szólni fogok. - majd Mick is enni kezdett.
A mai nap ajándékokat vettem a Schumacher családnak majd miután kész lettem leültem a nappaliba Instagramozni.
- Liza légy önmagad. - szólt hozzám Mick.
- Öhm oké. - majd hallottam hogy Mick csinált rólam képet. Rá 2 percre már meg is lettem jelölve a bejegyzésében.

carlossainz55,landonorris,charlesleclerc és további 93

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

carlossainz55,landonorris,charlesleclerc és további 93.000 személy kedvelte.
• mickschumacher •
Légy mindig ilyen boldog.❤️@lizacarmengomez🦋

Megjegyzések, hozzászólások letiltva.

Miután megnéztem a posztot elmosolyodtam a képen. Ez a lány tényleg én voltam végre boldogan őszintén mosolyogtam. Majd úgy döntöttem én is posztolok.

danielricciardo,landonorris,carlossainz55

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

danielricciardo,landonorris,carlossainz55...és további 80.000 személy kedvelte.
• lizacarmengomez🦋
Egy kis ruha vásárlás 💰
@mickschumaher: Legszebb vagy hugi! ❤️
@carlossainz55: Eres hermosa 🥀
@danielriccardo: Gyönyörű vagy Liza! 🥰
@landonorris: 🥺

Eltelt 1 hét mióta itt vagyunk Svájcban ma indulunk Halverbe Corinnahoz és Ginahoz. A bőröndöket már bepakoltuk az autóba én pedig a becsomagolt ajándékokat beraktam a hátsó ülésre. Majd elindult. 6 óra volt az út. 3 órát vezetet Mick 3-mat pedig én. Délután értünk a Schumacher rezidenciára. Alig szálltunk ki az autóból Gina ugrott a nyakamba.
- Liza!!! De örülök hogy végre látlak. - ölelt meg.
- Nekem is hiányoztál Gina! - öleltem vissza.
- Na hát a testvérednek már nem is örülsz? - nevetett fel Mick.
- Neked is örülök te dinka! De Lizát már évek óta nem láttam!  - ölelte meg végül egymást a két Schumacher. Belépve a házba Corinna fogadott minket.
- Nagyon örülök hogy épségben ide értettek gyerekek! Liza gyönyörű szép nő lettél! - ölelt meg ő is. Majd a fiához lépett akit még szorosabban ölelt meg. Szeretem a Schumacher családot mindig is olyan kedvesek voltak és úgy szeretek mintha én is ide tartoznék. Felpakoltunk Mick szobájába majd lementünk. Corinna akkor terített így gyorsan oda mentem segíteni.
- Ohh szívem hagyd csak. - szólt felém lágyan.
- Corinna segítek rendben? Nem akarok hálátlan lenni. - mosolyogtam .
- Liza te nem vagy hálátlan olyan vagy nekem mintha a másik lányom lennél. - karolt àt.
- Köszönöm! Nekem is olyan érzés mintha haza jönnek és olyan mintha te lennél a pót anyukám és Gina és Mick pedig a testvérem lenne. - töröltem le a könnyeim.
Majd miután megterítettünk Megvacsoráztunk és lepihentünk.

Bele szerettem az edződbe Donde viven las historias. Descúbrelo ahora