Part 9 +18 ‼️

901 27 0
                                    

A hétvége gyorsan eltelt és most épp Lando mellett ülök a repülőn ugyan is indulunk a szüleihez. Nagyon izgulok és ezt ő is láthatta rajtam mert folyamatosan nyugtatott és szorította a kezem. Este landolt a gépünk Londonban. Innen megyünk kocsival a szülei házához ami Glastonburybe. Mikor be pakoltuk az autóba és útnak indultunk még jobban izgultam.
- Liza ne izgulj anyuék szeretnek már most. - nyugtatott Lando.
- Jó csak mi lesz ha nem fognak kedvelni? Vagy a tesoid nem fognak kedvelni? - zúdítottam rá a kérdéseim kétségbeesve.
- Ne aggódj bébi minden rendben lesz és mindenki kedvelni fog. - mosolygott rám kedvesen.
Pár óra autó út után meg is érkeztünk. Egy gyönyörű nagy családi ház előtt parkolt le Lando. Épp hogy kipakoltunk a csomagtartóból mikor hallottuk hogy nyílik a bejárati ajtó.
- Megjöttek! - kiáltott egy hang.
Majd mikor bezárta az autót Lando a hang irányba fordultunk ahol az ajtóba ha jól sejtem a szülei álltak.
- Anya, Apa ő itt a barátnőm Liza Gomez. - pillantott rám Lando.
- Szia Liza én Adam vagyok ő pedig itt a feleségem Cisca Lando szülei vagyunk. Örülünk hogy meg ismerhetünk sokat hallottunk már rólad. - fogadtak ölelésbe a szülei.
- Ennek örülök. - majd beléptünk a házba.
- Flo és Cisca hol vannak anya? - érdeklődött Lando miután le pakoltunk az ajtóba.
- Gyerekek gyertek le megjött a bátyátok. - kiáltott fel Cisca.
Majd megpillantottam 2 gyönyörű szőke lányt akik szinte Lando nyakába vetették magukat.
- Szia Lan. Végre haza jöttél. - szólalt meg az egyik lány.
- Sziasztok lányok. Nekem is hiányoztatok hagy mutassam be nektek Lizát ő a barátnőm. - húzott maga mellé Lando.
- Szia Liza én Flo vagyok ő pedig Cisca. - öleltük meg egymást.
- Sziasztok örülök hogy megismerhetlek titeket. - majd miután mindenkivel össze ismerkedtem leültünk vacsorázni. Vacsora után pedig felpakoltunk Lando szobájába. Egyszerű kis szoba volt szürke és fehér falak hatalmas francia ágy és a fal teli a sok sok gokartos és Forma1-és képekkel.
- Nagyon aranyos voltál kicsinek. - mutattam az egyik kiskori képére.
- Miért már most nem vagyok aranyos? - Lando pimaszul mosolygott majd magához húzott és egy szenvedélyes csókot kaptam tőle. Majd utána elmentem fürdeni viszont volt egy probléma elfelejtettem a pizsit. Így mikor végeztem a fürdéssel törölközőt magamra tekerve szóltam ki Landonak aki az ágyban feküdt és telefonozott.
- Lando van egy kis baj. - szóltam ki.
- Mi a baj kicsim? - a szó hallatán szinte egy bukfencet vett a gyomrom.
- Nem hoztam pizsit nincs mibe aludnom. - adtam választ.
- Ohh bébi nekem ruha nélkül is jó vagy de adok neked egy pólót. - és hallottam a hangján ahogy miközben ezeket kimondja mosolyog. Majd be nyújtott egy sárga McLarenes pólót ami rám nagy volt így nem volt szükséges nadrág alá. Majd miután felvettem kiléptem a fürdőből és egy égető szempárral találtam szembe magam. Lando felállt az ágyból majd hozzám lépett és a derekamnál fogva magához húzott.
- Rajtad sokkal jobban áll mint rajtam. - suttogta a fülembe. Amitől engem kirázott a hideg majd mikor ezt észre vette halkan fel nevetett és ajkait az enyémekre tapasztatotta. Fel sem tudtam fogni mi történik mert felkapott az ölébe és ágyhoz vitt ahol lefektetett a csókunkat meg nem szakítva vettük le egymás ruháit. Forró ajkaival elkezdte a nyakamat érzékien csókolgatni. Minden egyes érintése nyögésre késztetett. Úgy éreztem elöntötte a melegség a testem minden egyes porcikáját. Közelebb húztam magamhoz majd megszabaditottam a ruhaitól. Szemeimmel végig néztem vékony de izmos testén majd körmeit végig húztam a hasán teljesen le az alsó nadrágjáig. Ő egy határozott mozdulattal vette le a ruháim. Majd mikor már mindketten teljesen meztelenek voltunk újra csókban forrtunk össze. Kezei a testem összes részét bejárták. Majd megéreztem ujjait a nőiességemnél. Egyik pillanatról a másikra belém hatolt ujjaival amit nyögésekkel és sóhajokkal díjaztam. Mielőtt pedig egy hatalmas orgazmusom lett volna ki vette ujjait és kőkemény férfiasságát helyezte be. Lando teljesen kitöltött. Soha nem éreztem még ehhez foghatót. Gyengéden de mégis vadul szeretkeztünk. Sóhajaink kitöltötték a szobát. Körmeimet hátába véstem majd pár döfés után együtt léptünk át az orgazmus kapuján egymás nevét suttogva. Azt hiszem ha lehet még jobban szerelmes lettem.

Bele szerettem az edződbe Donde viven las historias. Descúbrelo ahora