Mick szemszöge :
Miután Liza elaludt kiosontam mellőle és a McLaren garázsa felé vettem az irányt. Nagyon dühös voltam Landora hogy tehette meg ezt Lizával? Ezekkel a gondolatokkal léptem be ahol Daniellel futottam össze.
- Szia Mick hát te mi járatban?
- Szia Daniel Landot keressem.
- A pihenőjébe találod.
- Köszi!
Majd kopogás nélkül léptem be a szobájába ahol ahogy Liza mondta egy lánnyal volt. Aki nem mellesleg most is elég közel ült hozzá. Amint megpillantott felállt és a lányt ki küldte.
- Mick meg tudom magyarázni. - kezdett bele.
- Nem érdekel Lando egyet mondj csak miért? Hisz Liza annyi szeret téged! - vágtam hozzá.
- Tudom Mick én is szeretem nagyon! De nem tudom mi történt egyszer csak Jessica itt termett és megcsókolt Liza pedig ezt látta. - magyárazott.
- De vissza csókoltad Lando.
- Igen.. de nem jelentett semmit.. szerinted meg fog bocsátani?
- Nem tudom egyhamar biztos nem. Mély fájdalmat okoztál neki. És nem fogom hagyni hogy újra fájdalmat okozz neki nem sok kellett most ahhoz hogy ne verjem be a képed! - vágtam hozzá majd távoztam. Vissza tértem a mi boxunkba majd beléptem a pihenőmbe ahol még mindig Liza aludt. Ahogy rá pillantottam rengeteg fájdalmat láttam az arcán. Fájt így látni olyan nekem mintha a húgom lenne és nagyon szeretem. Megfogom védeni nem hagyom hogy Norris újra tönkre tegye. Majd mikor leültem mellé akkor ébredt fel. Rám nézett a kisírt barna szemeivel majd magamhoz húztam.
- Mick nagyon fáj. - szólalt meg.
- Tudom hogy fáj de hidd el rendben leszel! Mindenben melletted leszek és ma nálad alszok! - kötöttem ki.
- Köszönöm Mick nagyon szeretlek! - nézett rám.
- Én is szeretlek hugi és ne köszönd! - adtam puszit a homlokára.Liza szemszöge:
Miután felébredtem Mickkel találtam szembe magam. Nagyon fájt amit Lando tett. Én tényleg azt hittem ő is viszont szeret.
- Ma nálad alszok! - jelentette ki Mick.
- Köszönöm Mick! Viszont az van hogy a házamba van Lando cucca. - gondolkoztam el.
- Össze pakolom és elküldjük Carlossal oké? - ölelt meg a németem.
- Rendben. - öleltem vissza.
Majd miután végeztünk együtt hagytuk el a pályát. Haza érve újra elfogott a sírás hisz reggel még Landoval együtt voltunk. Mick azonnal megölelt és próbált nyugtatni. Majd miután megnyugodtam Mick össze pakolta Lando cuccait és a kanapén ülve vártuk hogy Carlos megérkezzen. Fél óra múlva megérkezett egy piros Ferrari. Kiléptem az ajtón majd Carlos felé léptem.
- Senorita Lo siento mucho mi flor. ( Nagyon sajnálom virágom ) - ölelt meg Carlos.
- Carlos no tiene nada de malo. No es tu culpa. ( Semmi baj Carlos nem a te hibád ) - öleltem vissza.
- No sé qué hizo que Lando creyera que te ama. ( Nem tudom mi ütött Landoba hisz szeret téged ) .
- No importará de alguna manera. ( Mindegy majd lesz valahogy ) .
- No estás solo? Este será un momento difícil. ( Ugye nem vagy egyedül? Ez nehéz időszak lesz ) .
- No se preocupe, no estoy solo. Mick está conmigo y me apoya. ( Nyugi nem vagyok egyedül Mick velem van és támogat ) .
- Está bien, pero si tienes algo, puedes sentirte libre de estar a tu disposición y de Iza también. ( Rendben de ha bármi kell szólj állok rendelkezésedre és Iza is.
- Gracias Carlos. ( Köszönöm Carlos ) .
- Adiós, señora. ( Viszlát hölgyem ) .
- Adiós Carlos.
Majd Carlos távozása után vissza mentem a házba. Ahol Mick már épp a vacsorát főzte.
- Mick én nem vagyok éhes. - álltam a német mellé.
- Már pedig enni fogsz! Egy fiú miatt sem hagyhatod el magad. - tette le a fakanalat majd ölelt meg.
- Rendben eszem de csak miattad! - nevettem .
- Imádom a nevetésed Lizu! - nevetett ő is majd folytatta a főzést.
Majd miután kész lett a kaja együtt megvacsoráztunk majd mindketten elmentünk aludni. Lando az este rengeteg üzenetet küldött de nem válaszoltam. Most még nagyon friss nem vagyok képes megnézni. Majd Mick mellett aludtam el.
أنت تقرأ
Bele szerettem az edződbe
أدب الهواةMick Schumacher személyi edzőt keress az állást a legjobb barátja Liza Gomez kapja meg. Lehetőséget kapnak a Forma 1-be Liza örömmel kíséri Micket és támogatja mindenben. A fiatal McLaren pilóta Lando Norris is idén érkezett a száguldó cirkuszba mit...