Part 26

498 14 0
                                    

Ma utazom Melbourne-be én külön géppel megyek Mick pedig a repülőtéren fog várni. A repülőre fel szállva ismét elfogott a rosszul lét így azonnal a mosdóba mentem. Majd miután rendbe tettem magam kiléptem és vissza ültem a helyemre. Az út többi része már jól telt és még egy kicsit aludni is tudtam. Majd miután leszálltam és átvettem a cuccom megpillantottam Micket. Megöleltük egymást majd óvatosan a kezét a hasamra tette.
- Szóval tényleg igaz? - mosolya levakarhatatlan volt.
- Igen terhes vagyok. - mosolyogtam én is.
- Nagybácsi leszek. - majd elindultunk az autóhoz.
- Az leszel Mick. - ültem be majd indultunk el a pálya melletti hotelba. Épp mikor megérkeztünk akkor jöttek Landoék is. Éreztem magamon a tekintetét de nem néztem rá. Helyette hatra mentem a bőröndömért de Mick azonnal ott termett mellettem és rám szólt.
- Liza! Terhes vagy! Ne emelgess! - szigorúan nézett rám majd vette el a cuccokat tőlem.
- Mick ne kiabálj! Megértettem. - forgattam meg a szemem. Majd beléptünk a hotelba és elfoglaltam a szobámat. Majd kicsomagoltam és küldtem Micknek egy üzenetet hogy beszélnem kell Güntherrel. Így együtt lementem a hotel éttermébe és ott egy kisebb zárt részen beszélgettünk.
- Liza örülök hogy látlak mond mit szeretnél? - Günther mint mindig most is kedvesen fogadott.
- Günther nem tudok sokáig veletek maradni. - néztem szomorúan szemeibe.
- Miért valami baj van? - aggódva nézett rám.
- Terhes vagyok Günther és megtartom. - néztem félve főnököm szemébe.
- Jajj lányom hát ez csodálatos! Gratulálok! Lando tudja már? - kicsit zavart már hogy mindenki ezt kérdezgeti.
- Nem és nem is akarom hogy megtudja! - néztem szigorúan és feszülten.
- Jól van lakat a számon viszont így nem engedhetem hogy dolgozz hisz vigyáznod kell magatokra. - ismét egy aggódó apuka szerep.
- Azt mondta az orvos hogy amíg be töltöm az 5 hónapot dolgozhatok de utána már nem viszont én hamarabb szeretnék eljönni nem akarom hogy az újságírók és Lando lássa hogy van valami. - vallottam be.
- Persze ez érthető! Addig maradsz amig szeretnél viszont akkor keresnem kell valakit. Remélem látlak azért még köreinkben mert remek a munkád es sokat fejlődött Mick melletted. - fogta meg kezem biztatóan.
- Szeretnék vissza jönni! Mindenképp! Nem hagyom magára Micket viszont amig a kicsi nem tölti be a 2 évet addig nem térek vissza. - örültem de csalódott voltam mert szeretem a munkám az egész csapatot a srácokat de szeretném ha a gyerekem biztonságban fejlődhetne.

2 héttel később:
Ma kell mennem vissza a dokihoz megtudom a pici nemét. Ismét Izával megyek de most csatlakozott hozzánk Mick is. Izgatottan léptük át a rendelő ajtaját majd foglaltunk helyet a kényelmes székekben a nőgyógyászat előtt. Majd kinyílt az ajtó és kilépett az asszisztens.
- Gomez kisasszony?
- Itt vagyok!
- Jöjjön a doktor úr várja önt!
Majd a srácokat ott hagyva beléptem a szobába és a doktor úr mosolyogva fogadott.
- Gomez kisasszony! Örülök hogy látom jól van?
- Jó napot doktor út! Minden rendben van velünk.
- Ennek örülök! Akkor nézzük is az ultrahangot.
Majd fel feküdtem az ágyra és a doki már kente is fel a zselét majd kezdte el az ultrahangozást.
- Nagyon szépen fejlődik a kicsi kisasszony. Most 16 hetes és akkor szeretné tudni a nemét?
- Igen szeretném.
Majd a doki bekapcsolt egy gombot és újra hallottam a kisbabám szív hangját. Könnyek szöktek szemembe majd mosolyogva hallgattam a gyönyörű szívverését.
- Kislány kisasszony.
Amikor a doki kimondta hogy lány lesz hatalmas öröm lett bennem. Istenem lesz kislányom.
- Kislány! Istenem de örülök.
- Ennek igazán örülök. Egészséges kislány és szépen növekedik. Látom hogy rendszeresen szedi a vitaminokat.
- Igen vigyázok magunkra.
- Nos kisasszony akkor találkozunk ismét 2 hét múlva. Addig is vigyázon magára majd az ultrahang képpel együtt léptem ki a rendelőbe. Ahol Mick és Iza már izgatottan vártak.
- Na mondj már valamit.
- Kislány!!!
- Istenem! Lesz egy kicsi te! - Mick boldogan ölelt meg ahogy Iza is. Majd együtt mentünk haza hozzám. Ahol Iza egy tea után távozott így Mickkel maradtunk kettesben.
- Szóval akkor Monaco lesz az utolsó futamod?
- Igen úgy tűnik! Nem szeretném hogy lássa Lando és a többiek. Bár előbb utóbb úgy is jelentkeznem kell.
- Megértem. Képzeld találtak valakit addig amíg nem vagy.
- Ennek örülök. És mindent át küldök majd neki amint megkapom az e-mail címét és remélem gondod fogja viselni és amint tudok vissza térek.
- Mindig is te leszel a legjobb edző és a legjobb barát.
- Köszönöm Mick.
Majd Mickkel együtt indultunk Monacóba ahol posztoltam is képet.

danielricciardo,carlossainz55,charlottesiiene

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

danielricciardo,carlossainz55,charlottesiiene... és további 578.000 személy kedvelte.
lizacarmengomez🦋: Monaco bébi
• Megjegyzések,hozzászólások letiltva •

Ezen a hétvégén Mick a vártnál felül teljesített a top 10-ben. Mikor vége lett a futamnak boldogan szaladtam elé és ugrottam a nyakába.
- Gratulálok! Nagyon büszke vagyok ràd!
- Csak miattad nyomtam!
A búcsúmat egy kisebb bulival zártuk ahol a csapattól kaptam egy pici Haas bodyt és egyébb Haasos dolgokat. Majd a buli után repülőre ültem és haza repültem Barcelonába. És meghoztam az egyik legnehezebb dolgot letiltottam Landot minden felületen. Majd mikor haza értem eltettem magam holnapra. Másnap kisebb émelygéssel keltem majd miután sikeresen össze szedtem magam Iza üzenetet pillantottam meg.
Iza: Nézd meg a Sky Sport oldalát.
Nem értettem mire gondol így megnéztem.

Sky Sport
Tegnap elbúcsúztatták Liza Gomez ( személyi edzőt ) aki Mick Schumacher trénerje volt. Kérdeztük a csapatot de annyit nyilatkoztak hogy személyes ok miatt hagyta el a csapatot Liza. Helyére Josh Carter ( tréner ) érkezett. Próbáltuk elérni Gomez kisasszonyt de lapzártunkig nem kaptunk választ. Jó pihenést kívánunk Gomez kisasszonynak és reméljük hamarosan újra láthassuk.

Istenem ezek mindig mindent tudni akarnak. Lefürödtem majd felvettem egy egyszerű ruhát. És valami reggeli után néztem. És posztoltam egy képet Ginàval amit még anno nyaraláskor készítettünk.

ginaschumacher,mickschumacher, charlesleclerc

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ginaschumacher,mickschumacher, charlesleclerc... és további 872.000 személy kedvelte.
lizacarmengomez🦋: Tesók mindörökké ❤️
Megjelölve: @ginaschumacher
• Megjegyzések,hozzászólások letiltva •

Bele szerettem az edződbe Where stories live. Discover now