Part 21 +18 ‼️

728 18 0
                                    

Pakolást után meg beszéltem Mickkel hogy vissza megyek Landohoz Bristolba így nem kell engem megvárnia de ragaszkodott ahhoz hogy együtt induljunk ki a reptérre. Így 3-man elindultunk a reptérre ami 15 percre volt tőlünk miután oda értünk és becsekkoltunk elköszöntem Micktől majd fel szálltunk a mi Londoni járatunkra. Még van 2 hét amíg el nem kezdenek újra dolgozni a fiúk és ezt ki kell használni. Az út hamar elrepült és másnap reggel érkeztünk meg Londonba. A reptérről taxival mentünk Lando házához. Miután pedig megérkeztünk kipakoltunk és felmentünk a szobába.
- Hiányzott ez a lakás. - vallottam be.
- Nélküled olyan üres volt. - karolta át a derekam Lando és kezdte el a nyakam csókolni majd  óvatosan az ágy felé kezdett tolni. Majd lelökött finom az ágyra és végig csókolta a nyakam majd szenvedélyesen csókolt. Végig csókolta a kulcs csontom majd finoman elkezdtük egymást vetkőztetni. Majd helyet cseréltünk és én kényeztetem az angol fiút. Hasát végig csókoltam majd a nyakát kezdtem el szívni amiket ő nyögésekkel díjazott. Majd hirtelen felém kerekedett újra és ujjait végig húzva a hátamon kapcsolta ki a melltartóm. Majd óvatosan kezdte el szívni és masszírozni belőlem pedig sóhajokat kiváltva. Majd lejjebb mászott a hasamhoz ahol apró puszikat hagyott. Már teljesen begerjedtem és elvesztettem az önkontrollt is. A gyomromban a pillangók újra és újra életre keltek. Majd leért a nemi szervemhez ahol  csiga lassúsággal kezdte el a kínzásom. Már már könyörögtem azért hogy nyúljon hozzám. Majd meg éreztem meleg nyelvét és hatalmas sóhaj hagyta el számat. Majd meg éreztem az ujját ami finoman kezdett el mozgatni. Csípőm már teljesen megemeltem ugyanis éreztem hamar elönt a gyönyör. Mikor már majdnem az orgazmus kapujában voltam hirtelen abba hagyta. Majd fel jött hozzám egy csókért és megszabadította magát a boxertől.
- Nem akarom hogy az ujjaimtól menj el. - csókolt meg újra majd magamban éreztem férfiasságát. Mindkettőnk egyszerre nyögött fel. Lando szemében csillogott a vágy és kék szemei még sötétebben ragyogtak. Testünk szinkronban mozgott majd percekkel később együtt léptünk át a gyönyör kapuján.  Majd Lando mellém feküdt és mellkasára húzott. Majd betakart mindkettőnket.
- Szeretlek Lando. - néztem fel szemeibe.
- Én is szeretlek kicsim. - adott puszit a homlokomra.
Majd mindkettőnket elnyomott az álom. Másnap egyedül ébredtem. Lando nem volt sehol viszont finom illatokat éreztem. Így felkaptam Lando poloját és lesétáltam a konyhába ahol nekem háttal sütögetett. Így a háta mögé álltam és átkaroltam a derekát.
- Mit csinálsz Lando? - beszéltem a hátába.
- A szerelmemnek készítek reggelit. - tette ki a tojást a tányérra. Majd fordult szembe velem és karolt át.
- Teljesen elkényeztetsz. - nevettem fel.
- Megérdemled Liza! - puszilta meg a homlokom.
Majd együtt megreggeliztünk. Én elvonultam a szobába ahol Micknek állítottam össze az idei évi edzés tervet és étrendet mikor jött egy értesítés.

carlossainz55,danielricciardo,charlottesieene

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

carlossainz55,danielricciardo,charlottesieene... és további 120.000 ember kedvelte ezt.
landonorris: Te vagy az életem! ❤️
@lizacarmengomez🦋
• Megjegyzések, hozzászólások letiltva •

Bele szerettem az edződbe Where stories live. Discover now