Part 25

485 14 0
                                    

A hétvége hamar eltelt Mick pedig 17-dik helyen végzett. Nem a legjobb eredmény de bízunk benne hogy hamarosan vissza rázódik és jobb eredményeket ér el. Én pedig már repülőn ülök és haza fele tartok Barcelonába mert holnap el kell mennem az orvoshoz. Az út bő 6 óra volt így aludtam egy kicsit majd miután kinyitottam szemem megpillantottam Barcelona fényeit és melegség töltötte el szívem. Szeretem a hazám. És főleg ezt várost. Miután leszállt a gép csomagjaimat felvéve indultam a taxi felé. Bő 20 perc után érkeztem meg a házam elé. Kifizettem a taxit és beléptem a házba fel kapcsoltam a villanyt majd lepakoltam. Be néztem a hűtőbe de semmi kaja szóval rendeltem egy kis pizzát és azt fogyasztottam el vacsoraként majd Micknek dobtam egy üzit hogy itthon vagyok és elmentem fürdeni majd el is aludtam. Másnap reggel 8-kor ébredtem majd lecammogtam a konyhába és készítettem egy kávét magamnak és pörgetni kezdtem az instát és posztoltam is egy képet.

charlottesiiene,danielricciardo,mickschumacher

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

charlottesiiene,danielricciardo,mickschumacher.. és további 692.000 személy kedvelte.
lizacarmengomez🦋: Újra itthon. 🇪🇸
• Megjegyzések,hozzászólások letiltva •

Majd épp hogy lezártam volna a telefont Iza neve jelent meg a kijelzőn én pedig mosolyogva fogadtam spanyol barátnőm hívását.
• Szia Liza jól látom hogy itthon vagy? •
• Szia Iza igen itthon vagyok mert ma megyek a nőgyógyászhoz. •
• Elmenjek veled? •
• Jól esne egy kis támogatás, de nem szükséges Iza ahogy gondolod •
• Ne butáskodj egy fél óra és ott vagyok puszi •
Majd bontottuk a hívást. Én pedig gyorsan lefürődtem és egy sima farmer és egy fehér blúz mellett döntöttem hozzá pedig felvettem a fekete magassarkúm hajam pedig lazán kiengedtem. Mire kész lettem Iza is megérkezett.
- Liza! Nagyon hiányoztál. - ölelt át a spanyol lány.
- Nekem is hiányoztál Iza. - öleltem vissza mosolyogva.
- Izgulsz?
- Igen szeretnék gyereket de nem most és remélem tévedett a teszt. - vallottam be.
- És ha nem tévedet és valóban várandós vagy Lando gyerekével?
- Akkor egyértelmű megtartom hisz nem vagyok gyilkos. De Lando soha nem tudhassa meg hogy van egy gyereke. - sóhajtottam majd felkaptam a táskám és elindultam a kocsimhoz. Izavál együtt érkeztünk meg a rendelőbe ahol felsétáltunk az emeletre a nőgyógyászhoz. Majd feszülten foglaltam helyet a váróterembe. Iza megérezhette a feszültségem mert megfogta a kezem és biztatóan megszorította. Majd pár perccel később kilépett egy asszisztens.
- Gomez kisasszony. - szólított a hölgy.
- Itt vagyok. - álltam fel.
- Jöjjön a doktor úr várja önt. - invitált be.
Majd beléptem a szobába ahol egy középkorú doktor fogadott.
- Jó napot doktor úr. - köszöntem kedvesen.
- Jó napot Gomez kisasszony. Mi a panasza? - köszönt ő is kedvesen majd invitált a mellette lévő székre.
- Igazából annyi lenne doktor úr hogy émelygek és hányingerem van csináltam tesztet és pozitív lett.
- Értem ez betudható teszt alapján terhességnek de azért akkor megvizsgálom magát. - majd felálltam és az ultrahang géphez léptem fel húztam a pólóm és lefeküdtem. A doki egy zselét kent fel majd a géppel elkezdett körkörös mozdulatokat tenni a hasamon.
- Nézze csak kisasszony. - mutatott egy pici pöttyre.
- Ez itt a kisbabája valóban várandós még hozzá 14 hetes a pici. - majd nyomott egy gombot és a szobát betöltötte a pici szív hangja. Nekem pedig könnyek szöktek a szemembe. Majd letörölte a zselét és vissza ültem a helyemre.
- Gratulálok kisasszony. Elmondom akkor a további teendőket. Milyen munkát végezz?
- Személyi edző vagyok egy F1 pilóta mellett.
- Értem. Hát tanácsolom önnek hogy ne nagyon emelgessen és ha lehet ne nagyon utazzon.
- De a munkám miatt muszáj mennem doktor úr.
- Akkor maximum az 5-dik hónapig utána nem ajánlom mert árt a babának. És legközelebb 2 hét múlva találkozunk ahol már a nemét is megtudom mondani neki. Addig pedig fel irok vitaminokat és azt kell szednie.
- Rendben köszönöm doktor úr! - majd a felírt gyógyszerekkel és az ultrahang képpel léptem ki a váróba ahol Iza már izgatottan várt.
- Na mesélj már. - izgatottan állt fel és lépett hozzám.
- Terhes vagyok és 14 hetes. - adtam át neki az ultrahang képet.
- Istenem de kis csoda. És akkor mi lesz? - aggodoan nézett rám.
- Megtartom hallottam a szív hangját és annyira csodálatos volt egy kis életet hordozók a szívem alatt. - könnyek szöktek a szemembe majd boldogan megöleltem Izát.
- És Lando? - kérdése jogos hisz ő az apja de mégsem akarom hogy ebben részt vegyen.
- Nem mondom el neki. Nincs szükségünk rá. Mindent meg fogok adni a gyerekemnek nélküle. - válaszoltam kimérten.
- De Liza látni fogja rajtad nem mellesleg fel fog neki tűnni hogy nem vagy köztünk.
- Nem érdekel majd megbeszélem a csapattal mi legyen és majd megoldom. - majd együtt léptünk ki a rendelő ajtaján. És haza vettük az irányt. Otthon elbúcsúztam Izától majd felhívtam Micket.
• Szia hugi mi újság? - hangjából azt ítéltem meg hogy mosolyog így nekem is jobb kedvem lett. •
• Szia Mick. Tudunk beszélni? Facetimon? •
• Persze mindjárt át váltok. - majd átkapcsoltunk és máris láthattam hogy ő otthon van. •
• El kell valamit mondanom. •
• Mi a baj megrémisztesz? •
Válasz helyett inkább megmutattam neki az ultrahang képet. Az arcán ezer meg ezer érzelem suhant át. Majd ő szólalt meg először.
• Terhes vagy Liza? •
• Igen 14 hetes vagyok . •
• Landoé a pici? •
• Igen de nem mondom el neki! És te sem mondhatod el! •
• De Liza joga van tudni ő az apja! - Mick kirohanása jogos volt hisz igaza volt.
• Sajnálom de nem mondom el neki. Lemondott rólam vagyis most már rólunk. •
• Ohh Lizu, azért még velem leszel kis ideig? •
• Az 5 hónapig maradok aztán pihenek, és még a csapattal is meg kell beszélnem. Szóval majd találkozunk Melbourne-ben. •
Majd letettem a telefont. A kezem pedig a hasamra simitottam.
- Mindent meg fogok adni neked legyél bármilyen nemű is szeretni foglak. - mondtam a hasamra nézve majd leültem a nappaliba.

Bele szerettem az edződbe Where stories live. Discover now