Másnap Lando karjaiban ébredtem. Végre újra tudtam jól aludni hisz életem szerelme mellettem van. Viszont ezt Micknek hogy fogom elmondani azt nem tudom. Oldalra pillantva láttam hogy Lando még édesen alszik így ki bújtam ölelő karjai közül majd felöltöztem és lementem. Lennt még nem sokan voltak ébren. De aki kellett nekem az igen Mick ébren volt.
- Jó reggelt! - léptem be a konyhába.
- Neked is Liza! - köszöntek a többiek.
- Mick tudnánk beszélni négyszemközt? - intéztem a kérdést a legjobb barátom felé.
- Persze. - nézett a többiekre akik vették a lapot és kettesben hagytak minket.
- Na mi a baj? - nézett rám kíváncsian.
- Elszeretnék mondani valamit de nem akarom hogy ezért össze veszünk. - hajtottam le a fejem.
- Újra együtt vagy Landoval? - tapintott a lényegre.
- Igen. - néztem fel.
- Lizu ennek örülök és nem veszünk össze. Örülök a boldogságodnak. Csak nem szeretném hogy Lando újra csalódást okozzon. - ölelt magához.
- Köszönöm Mick! Nem fog! - öleltem meg én is.
Majd a srácok vissza jöttek én pedig felmentem a még mindig alvó britthez. Oda sétáltam az ágy mellé majd óvatosan simogatva kezdtem el kelteni.
- Lando ébredj hasadra süt a nap. - beszéltem hozzá de válaszul csak hátat fordított nekem.
- Lan kelj fel mert már dél van. - próbáltam kelteni.
- Még 5 perc anyu! - húzta magára a takarót.
- Na még mit nem! - majd lehúztam a takarót.
- Ahhhh fenn vagyok de hideg van! Add vissza Liza kérlek! - nyitotta ki csillogó kék szemeit.
- Kelj fel és öltözz Lando megyünk enni. - dobtam le a takarót majd mentem volna ki mikor kezem után nyúlt.
- Csókot sem kapok? - nézett rám kis kutya szemekkel.
- Jajj te nagy gyerek! - nevettem ki majd csókoltam meg.
Majd ezután immáron együtt mentünk le a többiekhez kézen fogva amit mindenki észre vett.
- Együtt vagytok? - támadt le elsőre minket Daniel és mindenki kiváncsi tekintettel várta a válaszunkat.
- Igen újra együtt vagyunk srácok. - húzott magához Lando majd egy puszit nyomott a hajamba. Majd mosolyogva váltunk el és ültünk le enni. A csajok szinte azonnal faggatni kezdtek majd kaja közben mindent el meséltem nekik. Miután pedig elmosogattunk és elpakoltunk mindenki haza indult.
Carlost és Izát kísértem ki az ajtón mikor Iza elment Carlos felém fordult.
-¡Encantado de teneros de nuevo juntos! ( Örülök hogy újra együtt vagytok! ) - mosolygott rám a spanyol.
- Yo también porque realmente lo extrañaba. ( Én is mert nagyon hiányzott. ) - váltottam át én is.
- ¡Cuídate! ¡Adiós, señora! ( Vigyázatok magatokra! Viszlát hölgyem! ) - majd két puszi után távozott.
Miután majdnem mindenki haza ment kivéve Landot letelepedtem a két srác közé akik Xbox-tak.
Míg a fiúk játszanak úgy döntöttem posztolok egy új képet.carlossainz55,danielriccardo,charlottesiine,charlesleclerc... és további 68.000 személy kedvelte.
lizacarmengomez🦋: Happy New Year! 🎉
@carlossainz55: Happy New Year Senorita!🎉
@charlottesiine: Happy New Year drágám! 🎉Miután kiposztoltam elraktam a telefont majd kiléptem a konyhába. Főztem egy kàvét majd leültem. Pár perccel később két kar fonódott a derekam köré.
- Hercegnőm. - Lando a fülem mögé csókolt amitől kirázott a hideg.
- Mond Lan. - döntöttem hátra a fejem.
- Nem költözöl vissza hozzám? - suttogta a fülembe.
- Nem is tudom. - sóhajtottam drámaian majd Lando óvatosan a nyakamba harapott.
- Héj! - szóltam rá azonnal mire ő csak kinevetett és egy csókot nyomott ajkaimra.
- Srácok lassan pakolni kellene. - lépett be Mick.
- Igazad van menjünk mert este indulunk. - álltam fel a székről majd a szobám felé vettem az irányt.Lando szemszöge:
Liza felment a szobába pakolni épp utána akartam indulni mikor Mick az utamat állta.
- Igen Mick mit szeretnél? - érdeklődtem.
- Tudom hogy Liza megbocsájtott neked de én nem! Nem felejtem el mit tettél vele. Ajánlom neked hogy ne cseszd el újra mert akkor végleg elválasztalak Lizától ezt vésd az eszedbe Norris. - váltott szigorú hangra Schumacher.
- Nyugi már Mick! Soha nem tenném meg újra Lizával! Szeretem őt mindennél jobban! Most pedig megyek segítek neki pakolni. - majd kiléptem a konyhából. Zavart Mick viselkedése és az hogy teljesen elvàlasztana Lizától. Megértem hogy szereti és fontos neki mert együtt nőttek fel de akkor is basszus tudom mit kurtam el és mégegyszer nem teszem meg. Liza a mindenem ez az 1 hónap távol lét is sok volt nélküle. Főleg hogy ott volt velünk minden futamon. Miután felértem a szobába láttam hogy Liza már össze is pakolt és már az esti ruhát készíti elő ha indulunk akkor már ezzel ne kelljen foglalkoznia. Ezt szeretem meg benne annyira figyelmes, okos és céltudatos nő. Leültem mellé majd két kezem közé fogtam gyönyörű puha arcát.
- Mi a baj Lan? - nézett rám mogyoró barna szemeivel amivel engem teljesen elvarázsol mai napig.
- Semmi csak nagyon szeretlek kicsim. - néztem mosolyogva szemeibe majd láttam hogy elpirul és ez még nagyobb mosolyt csalt az arcomra így óvatosan magamhoz húztam és lágyan megcsókoltam.
YOU ARE READING
Bele szerettem az edződbe
FanfictionMick Schumacher személyi edzőt keress az állást a legjobb barátja Liza Gomez kapja meg. Lehetőséget kapnak a Forma 1-be Liza örömmel kíséri Micket és támogatja mindenben. A fiatal McLaren pilóta Lando Norris is idén érkezett a száguldó cirkuszba mit...