Part 29

543 17 0
                                    

A srácok meglepődve álltak az ajtóban kivéve Carlost.
- Sziasztok minek köszönhetem a látogatást fiúk?
- Ne haragudj Liza tudom hogy nem akarsz vendégeket de nem hagytak békén amíg el nem hoztam ide őket. - sóhajtott Carlos miután beinvitáltam őket a nappaliba.
- Szóval tényleg babát vársz! - Daniel szólalt meg először majd mosolyogva nézett rám.
- Milyen nemű? - Charles aranyos mosolygott rám.
- Kislány! - simogattam meg a hasam.
- Megfoghatom? - Daniel könyörgöen nézett rám én pedig nem tudtam neki nemet mondani.
- Persze Daniel. - nevettem majd megfogta a hasam és a kislányom pont rúgott egy olyat azt hittem leülök.
- Nagyon jó erőbe van a kis csaj!! - nevetett majd miután még beszélgettünk és ittunk egy egy teát a fiúk haza mentek de a lelkemre kötötték hogy bármi van szóljak nekik. Miután pedig elmentek fáradtan dőltem le a nappaliba.

Lando szemszöge

Reggel nyúzottan ébredtem fel. Fájt a fejem a más-naposágtól. Majd miután sikeresen össze szedtem magam a telefonomat vettem magamhoz és megnyitottam az első értesítés a Sky Sporttól volt így rögtön megnyitottam.

Sky Sport
Liza Gomez nem régiben hagyta el a Haas istállóját eddig tisztázatlan körülmények miatt ám a tegnapi nap posztolt 2 hónap várakozás után Gomez kis asszony az állapotáról mi szerint várandós és valószínűleg ezért is hagyta el a csapatot. De arról hogy ki az apa sejtésünk sincs. Lehet hogy a fiatal McLaren pilóta Lando Norris az apuka de erről semmi információnk nincs. Gomez kisasszony nem kíván több figyelmet a sajtó felé így kívánunk neki boldog egészségben gazdag baba várást!

A telefon is kiesett a kezemből. Újra és újra olvastam el a cikket. Nem akartam hinni a szememnek. Liza terhes. Azonnal elkezdtem gondolkodni hogy volt e olyan pillanat amikor nem védekeztünk de mindig védekeztünk nem? Gyorsan magamra kaptam egy csapat pólót és egy rövid nadrágot majd gyorsan felhívtam a legjobb barátom Carlost hátha tudd valamit hisz ő is ott lakik ahol Liza. Spanyol barátom 2 csörgés után vette fel a telefont.
- Hey Lando! Mizu?
- Carlito! Hatalmas baj van!!
- Mi a baj öcsi?
- Elolvastam a mai cikket, Liza terhes te tudsz róla?
- Én nem igaz még nem is láttam a cikket.
- Carlos ha tudsz valamit akár te vagy Iza kérlek mondjátok el!
- Öcsi nem tudok semmit! Esküszöm!
- Beszélnem kell Stellával ki kell derítenem.
- Te tudod Lando de Lizát ilyen állapotba ne zaklasd ha tényleg úgy van. Nem véletlen ment el a Haastól is. De egyáltalán védekeztettek?
- Igen persze! Mindig azt hiszem..
- Na jó figyelj deritsd ki amit szeretnél nekem most mennem kell Izaval boltba megyünk. Szia öcsi!
- Okés. Szia Carlito!
Miután letettük a telefont csináltam egy áll instagramot és bekövettem rajta Lizát. Vártam vártam teljesen délutánig míg vissza követett. És gyorsan átnéztem az oldalát. Nem rég posztolt ki egy képet.

charlottesiiene,mickschumacher,danielricciardo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

charlottesiiene,mickschumacher,danielricciardo.. és további 896.000 személy kedvelte.
lizacarmengomez🦋: 6 hónaposak vagyunk 👣
Megjelölve: @mickschumacher 📸

Amint megláttam a képet végig néztem Lizát gyönyörű volt. Ez a ruha tökéletes kiemelte kerekedő pocakját. Istenem bárcsak tudnám hogy az enyéme a gyerek azonnal megkeresnélek Liza. Viszont tudtam hogy kitől tudhatok meg róla dolgokat. Az pedig Mick. Így már alig vártam hogy utazhassunk Mexikóba és utána járhassak. Az utazás napjáig feszülten és izgatottan teltek a napjaim. Miután pedig megérkeztünk és elfoglaltuk a hotelt elindultam megkeresni Micket. Meg is találtam a hallba.
- Szia Mick tudnánk beszélni?
- Szia Lando mond!
- Lizáról lenne szó.. tudnom kell hogy enyéme a gyerek.
- Lando ne haragudj de erről nem mondhatok semmit. Liza a lelkemre kötötte sajnálom.
- Semmi baj csak tudni szerettem volna. - szomorúan ültem le mellé és fogtam meg a fejem.
- Figyelj ha érdekel mutathatok pár képet.
- Azt megköszönöm. - néztem fel majd a kezembe adta Mick a telefont és Lizáról egy csomó kép volt benne.

- Ez a kép! Ezt át tudod küldeni? - Persze

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Ez a kép! Ezt át tudod küldeni?
- Persze. - Mick már át is küldte majd megköszöntem és felmentem a szobámba. A képet nézegettem. Vicces és egyben aranyos volt.

Liza szemszöge

Eltelt a 9 hónap és bármelyik nap beindulhat a szülés. Jelenleg Iza velem tölti a mindennapokat ugyan is már nem bírok egyedül semmit csinálni.
- Liza menj pihenj le én elmosogatok.
- Rendben köszönöm Iza! - majd mielőtt felértem volna a lépcsőn hirtelen nedvesnek éreztem a lábam. Lenéztem és láttam hogy elfolyt a magzat víz.
- Iza!! Idő van!!! - kiabáltam le a barátnőmnek.
- Úr isten!! Gyere Liza segítek! - majd óvatosan segített kimenni az autóhoz és óvatosan beültetett és már úton is voltunk a kórházba. Miután beértünk engem azonnal vittek el. Iza pedig szólt Micknek és Carlosnak. Már 3 órája vajudhattam amikor éreztem hogy most fog jönni a baba.
- Doktor úr!!!
- Gomez kisasszony nyugodjon meg és vegyen mély levegőket és nyomjon!
Pár nyomás után meghallottam a kicsi sírását szinte azonnal utat törtek a könnyeim majd a doki a mellkasomra rakta.
- Gyönyörű kislány asszonyom! Mi lesz a neve?
- Diana Gomez! - mosolyogva és könnyekkel a szemembe néztem a kislányom. Majd belépett Iza.
- Gratulálok drágám! Gyönyörű kislány! Mi lett a neve?
- Diana Gomez. - mosolyogtam majd hallottam ahogy Iza képeket készít.
- Átküldők pár képet rólatok. Gyönyörűek vagytok és ez a hercegnő tündéri. Majd jött egy nővér elvitte Dianat majd lefürdették és úgy hozták vissza hozzám. Addig pedig míg vártam ki is posztoltam.

mickschumacher,charlottesiiene,maxverstappen1

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

mickschumacher,charlottesiiene,maxverstappen1.. és további 1.000000 személy kedvelte.
lizacarmengomez🦋: Hello világ megérkeztem. A nevem Diana Gomez anyukám és én is jól vagyunk!💕
• Megjegyzések, hozzászólások letiltva •

Bele szerettem az edződbe Where stories live. Discover now