Part 1

1K 34 0
                                    

Az utazás reggelén korán keltem majd miután nagy nehezen kiestem az ágyból a fürdő felé vettem az irányt. Lezuhanyoztam majd kiválasztottam a mai szettemet ami egy farmerből és egy pántos felsőből állt szandált húztam lábamra majd a konyhába mentem. Megreggeliztem elfogyasztottam a reggeli kávémat és mégegyszer utoljára át néztem a bőröndöm tartalmát hogy biztos ne hagyjak itthon semmit. Miután ezzel végeztem egy duda szót hallottam ki pillantottam az ablakon ahol egy gyönyörű fekete autó állt. Felkaptam a táskám majd a börőndömet magam után húzva hagytam el a lakásomat. A sofőr be tette a cuccaimat a csomag tartóba majd elindultunk a reptérre. Nagy volt a nyüzsgés majd mikor sikeresen megtaláltam az én gépem felszálltam és helyet foglaltam. Az út körül belül 3 órás lehetett mikor földet értem dobtam egy üzenetet Micknek hogy most szálltam le. Épp elhagytam volna az épületet amikor valaki utánam kiabált.
- Liza! - szólt utánam egy hang .
- Mick? Szia! Azt hittem el felejtettél hogy nem írtál vissza. - fordultam szembe vele.
- Én elfelejteni dehogy! Amint írtad hogy leszálltál ide jöttem mondtam hogy itt leszek. - ölelt meg.
- Ennek örülök! Akkor hogyan tovább? - érdeklődtem.
- Megyünk a hotelba ahol a többi pilótát és szinte mindenkit elszállásoltak. Aztán holnap megismerkedsz a csapattal és neki kezdhetsz dolgozni. - mosolygott rám.
- Rendben akkor menjünk. - pakoltuk be az autóba a bőröndöm majd ültem be Mick mellé.
Fél óra autó út után érkeztünk meg a hotelhez ami 4 csillagot viselt. Miután kiszálltam és magamhoz vettem a cuccaimat be léptünk a hotel előterébe. A recepción megkaptam a szobám kulcsait mely az elkövetkező 4 napban lesz az otthonom. Fel ballagtunk a 3-dik emeletre majd a 320-as szoba ajtaján lehúztam a szoba kártyát és beléptem a helységbe. Hatalmas volt a szoba egy nagy francia ággyal a közepén vele szemben egy hatalmas üveg ajtó amihez egy erkély is kapcsolódott majd másik ajtót pillantottam meg ami a fürdőbe vezetett.
- Na megfelel? - érdeklődött Mick miután lerakta a börőndöm.
- Mick hogy kérdezhetsz ilyet ez a szoba valami eszméletlen. - feleltem mosolyogva.
- Reméltem hogy tetszeni fog. Hagylak is kipakolni majd jövök mielőtt lemennénk vacsorázni. - majd ezzel magamra is hagyott. Oda léptem a szekrényemhez majd elkezdtem kipakolni amikor ezzel végeztem úgy döntöttem hogy irok egy üzenetet a drága szüleimnek akikkel nem épp egy jó kapcsolatot ápoltunk de tudatni akartam velük hogy minden rendben van azért velem. Miután sikeresen elküldtem az üzenetet kopogtak.
- Gyere be. - majd az ajtóban egy szőke haj koronát véltem felfedezni.
- Hoztam neked csapat ruhát nem tudom hogy pontosan mi a méreted de anyu azt mondta nem lehet nagyobb mint egy M-es szóval hoztam neked pólót, pulcsit, meg egy sapkát. - adta a kezembe a ruhadarabokat a fiú.
- Köszi akkor át is veszek egy csapat pólót. - majd beszaladtam a fürdőbe ahol át is vettem gyorsan. Majd kiléptem a szobába ahol Micket az ágyon fekve találtam.
- Na hogy áll? - érdeklődtem meg
- Teljesen rád öntötték gyönyörű vagy! És nagyon jól áll a fehér . - mosolygott rám kedvesen majd együtt leindultunk vacsorázni. Mick egy külön asztalhoz vezetett majd ott foglaltunk helyet. Kihozták az ételt ugye ami neki a szigorú étrend nekem pedig egy sima rizs és hús volt a vacsora. Majd miután elfogyasztottuk vissza kísért a szobámhoz.
- Reggel 8-ra legyél lenn a recepciónál jóéjt kicsi.- majd adott a homlokomra egy puszit és elment.
Ezután én is lefürődtem majd álomra hunytam a szemem. Hiszen holnap nagy nap áll előttem.

Bele szerettem az edződbe Where stories live. Discover now