Az időmérő után Mickkel sétáltunk a Paddockba vártuk Stellát aki viszi majd interjúra. Elég jó hely 16-dik bár igaz így nem hangzik jól de nekünk nagyon is sokat számít hisz most kezdte az egészet Mick. Majd pár perc múlva felbukkant Stella.
- Hello srácok gratulálok Mick jó kört mentél. - kezdte mondandóját a lány.
- Köszönöm Stella gondolom most vár egy két interjú? - pillantott fáradtan Mick.
- Igen kb 1 óra és végzünk szóval menjünk is.
- Liza hamarosan jövök vagy megoldod a vissza utat? - nézett rám a német.
- Persze megoldom majd találkozunk Mick. - majd megöleltem ő pedig a homlokomra adott egy puszit majd távozott Stellával.
Landora nem kellett sokat várni mert miután Mickék elmentek megjelent. Napszemüveg volt rajta és kissé izatt volt de még így is piszok jól nézett ki. Miután elém ért megölelt.
- Szia Liza hogy telt a napod? - mosolygott aranyosan.
- Szia Lando nagyon jól Mick is nagyon szuper volt úgy hogy örülök és neked? - pillantottam kék szemeibe.
- Nekem is jó volt igaz 5-dik hely de nem rossz majd javítok holnap a futamon. Vissza vigyelek a hotelba? - nézett bele az én szemeibe.
- Igen azt megköszönném. - pirultam el amikor még mindig gyönyörű szemeibe néztem. Majd elindultunk az autóhoz. Miután beültünk és elindultunk egy kínos csönd állt be közénk amit Lando szakított meg.
- Szóval akkor a randi még áll? - pillantott rám félszemmel.
- Hát rajtam nem múlik Lando. - mosolyogtam rá.
- Akkor 7-re a szobàd elé megyek rendben?
- Rendben.
Majd miután megérkeztünk én felvonultam a szobámba és a ruháim közt turkáltam hogy mégis mit vegyek fel. Majd a választásom egy virág mintás ruhára esett. Igy miután kiválasztottam a szettem elmentem fürdeni. Fürdés után gyorsan magamra kaptam a ruhát majd a hajam kiengedtem és kivasaltam egy kevés sminket raktam fel majd felvettem a szandálom és vártam Landot. Pontosan 7-kor kopogtak a szoba ajtón. Felálltam kinyitottam majd egy fehér ingbe és fekete farmerben öltözött Lando Norris állt az ajtómba.
- Azta Liza gyönyörű vagy! - mosolygott rám Lan.
- Köszönöm Lando te is jól nézel ki. - majd becsuktam a szoba ajtóm. És le indultam a parkolóba.
- Hova viszel? - érdeklődtem.
- Egy nagyon szép étterembe remélem szereted az olasz kaját.
- Igen szeretem de neked nem lesz baj hogy ilyeneket fogsz enni? - néztem rá.
- Amiről Jon nem tudd az nem fáj neki. - nevetett fel aranyosan.
Majd megérkeztünk az étteremhez ami gyönyörűen kivolt világítva.
- Jó estét kívánok miben segíthetek? - fordult hozzánk a pincér.
- Jó estét asztal foglalásom van Lando Norris néven.
- Áhh igen erre jöjjenek Mr. Norris. - majd a pincér egy kisebb eldugottabb helyre vezetett minket.
- Italnak mit hozhatók?
- Vörösbort kérnénk.
Miután kihozták az italt és az ételt nem tudtam szó nélkül hagyni hogy milyen gyönyörű ez az étterem.
- Lando gyönyörű ez a hely és biztos egy vagyon volt.
- Liza tényleg gyönyörű de te gyönyörűbb vagy és nem számít a pénz! Hidd el! A legjobb helyre akartalak hozni. - fogta meg az asztalon pihenő kezem.
- Köszönöm. - szorítottam meg a kezét.
Vacsora után sétáltunk még a közeli parkban. Gyönyörű volt az egész hely. És a csillagok már javában fenn voltak az égen.
- Liza. - szólított meg Lando lágy hangon.
- Igen? - álltam vele szembe.
- Köszönöm hogy eljöttél velem. - fogta meg újra a kezem.
- Ugyan Lando nagyon jól éreztem magam veled. - pillantottam kék szemeibe amíg szinte ragyogtak.
Keze az arcomra vándorolt a másik pedig a derekamra szemeivel pedig az ajkam és a szemem közt cikázott. Tudtam hogy megerősitésre vár így finoman közelebb húzodtam hozzá. Szinte éreztük egymás leheletét míg végül Lando megszakította a köztünk lévő távolságot és finoman az ajkaimra tapadt. Szinkronba mozogtak ajkaink majd finoman engedélyt kért nyelvével amit megadtam neki. Nyelvünk tánca egy sóhajt váltott ki mindkettőnkből majd levegő hiány miatt ajkaink elváltak és homlokunkat egymáséinak döntöttük. És ott azon a bizonyos estén bele szerettem Lando Norrisba.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Bele szerettem az edződbe
ФанфикMick Schumacher személyi edzőt keress az állást a legjobb barátja Liza Gomez kapja meg. Lehetőséget kapnak a Forma 1-be Liza örömmel kíséri Micket és támogatja mindenben. A fiatal McLaren pilóta Lando Norris is idén érkezett a száguldó cirkuszba mit...