Part 35

568 20 0
                                    

Lando pár napot töltött velünk ugyanis ma  kell utaznia a következő futamra. Reggel hamarabb keltem mint ő majd Dia megetetése után rögtön neki láttam a reggelinek. Majd miután kész lettem felmentem felébreszteni a pilótát. Óvatosan mellé feküdtem majd arcából kisepertem göndör fürtjeit.
- Jó reggelt Lando. - simogattam meg.
- Neked is kicsim. - pillantott rám álmos kék szemeivel.
- Gyere öltözz fel kész a reggeli. - keltem ki mellőle.
- Dia? - kelt ki majd kezdett el öltözni.
- Már evett a szobájába van hozd le majd. - mosolyogtam rá.
- Rendben. - mosolyogva hagytam a szobába. Majd lementem a konyhába.
Majd pár perccel később megérkezett Lando karjában pedig a kislányunkkal.
- Annyira fogtok hiányozni. - sóhajtott majd megfogta a kezem.
- Nekünk is fogsz Lando de ez a kötelességed mi pedig meg várunk itthon. - szorítottam meg a kezét.
Majd reggeli után könnyes búcsút vettünk egymástól és Lando elment. Én pedig Diával maradtam kettesben. Este beszélgettünk videó hívásban Landoval és sok sikert kívántam neki majd le tettük.
Másnap reggel elküldtem neki a képet amit akkor fotóztam amikor elaludtak a kanapén reméltem hogy ezzel is erőt tudok neki adni.

Lando szemszöge

Már felöltözve vártam mikor szállhatok az autóba amikor üzenetem érkezett. Megnyitva Liza küldött egy képet. Amin én és Dia alszunk.

Liza: Sok sikert apa! Szeretünk! ❤️

Ez a nő! Nagyon szeretem! Ez kellett most nekem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ez a nő! Nagyon szeretem! Ez kellett most nekem.  Nagy mosollyal az arcomon szálltam be az autóba és egész hétvégén remekül szerepeltem. Ma utazom
vissza Barcelonába a kis családomhoz.

Bele szerettem az edződbe Where stories live. Discover now