A szabadedzésen mindenki remekül szerepelt egy ember kivételel az pedig az én németem. Hogy mi történt? Nos a csapat társa Mazepin olyan sebességgel vette be a kanyart hogy bele száguldott Mickbe aki ezért a gumi falba kötött ki és az autó teljesen össze tört. Mick hangja a rádióban iszonyúan mérges volt majd mikor vissza hozta az orvosi autó levágta a sisakot majd szinte azonnal a szobájába vonult. A boxba mindenki csak hallgatott. Günther pedig amint megérkezett Mazepin szinte kérdőre vonta. Stella mellettem tördelte az ujjait én pedig nem tudtam mit tegyek.
- Liza szerintem beszélj vele. - szólalt meg végül Stella.
- Az a baj ha ideges akkor senkivel sem akar beszélni de megpróbálom. - majd felálltam és a pihenője felé vettem az irányt. Nagy levegőt vettem majd bekopogtam.
- Akárki is vagy menj el! - hallotszodott benntről.
- Liza vagyok Mick. - szólaltam meg majd az ajtó ki nyitodott előttem és egy könnyes szemű Schumacher fogadott.
- Annyira sajnálom Mick. Nem a te hibád volt az a balfasz ment beléd. - öleltem meg azonnal.
- Liza annyira nem megy ez nekem. Ez az első évem itt és nézd meg hogy nem haladok. Töröm az autót össze szinte minden futamon mindig utolsó vagyok. Mindenki azt gondolja hogy ha Schumacher vagy a véredben van pedig nem! Én nem vagyok olyan mint az apám! - fakadt ki Mick.
- Istenem Mick ne mond ezt kérlek! Lehet hogy most ez nem a te éved de attól te egy remek pilóta vagy! És nem a te hibád volt ez most, hanem Mazepinné. Kérlek ne ostorozd magad! - szorítottam jobban magamhoz majd nekem is eleredtek a könnyeim sosem láttam még ennyire ki borulni csak akkor amikor Michaelnek megtörtént a balesete.
- Köszönöm hogy itt vagy nekem Lizu. Nagyon szeretlek! - adott egy puszit a homlokomra.
- Mindig itt leszek neked Mick. És én is szeretlek! - majd együtt hagytuk el a pihenőt és mentünk vissza a többiekhez. Günther azonnal Mickhez lépett és elnézést kért Nikita miatt. Majd a szerelőkhöz ment Mick. Én pedig elmondtam Stellának hogy mi volt és hogy ma ne legyen annyi interjúja mert ez sokk volt neki.
Miután kiléptem a boxunkból azonnal valakinek ütköztem.
- Bocsi nem láttalak. - néztem fel.
- Semmi baj Senorita. Mi a baj? - nézett le rám Carlos.
- Mick. Nagyon kiborult hogy össze tört az autója es alig tudtam megvigasztalni. Nagyon rossz így látni szinte olyan nekem mint a testvérem az egyetlen család tagom. - sírtam el magam újra.
- Jajj Liza ne sírj! - karolt át Carlos. - Velünk is történtek már ilyen dolgok és tudod ez a Forma1 egyszer fenn egyszer lenn. Mick még nagyon az elején van hidd el később jobban fog neki menni és jobban fogja kezelni az ilyen helyzeteket. - magyarázott a spanyol.
- Gracias Carlos! ( Köszönöm Carlos ) - váltottam az anya nyelvemre.
- No hay nada que agradecer, señora! ( Nincs mit megköszönni hölgyem ) - váltott át ő is. Majd mindketten mosolyogva váltunk el. Majd sétáltam át a McLaren garázsba. Ahol be érve Daniellel futottam össze.
- Szia Daniel. - üdvözöltem az ausztrált.
- Szia Liza minden oké? - villantott egy ezer wattos mosolyt.
- Minden oké. Lando merre van? - érdeklődtem.
- Azt hiszem a pihenőjében van. - válaszolt.
- Oké akkor megyek megnézem. - majd Danielt ott hagyva sétáltam Lando pihenője felé majd kopogás nélkül benyitottam bár ne tettem volna. Ugyan is egy szőke hajú cica babával majd lenyelték egymást. Amint megpillantottak Lando bűnbánó szemei kutattak.
- Itt meg mi folyik? - fakadtam ki és nem sok kellett ahhoz hogy el sírjam magam.
- Liza nem az aminek tűnik! - magyarázkodott Lando.
- Lando miért titkolod? - szólalt meg a cica baba.
- Fogd be a szád Jessica! - rivalt rá.
- Miről van szó Lando? - szóltam most már dühösen.
- Lando meg csal téged velem. Ugyan is én vagyok az exe. - mosolygott Jessica.
- Te utolsó senkiházi! - adtam egy pofont az arcára könnyes szemekkel.
- Liza kérlek higyj nekem! Nem igaz! Ő csókolt meg! - fogta meg a kezem de én azonnal kihúztam.
- Vissza csókoltad és mi történt volna ha nem jövök? Meg is dugod? - kiabáltam immár és ennek hála mindenki oda jött.
- Liza szeretlek csak te kellesz nekem! - nézett könnyes szemekkel a britt.
- Undorodom tőled gyűlöllek Lando Norris! - majd kirohantam a pihenőből és meg sem álltam a mi boxunkig. Belépve mindenki rám nézett majd mikor Mick meglátta hogy sírok azonnal oda sietett hozzám.
- Mi történt Liza? - fogta két kezébe az arcom.
- Lando megcsalt. - sírtam el újra magam majd Mick óvatosan felemelt és bevitt a pihenőjébe.
- Liza ne sírj kérlek! Megverem Norrist csak kerüljön a szemem elé. - ütötte meg az asztalt dühösen Mick.
- Mick kérlek ne bántsd! - néztem rá sírva.
- Hagyjuk most ezt jó? Gyere ide és sírd ki magadból! - húzott magához én pedig szorosan hozzá bújtam és sírtam nem tudom mennyi ideig mert utána elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Bele szerettem az edződbe
FanfictionMick Schumacher személyi edzőt keress az állást a legjobb barátja Liza Gomez kapja meg. Lehetőséget kapnak a Forma 1-be Liza örömmel kíséri Micket és támogatja mindenben. A fiatal McLaren pilóta Lando Norris is idén érkezett a száguldó cirkuszba mit...