Part 4

813 27 0
                                    

Mick szobája előtt álltam majd kopogtam és benyitottam. Bár ne tettem volna. Mick egy számomra ismeretlen lánnyal feküdt az ágyban.
- Jézusom Liza! .- kiáltott fel a német amint meglátott. Én pedig gyorsan be vágtam a szoba ajtót majd át mentem a saját szobámba. Pár perc elteltével Mick rontott be az ajtón immáron felöltözve.
- Liza sajnálom! Nem akartam hogy ezt lásd. - ült le mellém.
- Semmi baj Mick hisz fiúból vagy és szükségleteid vannak. Én kérek bocsánatot hogy rátok rontottam. Csak szólni akartam hogy ki kell mennünk a pályára. - pillantottam fel rá.
- Ohh így már értem. Akkor menjünk mert Stella megöl ha kések. - álltunk fel majd indultunk le a pályára. A pályára érve szinte már rengeteg újság író volt. Ma van az első szabad edzés. Mick én és Stella bevonultunk egy külön szobába.
- Nos azért hivatalak be titeket hamarabb mert lenne még átbeszélni való. - rakott elénk egy újságot amiben Mick pont azzal a csajjal volt lekapva akivel én láttam 30 perccel ezelőtt.
- Meg tudom magyarázni! - szólalt fel azonnal a német.
- Hát nagyon remelem mert most mindenki erről beszél. Hogy Mick Schumachernek új barátnője van.
- Ahhhj a picsaba már. - folytatta Mick.
- Nyugi megoldjuk majd ma amit nyilatkozol kitérsz hogy ő nem a barátnőd hanem csak egy rajongod aki a közeledbe férközőtt es kész. - néztem mindkettőre.
- Ohh ez nem is rossz ötlet. Mick ezt fogod csinálni. - nézett szigorúan Stella Mickre aki csak bólogatott majd elindultunk a Paddockba. Már sokan kinn voltak annak ellenére hogy még 1 óra van a kezdésig.
Mi is még egy egy kávét elfogyasztottunk majd Mick elment hogy beszéljen a mérnőkével én pedig egy szendvics kikérése után sétáltam a boxutcában.
- Na hát kit látnak szemeim. - szólt egy ismerős hang.
- Szia Norris. - mosolyogtam rá.
- Szia Liza jöttél nekem szurkolni? .- vette elő a pimasz mosolyát y
- Nem nem én Micknek szurkolok de amúgy is ez csak szabadedzés. - nevettem el magam.
- Attól még szurkolhatol nekem is. - nevetett immáron ő is.
- Na jó mennem kell már biztos vár Mick. Szóval szia Landoo. - sétáltam el mellette.
- Várj Liza! . - majd Lando maga mellé húzott és az arcomra kaptam egy puszit.
- Most már mehetsz. - majd utamra engedve ő is elsétált. Mi volt ez az egész? A gondolataim csak úgy cikáztak Lando körül bevallom megfogott benne valami már az első találkozásunk óta de ezt nem merném bevallani senkinek sem. Majd mikor elértem a Haas garázsát gyorsan ki is töröltem a fejemből Lando aranyos egyben pimasz mosolyát.
Ahogy besétáltam Micket nem találtam sehol viszont Günthert igen.
- Szia Günther! - szólítottam meg a főnököt.
- Szia Liza mi újság? Hogy érzed magad? - érdeklődött kedvesen.
- Minden rendben van és nagyon jól attól független hogy ez az első futam nekem. Micket keresem egyébként. Nem tudod merre találom?
- De épp a szobájában van nyugodtan menj nem tartalak fel. - majd elköszöntünk és én Mick pihenő szobájához mentem kopogtam és vártam hogy kinyissa az ajtót.
- Ohh Liz miben segíthetek? - pillantott ki .
- Gondoltam egy gyors edzés a szabadedzés előtt nem árt. - mosolyogtam majd a kezébe nyomtam egy ugró kötelet.
Majd ki mentünk és pár perc edzés után hagytam hogy készülődjön. Így én is a garázsból néztem végig az edzés. Nagyon jó volt és Mick is nagyon szuper volt remekül vezette az autót. De amellett sem tudtam elmenni hogy ne pillantsak Landora is aki ugyan úgy szuper munkát végzett. Majd mikor behajtott Mick akkor a szerelők azonnal neki álltak az autónak hogy áttöröljék és ami még szerelni való azt megszerelték. Sok interjú várt Mickre hisz most érkezett a F1-be így nem vártam meg hanem dobtam neki egy üzenetet hogy vissza mentem a hotelba. Épp ahogy kiléptem a boxutcából egy erős mellkasnak ütköztem.
- Bocsi nem láttalak. - szabadkoztam.
- Semmi baj Liza de egyébként hova tartasz? - érdeklődött Lando.
- Vissza a hotelba csak fognom kell egy taxit. - néztem gyönyörű kék szemeibe.
- Minek taxi? Gyere elviszlek én is oda megyek. - mosolygott rám aranyosan.
- Ohh nem akarlak zavarni meg elmegyek taxival.
- Nem nem! Én szeretném hogy elvigyelek. Akkor biztosan tudom hogy épségben vissza értél. - majd egyből húzott is a parkoló autója mellé.

Bele szerettem az edződbe Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz