Part 36

668 16 0
                                    

3 Évvel később

Eltelt 3 év nagyon gyorsan megy az idő. Diana ma lett 3 éves és ennek alkalmából ma el utazunk Monacóba Lando futamjàra. A média nagyon jól fogadta a hírt hogy Lando apuka és a srácok is támogatnak minket. Már össze pakoltunk Diával és már várjuk a taxit amivel a repülő térre megyünk onnan pedig repülünk tovább a McLaren magán géppel Monacóba. Diana nagyon izgatott egész nap alig tudd nyugton maradni. A taxi most érkezett meg.
- Diana gyere itt a taxi. - szóltam a lányomnak aki a nappaliba nézte a tv-t.
- Megyek anya! - kiabált vissza majd hallottam ahogy kikapcsolja a tv-t és már szalad felém.
- Na gyere induljunk. - majd beszálltunk a taxiba és kimentünk a reptérre. Ott pedig felszálltunk a gépre és már úton is voltunk Monacóba. Diana az úton végig aludt végre egy kicsit lenyugodott. 6 óra múlva érkeztünk meg napsütötte országba. Felkeltettem Diát majd együtt lesétáltunk ahol már várt minket John Lando edzője.
- Szia Liza szia kicsi Norris. - fogadott minket mosolyogva John.
- Szia John. -mosolyogtam.
- Csókolom! - válaszolt Dia is.
- Menjünk már Lando vár titeket. - invitált minket az autóhoz. Egyenesen a pályára mentünk ahol megkaptuk a belépőnket és beléptünk a kapun. Elfogott egy jó eső érzés 3 éve voltam utoljára itt. És most a lányommal sétálok itt. Épp a Haas motorhomeja előtt mentünk el amikor kilépett rajta Günther.
- Sziasztok! - közeledett felénk.
- Szia Günther. Örülök hogy látlak. - öleltük meg egymást.
- Én is nagyon örülök Liza! Nagyon hiányoztál nekünk. És ő itt a kicsi Norris. - guggolt le Diana elé és kezet fogtak.
- Mutatkozz be kicsim. - fordultam hozzá.
- Diana Norris! És az apukám a legjobb pilóta! - válaszolta büszkén.
- Örülök hogy megismerhetlek Diana én Günther vagyok Anyukád régi ismerőse. És igen való igaz apukád egy nagyon jó pilóta. - mosolygott Günther.
- Mi most megyünk mert még meg kell keresnünk Landot. - köszöntünk el majd tovább sétáltunk a McLaren motor homejaig. Ahol belépve mindenki köszönt majd megpillantottuk Landot. Diana kitépte a kezét majd elkezdett szaladni.
- Diana Norris!! Mondtam hogy nem szabad szaladgálni! - kiáltottam utána.
- Apaa!! - kiabált Diana majd Landohoz rohant és felmászott az ölébe.
- Diana ne csinálj ilyet mégegyszer! - léptem én is Lando mellé.
- Szia kicsim. Dia nem szabad szaladgálni maradj mindig anya mellett. - csókolt meg Lando majd Dia arcára is puszit nyomott.
- Ne haragudj anya. - nézett rám kiskutya szemekkel a kislányom.
- Nem haragszom életem. - adtam puszit homlokára.
- Hello Norris család. - lépett mellénk Daniel és ölelgetett meg minket.
- Szia Daniel bácsi! - ölelte meg Danielt Dia.
- Jajj de nagy lány vagy már hercegnő. Olyan gyönyörű vagy mint édesanyád. - vette fel az ölébe Diát.
- Hé! Azért rám is ütött. - háborodott fel Lando én pedig nevetve bújtam hozzá.
A futam alatt Diana végig az apja kocsiját nézte és mikor meglátta felsikitott hogy ott van apa. A futam után a szokásos interjú majd egy fáradt Lando jött szembe velünk.
- Na büszke vagy rám kicsim? - hajolt le a lányunkhoz aki boldogan vetette magát az apja karjaiba.
- Igen! Te vagy a legjobb apa! - bújt Landohoz Diana.
Este épp az interjúkat olvastam mikor megpillantottam egy régebbi képet Landoról és Diáról ami otthon készült nálunk és egy Sky Sport riportja volt.

Sky Sport

Lando Norris Liza Gomez kislányànak apukája. Az eddigi információk alapján nem rég békült ki a pár és egyben tudatták a világgal hogy Diana Gomez Lando Norris kislánya. Gratulálunk Landonak és további sok sikert.

 Gratulálunk Landonak és további sok sikert

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jajj hogy szalad idő gondoltam magamba. És mosolyogva néztem a mellettem alvó szerelmem és kislányom aki ugyan úgy alszok mint az apukája hason. Majd megnéztem a gépen posztolt képet mert rengeteg értesítés jött rá amin Diana van amikor Lennt voltunk a tengerparton Barcelonába.

 Majd megnéztem a gépen posztolt képet mert rengeteg értesítés jött rá amin Diana van amikor Lennt voltunk a tengerparton Barcelonába

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

landonorris,mickschumacher,charlottesieene.. és további 860.000 személy kedvelte.
lizacarmengomez🦋: Én kis éhes bogaram. ❤️
@landonorris: Az én kislányom. 😁❤️
@mickschumacher: Gyönyörű hercegnőm 😍❤️
@carlosainz55: Én kis keresztlányom! 🥺❤️

Bele szerettem az edződbe Where stories live. Discover now