Part 8

723 23 0
                                    

Másnap este érkeztünk meg Imolába. Így a hotelba érve mindenki az alvás mellett döntött. Mikor megkaptam én is a szoba kulcsom a szobámba mentem és le pihentem ruhástól mindenestől. Reggel épp a fürdést fejeztem be amikor kopogtak. Így magamra kaptam gyorsan a törölközőt és ajtót nyitottam.
- Jó reggelt Liza. - mosolygott rám Lando.
- Neked is Lando de mit is keressel itt? - pillantottam rá.
- Egyébként fogadhatnál így mindig. - lépett be az ajtón és húzott magához egy csókra.
- Bolond vagy. - ütöttem meg a karját. - Mindjárt jövök felöltözők. - gyorsan a fürdőbe mentem és magamra kaptam egy rövid nadrágot és egy pólót majd egy kevés sminket tettem fel a hajam pedig ki engedtem. Miután ezzel végeztem kiléptem és Lando elé álltam.
- Kész vagyok. - jelentettem ki.
- Gyönyörű vagy! - hajolt le hogy egy szenvedélyes csókot adjon. Miután ajkaink elváltak a homlokát az enyémnek támasztotta és kék szemeivel az arcomat fürkészte.
- Van valami rajtam? - néztem én is szemeibe.
- Nem tökéletes vagy! Túl tökéletes Lizu. - majd újra megcsókolt és kézen fogva mentünk le reggelizni.
Na igen miután Lando megkért hogy legyek a barátnője még az nap hivatalossá tettük így már most egy párként vagyunk jelen. A többiek nagyon jól fogadtak Mick, Daniel, Carlos pedig fogadtak mikor jövünk össze. Úgy hogy minden szuper.
Leérve megpillantottuk Micket így oda ültem rögtön mellé.
- Jó reggelt Mick. - mosolyogtam rá.
- Nektek is szerelmes pár. - mosolygott ránk vissza.
- Mit szólnál ha egy kis nyakerősítéssel indítanánk ezt a napot!
- Lando szólj az asszonyodra kínoz! - sóhajtott fel drámaian Mick.
- Ebbe nem tudok bele szólni haver bocs. - nevetett ki minket Lando.
- Ne nevess mert te is ezt fogod csinálni. - jelent meg Jon mellettünk.
- Na basszus. - sóhajtott Lando is.
Reggeli után Landoval egy csókot váltottunk mert én Mickkel megyek ki a pályára ő pedig Jonnal. Össze szedtem minden cuccunkat és leindultam a parkolóba ahol már türelmetlenül várt a német. 20 perc autó út után pedig meg is érkeztünk a pályára.
Mick pihenőjében pedig megcsináltuk a nyakerősitést és a masszázst. Utána pedig elment körbe járni a pályát a mérnökével én pedig addig kávé után kutattam. Épp a közös helységbe voltam amit mindegyik pilóta használhatót mikor két kéz fonódott a derekam köre.
- Szia bébi mit csinálsz itt? - suttogta Lando a fülembe amitől kirázott a hideg.
- Szia Lan épp kávé után kutatók. - fordultam vele szembe és adtam puszit ajkaira.
- Gyere. - húzott maga után. Teljesen a McLaren garázsba húzott. Azon belül is a pihenőjèbe ahol az asztalán egy kávé díszelgett.
- Tessék itt a kávé. - adta a kezembe.
- Köszönöm! De honnan tudtad milyet szeretek? És amúgy én itt lehetek? - erdeklodtem miután bele ittam a fehér csokis kávémba.
- Zak megengedte hogy itt lehess hisz kedvel nem mellesleg a barátnőm vagy szóval bármikor jöhetsz. - húzott magához.
- Köszönöm Lando. - öleltem meg a fiút es beszívtam enyhe mentholos illatát.
- Lando ideje mennünk. - tört be az ajtón Daniel.
- Ohh megzavartam valamit? - huzogatta szemöldökét az ausztrál.
- Jezusom Daniel nem! Én már itt se vagyok. - majd nevetve ott hagytam őket.
Miután vissza tértem a mi garázsunkba már Mick is benn volt. Épp Güntherrel beszélt így én is oda sétáltam.
- Sziasztok. - karoltam bele Mickbe.
- Szia Lizu. - karolt át Mick.
- Szia Liza gratulálok Landohoz. - mosolygott Günther.
- Köszönöm. - majd a fiúk folytatták a beszélgetést.
Épp az ebédemet fogyasztottam mikor egy üzenetet érkezett.
Lando: Lenne kedved a futam után haza utazni velem? Be szeretnélek mutatni a szüleimnek.
Liza: De szívesen és már várom a találkozást a szüleiddel.
Na basszus. Ennyire komoly lenne? Már be akar mutatni a családjának. Nagy kétségbe esésem közepette megpillantottam Izát Carlos barátnőjét akivel már a Forma1 előtt is jó kapcsolatot ápoltunk.
- Iza tudunk beszélni? - pillantottam rá kétségbe esve.
- Persze Liza mi a baj? - ült le mellém.
- Lando el akar vinni bemutatni a szüleinek szerinted nem korai ez? - zúditottam rá a kérdéseim.
- Liza nyugi! Miért lenne korai? Lando nagyon komolyan gondolja veled. Látszik rajta hogy teljes szívéből szeret. - szorította meg biztatóan a kezem.
- Akkor rendben csak tudod úgy félek . - temetettem el az arcom.
- Nem kell beszélj Landoval is erről megoldjátok nekem most szaladnom kell Carloshoz de minkepp beszélünk Liza! Puszi! - és már szaladt is.
Ebéd után vissza tértem a boxunkba ahol már csak Mickre vártam hogy indulhassunk vissza a hotelba.

Bele szerettem az edződbe Where stories live. Discover now