6 hónappal később:
Lando és én immáron már 6 hónapja vagyunk együtt. Nagyon gyorsan megy az idő lassan vége a szezonnak is. Körülbelül 1 hónappal ezelőtt költöztem Lando házába Bristolba. Nagyon jól működik minden köztünk. Mickkel is nagyon jó a munka és nagyon sokat fejlődik futamról futamra. Épp most fogunk landolni Barcelonában mert itt lesz a következő futam. Landora pillantottam aki mellettem szundikált édesen de muszáj voltam felkelteni hisz hamarosan landolunk.
- Lando szívem ébredj.
- Ahhj még 5 perc.
- Kicsim mindjárt leszállunk kelj fel.
- Jó fenn vagyok.
Majd miután sikeresen leszálltunk a börőndjeinket magunk után húzva ültünk be az autónkba.
- Végre itthon. - dőltem hátra és néztem a csodás Barcelona utcáit.
- Tényleg bébi te itt lakol. - fogta meg a combom Lando.
- Ha szeretnéd lakhatunk a házamba a futam idején. Persze ha nem akarsz akkor nem muszáj. - pillantottam rá.
- Liza ne hülyéskedj inkább legyünk nálad mint egy hotelba. Legalább végre nálad is leszünk. - mosolygott rám kedvesen majd elintézte Zakkel a dolgokat aki bele egyezett hogy a hotel helyett nálam legyünk. Így a sofőrnek elmondtam a címet majd pár perc autó út után meg is érkeztünk. Gyönyörű kis házam mikor megpillantottam szinte könnyek szöktek a szemembe.
- Megérkeztünk. - néztem Landora.
Majd miután kipakoltunk elő túrtam a lakás kulcsom. Be helyeztem a zárba és kitártam az ajtót majd az előszobába belépve lepakoltam a bőröndőm.
- Na hát Liza gyönyörű ez a ház. Kis takaros. - nézett körbe Lando.
- Tetszik az elrendezése és a színek nagyon te vagy. - húzott magához.
- Köszönöm szívem. Gyere megmutatom a hálót.
Majd felsétáltunk az emeletre majd benyitottam a szobámba. A szobám hatalmas volt. Nagy ablakokkal amik a tengerre néztek. Egy francia ágy és egy plafonig erő szekrény.
- Huha! Hatalmas ez a szoba. És ez az ágy ezt fel kell velem avatnod. - húzta pimasz mosolyra a száját Lando.
- Jajj Lan. - nevettem ki.
- Megyek csinálok valami kaját aztán meg ha gondolod pihenjünk mert holnapra ki kell pihenned magad. - majd ott hagytam a brittet és a konyhába mentem.
A konyhába kapcsoltam zenét magamnak majd szét néztem mi van itthon. Mivel sok alapanyag nem volt itthon így gyorsan megrendeltem a közeli áruházból ami kellett majd míg elindítottam egy mosást megérkezett a rendelésem. Átvettem majd neki álltam egy kis spenótos húsos tésztának. Míg kavargattam a tésztát Lando sétált mögém.
- Mmh isteni illatok vannak. - ölelt át hátulról.
- A kedvenced főzőm. - bújtam hozzá.
- Annyira szerencsés vagyok veled. Nagyon szeretlek! - suttogta majd a nyakamba csókolt amitől engem kirázott a hideg mint minden alkalommal.
- Én is szerencsés vagyok veled Lando. És én is nagyon szeretlek. - majd szembe fordított magával és szenvedélyesen megcsókolt.
- Szívem oda ég a kaja. - majd mielőtt jobban bele merültünk volna gyorsan elhúzodtam és folytattam a főzést. Miután kész lett elfogyasztottuk a vacsoránkat és felmentünk a szobába. Majd együtt lefürődtünk és szinte azonnal elnyomott minket az álom. Reggel a telefonom hangos csörgésére keltem. Ki nyomtam majd az alvó brittem felé fordultam.
Óvatos csókokat adtam arcára majd megszólaltam.
- Lando ébredj. - keltegettem.
- 2 perc kicsim. - szólalt meg álmos hangon.
- Szívem félóra múlva a pályán kell lennünk. - simogattam meg.
- Akkor menjünk. - pattant ki mellőlem.
Majd gyorsan felöltöztünk és kocsiba pattantunk. 10 perc múlva már a pályán voltunk és a McLaren garázsa előtt váltunk el egy csók kíséretében. És folytattam utam a Haas motorhomejába. Belépve megpillantottam Stellát és Micket.
- Sziasztok. - léptem melléjük.
- Áhh szia Liza. - ölelt át Mick.
- Szia Liza hallottam hogy nem a hotelba száltattok meg. - érdeklödőtt Stella.
- Igen most a házamba szálltunk meg. - mosolyogtam.
- Na akkor biztos az egész házat felavatják. - nevetett Mick.
- Na ezért akkor mehetünk is edzeni. - néztem szúrós szemekkel.
- Jól van főnök asszony. - nevetett tovább Mick.
YOU ARE READING
Bele szerettem az edződbe
FanfictionMick Schumacher személyi edzőt keress az állást a legjobb barátja Liza Gomez kapja meg. Lehetőséget kapnak a Forma 1-be Liza örömmel kíséri Micket és támogatja mindenben. A fiatal McLaren pilóta Lando Norris is idén érkezett a száguldó cirkuszba mit...