Lando szemszöge
Tegnap volt a Monacói futam ahol 5-dik helyen értem célba. Örültem mert ez egy nagyon jó hely viszont a boldogságom nem felhőtlen. Hetek, hónapok óta hazugságban élek. Jessica sakkban tart Lizával. És nem tudok mit tenni. Egyedül aki tudja mi zajlik valójában az Carlos és Daniel. Ugyanis ők amikor megérkeztünk Bahreinbe és láttak Jessicával azonnal letámadtak ami jogos. Viszont amikor elmondtam nekik a teljes igazságot akkor le nyugodtak viszont azt tanácsolták mondjam el Lizának de képtelen voltam rá. Nem akarom hogy bármi baja legyen kinézem hogy Jessica bármire képes lenne. Viszont most hogy vége a futamnak láttam Lizát ahogy Micknek a nyakába ugrik hisz nagyon jó eredményt ért el 10-dik hely ez a Haas-nak nagy előre lépés. Látszik hogy Mick is rendbe van fejbe és Liza teljesen oda adóan végzi a munkáját. Amikor leadtam az interjúkat úgy gondoltam beszélek Lizával még ha el is küld az sem érdekel de legalább bele nézhetek gyönyörű barna szemeibe. Miután elértem a Haas garázshoz már nem találtam ott senkit így vissza mentem a hotelba viszont ott sem volt Liza. Így feladtam akkor majd holnap megpróbálom. Másnap ébredés után újból a szobája elé mentem és kopogtam de senki nem nyitott ajtót. Így hát szomorúan lesétáltam reggelizni Johnnal az oldalamon amikor megpillantottam Micket aki Güntherrel és a csapat tagjaival ült egy asztalnál.
- Sziasztok! Csak érdeklődnek hogy nem tudjátok merre van Liza?
- Áhh szia Norris! Sajnos nem tudjuk. De mi közöd is van a fogadott lányomhoz?
- Semmi semmi! Köszönöm azért!
Majd gyorsan leültem a helyemre. Megértem Günther reakcióját hisz Liza olyan neki mintha a lánya lenne a legjobbkor érkezett a csapathoz és gatyába is rázta őket. Ugyanakkor mindenki arcán láttam a mérhetetlen dühöt és csalódottságot. Így csendben elfogyasztottam a reggeli tojásomat és felmentem pakolni. A repülőn ülve pedig majdnem elaludtam amikor John és Daniel lépett elém.
- Lando! Ezt látnod kell!
- Mi a baj John?
Majd kezembe adta a telefonját amiben a Sky Sport ma esti kiadása volt megnyitva.Sky Sport
Tegnap elbúcsúztatták Liza Gomez ( személyi edzőt ) aki Mick Schumacher trénerje volt. Kérdeztük a csapatot de annyit nyilatkoztak hogy személyes ok miatt hagyta el a csapatot Liza. Helyére Josh Carter ( tréner ) érkezett. Próbáltuk elérni Gomez kisasszonyt de lapzártunkig nem kaptunk választ. Jó pihenést kívánunk Gomez kisasszonynak és reméljük hamarosan újra láthassuk.- Mi van? Liza elment és még csak nem is köszönt el.
- Figyelj öcsi valamilyen szinte érhető hisz utál téged de ez a hír engem is meglepett.
- Kösz Daniel ezzel nem nyugtattál meg.
Helyette próbáltam rákeresni Lizara de nem tudtam. Letiltott. Gondolhattam volna hogy valamikor le fog de nem tudtam hogy ilyen hamar és ilyen könnyen.
- Daniel! Megnézed Liza instáját?
- Letiltott téged?
- Le és tudni akarom hogy mégis miért ment el hátha nem posztolt valamit.
Daniel rá keresett de semmi. Liza teljesen kiszállt az életemből és a a F1 világából is. Annyi kérdésem lett volna hozzá amiket már nem tudok neki feltenni.
- Lando próbáld meg össze szedni magad. Liza nem akar semmit tőled el kell fogadnod.
- John! Én nem akarom őt elengedni! Szeretem érted?
- Akkor miért egy másik nő oldalán mutatkozol? És miért nem vallottad be neki hogy mi is történik valójában!
- Azért mert elbasztam! Önző vagyok tudom de őt akarom megvédeni!
- Azzal tudtad volna a legjobban megvédeni öcsi ha vele maradsz.
Daniel és John szavai szíven ütöttek de igazuk volt. Ha akkor elmondom az igazat talán nem így lennénk most. De sajnos önző módon csak magamra gondoltam és elbasztam. Elvesztettem azt a nőt akibe annyira szerelmes vagyok és aki pusztán a nézésével ki tudd engem készíteni. Valahogy viszont meg kell próbálnom túl lépni. Ezzel magamat károsítóm csak. Nekem most a vezetésre kell koncentrálnom ugyan is mutatnom kell valamit a csapatnak. Mielőtt pedig elaludtam volna csak arra tudtam gondolni hogy egyszer remélem Liza megérti miért tettem és meg fog nekem bocsátani és újra együtt lehetünk. De amíg ez be nem következik addig ez egy álom marad. Mi szerint bele szerettem egy edzőbe aki nekem most a világot jelenti.
YOU ARE READING
Bele szerettem az edződbe
FanfictionMick Schumacher személyi edzőt keress az állást a legjobb barátja Liza Gomez kapja meg. Lehetőséget kapnak a Forma 1-be Liza örömmel kíséri Micket és támogatja mindenben. A fiatal McLaren pilóta Lando Norris is idén érkezett a száguldó cirkuszba mit...