Bölüm 3 - Deli
•••
Jungkook işten biraz geç çıkmak zorunda kalmıştı. Şimdiyse tek isteği eve gidip kızıyla uyumaktı. Anahtarla kapıyı açtıktan sonra yavaşça yatak odasına ilerledi. Odaya girdiğinde böyle bir manzara beklemiyordu. Jimin ve Hara resmen sarmaş dolaş bir şekilde yatakta uyuyordular.
İstemsizce yanlarına ilerledi ve Jimin'in ayak ucuna oturdu. Alfası, yanlarına yatması için acı acı uluyor Jungkook'un canını yakıyordu. Ancak o zor da olsa iradesine sahip çıkıp odadan ayrıldı. Daha fazla kalsaydı garip şeyler yaşanırdı. Bayağı garip hem de.
Üzerini değiştirdikten sonra salondaki koltuğa attı kendini. İkiliyi uyandırmak istemiyordu. Hem zaten yarın birlikte vakit geçireceklerdi.
...
Jimin gözlerini araladıktan sonra kısa süre boş olan beyaz duvarla bakıştı. Kafası sağa kayınca kendi odasında olmadığını fark etti. Sahi en son ne yapıyordu? Aklına dün gece olanlar dolarken hızla yattığı yatakta doğruldu.
Hara yanında değildi.
Ayağa kalkıp odayı aradı. Yoktu...
Bir yandan Hara'nın adını seslenirken bir yandan da mutfağa ilerliyordu.''Burdayız!''
Salondan gelen sesle adımlarını hızla sola yöneltti ve gördüğü manzarayla gülümsedi. Alfa, omega kızını
kucağına yatırmıştı ve birlikte animasyon izliyorlardı.Yavaşça yanlarına ilerledi ve tekli koltuğa oturdu. Dün odada uyuya kaldığı için kendini kötü hissediyordu.
Sonuçta Jungkook'tan izin almamıştı ve koltuktaki örtülere bakacak olursak burada yatmıştı.''Bir şey mi oldu?''
Duyduğu sesle kafasını kaldırdı ve Jungkook'un kahvelikleriyle göz göze geldi. Ne diyecekti ki şimdi?
''Ben üzgünüm. Dün biraz fazla yorulunca uyuya kal-''
''Jimin...sorun yok. Uyuyakalman çok normal. Ayrıca Hara seninle uyurken çok mutlu görünüyordu. Fotoğrafınızı bile çektim!''
''Ben size kahvaltı hazırlayıp eve gideyim en iyisi.''
Dedi ayağa kalkarken. Ancak alfanın sesiyle olduğu yerde durup geriye dönmek zorunda kalmıştı.
''Gitme. Zaten planımız vardı?
Unuttun mu?''''Hayır unutmadım da. Hazırlanmam gerek. Kıyafetlerim pek müsait değil''
''Şey...benimkilerden giyersen
rahatsız olur musun?''''Hayır olmam. Ama üzerime olur mu bilmiyorum. Sen daha şey...''
''Yapılıyım. Biliyorum. Denemekten zarar gelmez bence. Hadi gel!''
Jungkook kızını kucaklayıp ayağa kalktı ve yatak odasına doğru ilerlemeye başladı. Jimin de onları takip ediyordu.
Alfa olan bir eliyle Hara'yı tutarken diğer eliyle de dolabı kurcalıyordu. Jeon Jungkook mükemmel bir babaydı.
''Bunları deneyebilirsin. Küçük geldiği için giymiyordum. Ama atmaya da kıyamadım. Benim için hatırası var''
Jimin kendisine uzatılan iki parça eşyayı eline aldı ve teşekkür etmek için eğildikten sonra banyoya ilerledi.
Aynaya baktığında gördüğü kötü manzarayla ürkmüştü. Hızla saçlarını düzeltip yüzünü yıkadıktan sonra giyinmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity|Jikook|✔
JugendliteraturHer şey omega Jimin'in, alfa Jungkook'un evine bakıcılık yapmak için gitmesiyle başladı. -Mpreg -Omegaverse •Semekook •Ukemin