Bölüm 20 - Doğum Günü
•••
Jungkook elindeki bıçağı bırakıp hızla salona koşarken Jimin'de arkasından geliyordu. Çünkü normal bir şekilde ağlamıyordu minik omega.
İçeriye girdiklerinde gördükleri manzarayla şok oldu ikili. Hara kafasını tutup ağlıyordu. Ve yanlış görmüyorlarsa kafası kanıyordu.
''BABAAA!''
Jungkook zar zor kendine geldi ve koşarak kucağına aldı minik bedeni.
Jimin elini ağzına kapatmış göz yaşlarını döküyordu.''Jimin gerekli eşyaları al çıkalım!''
Omega hızla kafa salladı. Anahtar cüzdan ceket vb. şeyleri aldıktan sonra hızla evden çıktı üçlü.
Ana yola çıktıklarında geçen taksiyi durdurdular. Arka koltuğa yerleştikten sonra son gaz en yakın hastaneye doğru yola koyuldular.
Jimin eline aldığı havluyu hala içli içli ağlayan kızın kafasına bastırırken alfa ağlamamak için zor tutuyordu kendini.
Çünkü Jimin berbat haldeydi...
Elleri titrerken göz yaşlarını rahat durmuyor, sürekli akıp üzerindeki sweatin ıslanmasını sağlıyordu.
Sonunda hastaneye vardıklarında gerekli olan ücreti ödeyip indiler ve acil kısmına ilerlediler.
Içeriye girdiklerinde onları erkek bir doktor karşıladı ve minik bedeni kucağına alıp sadece hasta ve doktorların girebildiği bölüme ilerledi.
Jungkook sonunda serbest bıraktı göz yaşlarını. Kafasını sağa çevirdiğinde yere çöküp ağlayan bedeni gördü.
''Be hıck* benim yüzümden o-oldu''
Eşinin yanına ilerleyip ayağa kalkmasına yardımcı oldu. Ardından kendine çekip sıkıca sarıldı omegasına.
''Ö-özür dilerim''
''Senin suçun değil.''
''Be-ben yalnız hıck* bıraktım onu''
Jungkook hafifçe geri çekildi ve Jimin'in yaşlı gözlerini öptü. Kendisini suçlamasini istemiyordu. Çünkü onun suçu değildi.
Birbirlerine sımsıkı sarılıp ağlarken dakikalarca kızlarından haber
bekledi ikili....
''Hara'nın yakınları...Ah siz! Kızınız gayet iyi durumda. Sadece ufak bir çizik olmuş. Chimmy ve baba diye bağırıyor. Sanırım sizi bekliyor''
Derin bir nefes verdiler. Ardından doktoru takip edip özel kısma girdiler. Hara minik bedeniyle küçücük kalmıştı sedyede. Jimin tekrar gözlerinin dolmasına izin verirken alfanın kızına sarılmasını bekledi. Sonuçta Jungkook babasıydı ve ilk hamleyi o yapmalıydı?
''Chimmy! Baba!''
''Jungkook hadi artık sarıl da ben de sarılayım''
''Niye beni bekliyorsun?''
''Çünkü sen babasısın. Bense bir bakıcı''
Jungkook omeganın beline elini yerleştirdikten sonra onu hafifçe itti. Evet babasıydı, fakat Jimin'in ona ne kadar bağlı olduğunu biliyordu. Zaten kızı iyiydi. İkinci olarak sarılsa bir sorun olmazdı.
''Hadi git sarıl''
Jimin dolu gözleriyle gülümsedi ve öne atılıp kolları arasına aldı minik bedeni. Uzun uzun sarıldıktan sonra öpücük yağmuruna boğdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity|Jikook|✔
Novela JuvenilHer şey omega Jimin'in, alfa Jungkook'un evine bakıcılık yapmak için gitmesiyle başladı. -Mpreg -Omegaverse •Semekook •Ukemin