Bölüm 42

4.5K 416 23
                                    

Bölüm 42 - Plan

•••

Yeteri kadar mutfakta durduğunu düşünen Jimin, karanlık odalarda dikkatlice ilerledi ve  yatak odasına vardı. Direkt uyuyacaktı.

Yatağa yerleşen omega sırtını kapıya döndü. Jungkook geleseye kadar uyumak istiyordu ancak olur da beceremezse yakalanmak istemiyordu.

...

Ne kadar uyumaya çalışsa da gözleri kapandığı gibi ağlayan ve Tanrı'ya yalvaran Jungkook'un silueti beliriyordu karşısında.

Sesli bir şekilde ofladı. Böyle derin derin düşüncelere dalarken nasıl uyuyabilirdi ki?

2 dakikanın sonunda kapı açıldı. Omeganın kalbi depara koşarken nefesini düzene sokmaya çalıştı.

Yatağa yerleşen alfa sıkıca sarılmıştı omegasına. Güç almaya ihtiyacı vardı. Eşine sarılıp günlerce böyle durabilirdi.

''Ç-çok özür dilerim Min...yemin ederim affettireceğim kendimi.''

Ardından beyaz boyna düşen sıcak damlalar...

Ağlamamak için kendini zor tutan bir omega...

Ve onları kurtarmak için ağlamaya başlayan minik bir omega...

Jimin sanki yeni uyanıyormuş gibi yaptı. Jungkook hızla geri çekilmişti. Omega bundan faydalandı ve gözlerini ovuşturarak yataktan kalktı.

Hemen yanında duran beşikten ağlayan bedeni kucağına aldı ve
tekrar yatağa yerleşti.

''Şşş bebeğim sakin ol. Bak ben yanındayım. Baban da yanında
ama uyuyor. Neyse...''

Derin bir nefes aldığı ve Serendipity'yi söylemeye başladı. Jungkook da aynı omegası gibi yeni uyanma numarası yaptı ve ağlamayı biraz olsun kesmiş kızını kucağına aldı.

''Sen uyu ben bakarım''

''Teşekkürler''

Ağladığı için mi yoksa uykusu olduğu için mi yanıyordu gözleri bilmiyordu. Bunu sorun etmedi ve kafasını yastığa koydu. Derin bir uykuya ihtiyacı vardı.

...

2 gün sonra

Sonunda kızgınlık dönemini atlatan ikili, bastırıcı içmedikleri bir güne başladılar Bu ikisi için de çok iyiydi.

Ayrıca dün yaşlı bir omega bakıcı bulmuş ve iş konusunda anlaşmışlardı.

Jimin ise hislerini nasıl eşiyle paylaşacağı konusunda birkaç şey planlanmıştı kafasında. Her şey mükemmel olsun istiyordu.

Ve tüm bunları yarın yapmak istiyordu. Bu yüzden Taehyung'la konuşmuş, Hara işini halettemiş ve yapacağı yemeklere karar vermişti.

''Min-ah!''

Omega duyduğu sesle kafasını sağa çevirdi. Eşi kucağında kızlarıyla bakıyordu ona.

''Efendim Kook?''

''Taehyung aradı da yarın lunaparka gideceklermiş. Hara'yı istedi ama ben sana da sorayım dedim.''

''Sormana gerek bile yok. Gidip eğlensin benim küçük aşkım''

Dedi tatlı tatlı. Sonra da önündeki meyveleri yemeye devam etti. Planı güzel bir şekilde işliyordu.

''Fazladan meyveniz var mı Jimin Bey?''

Diye sordu Jungkook eşinin yanına yerleşirken. Jimin öyle güzel yiyordu
ki canı çekmişti ikisinin de.

''Kime olduğuna bağlı?''

Ve ardından minik bir kıkırtı...

Ona eşlik eden minik bir omega...

Eşine daha çok hayran kalan alfa...

''İkimiz de istiyoruz. Zaten Hara'nın midesi küçücük. Bir dilim elma yese doyar. Onun hakkını da ben yerim''

Pişkin pişkin sırıtarak cevap vermişti alfa olan. Jiminse şakayla karışık bir şekilde omzuna vurdu.

''Böyle dediğin için sana yok. Ver bakayım bebeğimi bana''

Leğeni kenarına koyan omega Hara'yı kucağına aldı ve öpücüklere boğmaya başladı. Ardından da bir dilim elma yedirdi bebeğine.

''Aferinnn sanaaaa. Bir tane daha ister misin bebeğim?''

Hara olumsuz anlamda kafasını salladı ve kıpırdanarak omeganın kucağından indi. Sonra da oyun alanına girip oyuncaklarıyla oynamaya başladı.

Jimin yüzündeki gülümsemeyle onun bu tatlı hallerine izlerken sağındaki Jungkook hareketlendi. Elini eşinin üzerinden geçirerek leğenden bir
dilim elma çaldı.

''Yah! Jungkook-ah!"

''Canım çekti ama. Niye kızıyorsun ki hemen?''

Jimin onun bu masum haline-büzülmüş ince dudaklar, kırpışıp duran gözler...- karşı daha fazla sinirli kalamadı. Bir dilim elma daha alıp önce kendi ısırdı sonra da Jungkook'un ısırması için ağzına götürdü.

Alfa olan mutlu bir şekilde elmayı çiğnedi. Ardından bir kolunu eşinin omzuna atıp kendisine çekti ve yanağına öpücük kondurdu.

''Elma için sağol. Ben kaçtım.''

''Aish...ben bu çocukla sevgili olunca nasıl uğraşacağım?''

...

Ertesi Gün

''Tamamdır Taehyungie. Her şey için tekrar teşekkürler.''

Telefonunu kapatıp mutfak bangosuna koydu omega olan. Ardından eli hafif şiş karnını buldu.

''Bugün babana çok güzel bir sürpriz yapacağız bebeğim. Lütfen akşam beni çok zorlama olur mu? Her şey mükemmel olsun istiyorum.''

Ne kadar yanıt alamayacağını bilse de bebeğiyle konuşmayı çok seviyordu. Bir anda alfasının içeriye girmesiyle kısa bir şok geçirdi.

''Kiminle konuşuyordun?''

''Taehyung'la. Hara için.''

''Anladım... Ben birkaç yere başvuru yaptım. Umarım olumlu dönüşler alabilirim''

''Umarım...Ah! Kook! Az kalsın unutuyordum! Hara'nın bezi ve ıslak mendilleri bitti! Bir an önce gidip alman gerekiyor!''

Dedi sanki korku filminden bir sahneymiş gibi. Eşiyse onun bu hallerine kıkırdamakla yetindi.

''Tamam birazdan çıkarım''

''Hara'yla birlikte çıkın isterseniz. Hatta siz önce bir parka gidin de hava alın. Sonra Taehyung da Hara'yı oradan alsın? Hm nasıl fikir?''

Jungkook, omegasının bu hallerine
pek bir anlam veremese de garip
bir şekilde gülümsedi.

''Tamam canım''

İkili apar topar evden çıkarken hızla mutfağa koşturdu omega. Bir yandan da kendisine söyleniyordu.

''Umarım batırmamışımdır. Of yalan söylemeyi beceremiyorum...''

Bölüm Sonu

O sırada bebeği saklamayı beceren Jiminaskm

Yarın kiss var ehehehe



Serendipity|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin