Bölüm 14 - Hastalık
•••
''Sürpriz Jeonlar!''
Kapıdan girmeleriyle etraflarında patlayan konfetiler bir oldu. Hara korktuğu için ağlarken Jimin bebeği sakinleştirmeye çalışıyordu.
''Aferin Taehyung! Korkuttun kızımı!''
''Ne yapayım! Güzel bir giriş yapın istedim. İleride teşekkür edeceksiniz''
Dedi burun kıvırarak. Restorantta bulunan herkes onlara bakıyordu. Ve bu omega özellikle de alfa için oldukça rahatsız ediciydi.
''Hadi gelin masaya geçelim''
Dörtlü masaya geçtikten kısa süre sonra Seokjin de aralarına dahil oldu. Sonuçta üçünü de tanıyordu?
''Aslında bugün ikinizin doğum gününü de kutlayacaktık. Fakat birileri dün seninkini kutlamış?''
Dedi etrafa imalı bakışlar saçan beta. Jimin utanıp önüne dönerken
Jungkook onu umursamadı bile.''Her neyse. Jinnie~mutfağa gidelim''
''Tamamdır''
İkili mutfağa giderken, imalı bakışlar atma sırası Jungkook'taydı. Jimin'se zaten bildiği için pek şaşırmadı.
...
''Iyiki doğdun Jeonlar!''
Bütün restoran ikili için şarkı söylerken alfanın gözleri tuvalet kapısındaydı. Çünkü Jimin hala gelmemişti.
Kucağındaki kızını Taehyung'a verdikten sonra, o da tuvalete ilerledi. Kapıyı açınca Jimin'le çarpıştı alfa.
''Ah pardon efen-Jungkook?''
''Nerede kaldın? Bir sorun yok değil mi''
''Ha-hayır yok. Müziği duyunca hemen çıkmaya çalıştım zaten. Hadi gidelim.''
İkili masaya döndüklerinde gördüğü manzarayla gülmeden edemedi. Hara iki eliyle de pastaya dalmış, kendi kendine oyun oynuyordu.
''Yakında kızını yersem bana kızma''
''Dikkat et de senden önce ben yemeyim Bay Park''
''Chimmy baaa! Mamma!''
''Bekle de hediyelerini getireyim bebeğim.''
Dedi Jimin ve bebek arabasının alt kısmına koyduğu paketleri eline aldı. Hara'nın seveceğine emindi. Peki alfa?
''Bak bebeğim. Sana iki tane hediye aldım. Hadi gel beraber açalım''
Omega, minik bebeği kucağına aldı ve önüne hediyeleri koydu. Ardından ilk hediyeyi açtı. Panda tulumu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity|Jikook|✔
Teen FictionHer şey omega Jimin'in, alfa Jungkook'un evine bakıcılık yapmak için gitmesiyle başladı. -Mpreg -Omegaverse •Semekook •Ukemin