Bölüm 38 - Öptü
•••
Ne kadar göremese de etrafına bakndı omega. Sert bir cisim arıyordu. Bu sayede odaya giren yabancının kafasına vurup onu bayıltabilirdi.
Gözüne çarpan ütüyle derin bir nefes verdi. Yapabilirdi...
Oldukça sessiz bir şekilde ütüyü eline aldı ve kapının yanına geçti. Adım sesleri yaklaşıyordu...
Gözlerinden akan yaşlara inat çok güçlüydü omega. Ama korkuyordu. Hem de deli gibi.
Vücudundan çıkacakmış gibi atan kalbine lanet etti. Her geçen saniye daha da geriliyordu.
Kapının kolunun indirilmesiyle hazır bir hâl aldı. Yapabilirdi. O güçlü bir omegaydı. Ve koruması gereken iki bebeği vardı...
Kapı yavaşça açıldı ve içeriye kendinden uzun bir alfa girdi. Bakışları direktmen yatağı bulmuştu. Ardından etrafa bakınmaya başladı. Omeganın orada olmadığını fark etmişti.
Jiminse saklandığı yerden çıktı ve elindeki ağır ütüyü adamın kafasına geçirdi. Alfa başını tutup derince inlerken ne yapması gerektiğini düşünüyordu Jimin.
Hara duyduğu yabancı ses, aldığı ağır koku yüzünden uyanmış ve ağlamaya başlamıştı.
Omeganın eli ayağı birbirine dolaşırken bir daha vurdu. Adam yere yığılıp kafasını tutmaya başladı. Ancak birkaç dakika sonra kendini toparlamış ve Jimin'in ayağından çekerek yere düşmesini sağlamıştı.
''YARDIM EDİN!''
Alfa eliyle bağıran omeganın ağzını kapattı. Komşuların gelmesi isteyeceği en son şeydi.
''Bağırmayı kes ve paraların yerini söyle!''
Jimin gözünden akan yaşlara debelenmeye devam ediyordu. Tek korkusu bebeklerine zarar gelmesiydi...
''Kıpırdama!''
''Bırık bını''
Ümidini kesmeden bağırmaya devam ediyor ve ayaklarıyla tekmeler atıp duruyordu.
En son yüzüne yediği darbeyle susmak zorunda kaldı. Gözlerindeki yaşlar artarken hıçkırıklar da eşlik etmeye başladı onlara.
''Kapa çeneni!''
''Chimmy!''
Hara yataktan inmiş, yerde duran iki bedene korkuyla bakıyordu. Alışık olduğu vanilya kokusu acı acıydı.
Alfa gördüğü minik bedenle alaycı bir şekilde gülümsedi. Sadece para alıp çıkmayı düşünüyordu ancak biraz eğlenceden zarar gelmezdi değil mi?
Bakışlarını omeganın yüzüne çıkardı. Ardından yaklaşıp yanağına bir öpücük bıraktı. Sonra diğer yanağına...
Jimin taciz edilmesin şokuyla bir süre hareketsiz kaldı. Ardından son gücüyle çığlık atmaya başladı.
''Aslında amacım paraydı ancak fena bedenin fena sayılmaz''
''Chimmy!''
Adam bu sefer vanilya kokan boyna daldırdı başını. Ara ara kokluyor, bazen de öpüp ısırıyordu.
Jimin ne mi yapıyor?
Elinden ağlamaktan ve çırpınmaktan başka bir şey gelmeyen omega, Tanrı'dan yardım diliyor.
''NE OLUYOR LAN BURADA!''
Jimin duyduğu tanıdık sesle daha fazla ağlamaya başlarken üzerindeki ağırlığın azaldığını hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity|Jikook|✔
Fiksi RemajaHer şey omega Jimin'in, alfa Jungkook'un evine bakıcılık yapmak için gitmesiyle başladı. -Mpreg -Omegaverse •Semekook •Ukemin