Bölüm 37 - Yabancı
•••
Min - Ggukie
Alo?
Ah! Alo Min-ah?
Bölmüyorum değil mi?Hayır hayır
Bir şey mi oldu?Hayır sadece seni merak ettim
Sıcak mı orası? Soğuksa ceketini üzerine giy. Üşütme sakınÇıkarmadım zaten.
Beni düşündüğün için sağolYani...düşünmek zorundayım
SONUÇTA EŞIN VE BEBEĞIMİZİN BABASIYIM DEĞIL Mİ? AHAHAH!Kook niye aniden bağırmaya başladın? Hem Hara uyumuyor mu?
Hayır uyandı ve seni
bekliyor uyumak içinGeç kalmamaya çalışacağım
Tamamdır Min-ah
Bekliyoruz seniGörüşürüz Kook
Görüşürüzzz
...
Jimin telefonu kapattı ve salakça gülümsedi. Onu düşünmesi acayip hoşuna gidiyordu.
''Eşin miydi?''
Aldığı soruyla başını olumlu anlamda salladı. Biraz konuyu değiştirmek istiyordu.
''Sesinden anlaşıldı''
Diyip gülmüştü alfa. Omegasya o güldüğü için mutlu olmuştu. Yoongi çok iyi kalpli biriydi normalde. Ve yaşadığı hiçbir şeyi hak etmiyordu Jimin'e göre.
''Merak etmiş de''
''Seni de bu saatte çıkardım dışarıya kusura bakma. En iyisi yarın yemek arasında konuşmak. Ben de biraz kafa dinleyip düşünmüş olurum.''
''İkimiz için de iyi olur. Sakin üzülüp kendini harap etme çünkü burada suçlu olan sen değilsin''
''Sağol Jimin-ah''
Diyip mahcup bir şekilde gülümsedi alfa. Ardından ayaklanıp aldığı suların parasını ödedi.
Arabayla yola koyulan ikili yaklaşık 10 dakika sonra Jeon'ların evine varmıştı. Jimin arkadaşına el salladıktan sonra eve girdi.
Jungkook 'Hara uyandı ve seni bekliyor uyumak için' dediğinden dolayı direkt salona çevirdi adımlarını. Ancak ikisi de burada değildi.
Bu sefer yatak odası oldu istikameti. Kulağına dolan gülüşme sesleriyle burada olduklarını anlamıştı.
Kapıyı yavaşça açıp başını içeriye soktu ve yumuşak ses tonuyla konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity|Jikook|✔
Novela JuvenilHer şey omega Jimin'in, alfa Jungkook'un evine bakıcılık yapmak için gitmesiyle başladı. -Mpreg -Omegaverse •Semekook •Ukemin