Bölüm 15

6.8K 555 75
                                    

Bölüm 15 - Hasta Olmak(?)

•••

Omega aldığı yoğun çikolata kokusuyla başladı güne. Zorlukla araladığı gözleri ve bulanık olan zihniyle nerede olduğunu anlamaya çalışıyordu.

Buğday rengi bir ten vardı gözlerinin önünde. Ve buram buram gelen çikolata kokusu.

Jungkook'un boynuydu...

Ve buradan kalkmak gibi bir niyeti yoktu. Biraz daha sokuldu sıcacık olan bedene. Uzun zaman sonra ilk defa bu kadar rahat bir uyku çekmişti Jimin.

Kollarını iyice doladı Jungkook'un ince beline ve tekrar uykuya daldı. Uyku sersemiydi sonuçta?

Alfa vücudunda hissettiği hareket yüzünden uyandı. Gözlerini açtığında sapsarı tutamlarla karşılaştı.

Gece olanlar aklına doluşunca biraz aşağıya kaydı ve yüzlerini eşitledi. Ardından kiraz dudaklarını sıcak alna bastırdı. Çok şükür ateşi yoktu.

''Kook?''

Dedi Jimin yeni uyandığı için tatlı çıkan sesiyle. Daha gözlerini bile açmamıştı. Jungkook, omeganın bu tatlı haline gülümsedikten sonra mırıldandı

''Hm?''

Cevap alamayınca tekrar hm'ladı alfa. Fakat yine cevap yoktu. Jimin yine ve yine uyuya kalmıştı.

...

Yorgunlukla gözlerini aralayan omega bu sefer yalnızdı yatakta. Doğrulmaya çalıştı fakat üzerinden tır geçmiş gibi ağrıyordu bütün vücudu biraz da yanıyordu. 'Ateşim olduğu için herhalde' Diye düşündü.

Kendine gelmeye çalışırken kapının yavaşça açıldığı duydu. Bakışları oraya kayarken gelenin alfa olduğu gördü.

''Oh! Uyandın mı?''

''Hm hm''

''Ben de seni uyandırmaya geliyordum. Kahvaltı hazır. Ayrıca daha iyi misin?''

''Evet...teşekkür ederim''

''Teşekkür edilecek bir şey yapmadım. Hadi elini yüzünü yıka ve mutfağa gel''

''Tamam''

Jimin ağrıyan vücudu ve acıyan boğazıyla yavaşça banyoya ilerledi. İşlerini hallettikten sonra tekrar yatak odasına döndü ve üzerindeki yazlık kıyafetleri değiştirdi.

Terliklerini de giydikten sonra yavaş yavaş mutfağa ilerledi. Gördüğü bu güzel manzarayla günü aydınlanmıştı resmen. Hara mutfakta oradan oraya koşarken, Jungkook'da yalandan koşarak kızını yakalamaya çalıyordu.

''Chimmy!''

Hara kollarını havaya kaldırarak kucak istedi. Fakat omega üzgünce kafasını sağa sola salladı. Hastaydı...

''Bebeğim biraz hastayım o yüzden birkaç gün, öpücük ve kucak yok''

Hara, omeganın söylediklerini anlamadığı için artık sevilmeme korkusuyla ağlamaya başladı.

Alfa hızla kızını kucağına alıp, sırtını okşayarak onu sakinleştirmeye çalıştı. Fakat minik omega o kadar içli ağlıyordu ki Jimin hasta olduğu(?)
için kendine kızdı.

''Offf ama yapma böyle bebeğim''

Bu sefer de diğer omeganın gözleri doldu. Jungkook bu iki bebekle ne yapacağını düşünüyordu.

''Jimin sen masaya geç, ben Hara'yı oyun alanına bırakıp geleyim''

''Hm hm''

Jimin gözünden akan yaşı sildikten sonra sandalyelerden birini çekip oturdu ve masada gezdirdi gözlerini.

Serendipity|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin