Bölüm 23

5.8K 472 61
                                    

Bölüm 23 - Sancı

•••

Üzerlerini değiştirip gerekli olan yorgan battaniye gibi eşyaları alan ikili şimdi salondaki kanepeyle bakışıyordu.

''Şimdi sen deli yatıyorsun o yüzden köşeye geç ben de yanına yatayım.
Olur mu Jimin-ah?''

''Hmhm''

Jimin yavaşça koltuğa yerleşti ve yan döndü. Sırt üstü yatarsa sığmazlardı.
Alfa olan da yavaşça koltuğa yerleşti.
Fakat yarısı dışarıda kalmıştı. Aslında normaldi çünkü aralarında 20 santim filan vardı.

''Sığdın mı?''

''Ne yalan söyleyim birazdan aşağıya düşebilirim Jimin-ah''

''Yaklaşsana biraz daha. Tabi...rahatsız olmazsan''

''Şöyle yapsak...''

Jungkook eşine biraz daha yaklaştı ve kolunu Jimin'in kafasının altına yerleştirdi. Şimdi daha yakın ama
daha rahatlardı.

''İ-iyi geceler''

''Sana da''

...

Gecenin bilmem kaçında gözlerini araladı alfa. Neden uyandığını bilmiyordu fakat karşısındaki bu manzara yüzünden hiç pişman değildi.

Dibinde duran Jimin'in güzel yüzü, nedensizce gülümsemesini sağladı.
Sol elini hafifçe kaldırıp uyuduğu
için daha da şiş olan yanağına koydu.

İçindeki bu tatlı his, omegasına olan davranışları normal değildi sanki? Ona olan hassasiyeti....yakınlaştıklarında deli gibi çarpan kalbi...

''Sanırım senden hoşlanıyorum Jimin''

İlk defa itiraf etmişti Jungkook her şeyi. Hem kendine hem de eşine... Şimdi ne yapacaktı? Jimin,eşi, onu kabul eder miydi? Peki duydugulari kalıcı mıydı yoksa heves miydi?

Düşünceleriyle savaş veren alfa, omegasının kıpırdanmasıyla kendine geldi ve bakışlarını tekrar mükemmel yüze çıkardı.

Jimin mırıldandıktan sonra eşinin beline sımsıkı sarmıştı kollarını. Bu yüzden artık daha da yakındı ikili.

Jungkook'un bakışları hafif aralık ve dolgun olan dudaklara kaydı. Ne kadar öpülesi duruyordu. Sanki kendi ince dudaklarını için yaratılmışlardı.

Öperse...uyuyan ve hiçbir şeyden haberi olmayan Jimin'den yararlanmış olur muydu? Ama çok istiyordu...

Onlar eşdi sonuçta, her ayın başında birlikte geçiriyorlardı kızgınlıklarını?
Sadece merak ediyordu Jungkook.
Kesinlikle amacı kötü degildi.

Gözlerini kapattı ve zaten dibinde olan bedenin dolgun dudaklarına kendi kiraz dudaklarını değdirdi.

Bir anda tüm Dünya durmuştu sanki. Dudakları uyuşurken bedeni karıncalanmaya başladı.

Bir süre daha hareketsiz durduktan sonra ne kadar istemese de yavaşça geri çekildi. Jiminse hafifçe kıpırdanıp dudaklarını şapırdattı.

Alfa yaşadığı korkuyla hızla gözlerini kapattı. Sanırım en son istediği şey omegasının uyanmasıydı.

...

''AY ŞUNLARA BAK JİN!''

İkili duydukları bağrışla aralamak zorunda kaldı gözlerini. Jimin'in ilk gördüğü şey alfasının boynu olurken, Jungkook da eşinin sarı tutamlarıyla başlamıştı güne.

Serendipity|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin