Bölüm 9 - Yeni İş
•••
Taehyung'un çalan telefonuyla ciddi konuşma bölünmüş, Jimin duyduğu soruyla hızla odaya girmişti. Küçük çaplı kaostan son anda kurtulmuştular.
Konuşmasını bitiren beta gülümseyen suratıyla tekli koltuğa oturdu. Çünkü jikook ikilisi üçlü koltukta yan yana -kesinlikle Jungkook ayarlamadı- oturuyordu.
''Dünyaca ünlü şef olan Kim Seokjin aradı. Ve restoranımda çalışmayı kabul etti! Aman Tanrım çok mutluyum''
Jimin duyduğu isimle şaşırırken Taehyung oturduğu koltukta tepinmeye başlamıştı. Ve şefi tanımayan alfa da anlamayan gözlerle etrafa bakınıyordu.
''Bebişim bu sana söyledi mi teklifimi?''
Jimin olumlu anlamda kafasını salladı. Alfa söyleyeli birkaç saat olmuştu. Beta hafifçe öksürüp boğazını temizledikten sonra konustu.
''Peki karar verdin mi?''
''Henüz değil''
''Bak gelirsen Kim Seokjin'le beraber çalışacaksın! Hadi ama Minnie! Sana orada mükemmel bakarım ve ilk işin CV'ne işler.''
Jimin emin olamayan bakışlarını yanında oturan bedene çıkardı. Duyduğu kadarıyla Alfa ve betanın arası pek iyi değildi ve bu işi kabul ederse Jungkook'la arasının bozulmasından korkuyordu.
''Biz biraz Jungkook'la konuşabilir miyiz? Sonra kararımı belirteceğim''
Jimin ayağa kalktı ve Jungkook'un kendisini takip ettiğine emin olduktan sonra mutfağa girdi.
''Umarım bu veda konuşması değildir''
Dedi Jungkook şakayla karışık. Jiminse onun bu sözlerine gülmüştü. Tabiiki öyle bir planı yoktu ve çok ciddi bir şey olmadığı sürece Hara'ya bakıcılığa devam ederdi.
''Tabiiki hayır Jungkook. Sadece... Aranızın kötü olduğunu hissettim salgıladığın feromonlardan... Şimdi kabul edersem ister istemez onunla daha yakın olucam yani...''
Jimin ne ara yere eğdiğini bilmediği kafası, alfanın yanaklarına konan elleriyle havaya kalkmıştı. Şimdiyse gözgözelerdi.
''Jimin ne istiyorsan onu yap lütfen. Kararlarını verebilecek yaştasın. Zaten ben senin neyinim ki benim için kendi hayatından vazgeçesin?''
Omega kendini bir anda kötü hissetti. Taehyung'un söylediği sözlerden etkilenmişti anlaşılan.
İleriye atılıp çikolata kokan bedenin beline doladı kollarını. Jungkook da kısa süre sonra omeganın sarı ve yumuşak saçlarına çıkarmıştı ellerini.
''Jungkook bak, sen ve Hara benim için çok önemlisiniz. Öncelikle sevdiğim bir arkadaşımsın, sonra patronum ve ev arkadaşım. Yani...hayatımdaki 2 kişiden biriyken lütfen 'ben senin neyinim ki?' tarzında söylemlerde bulunma tamam mı?''
''Tamam Jimin-ah''
...
İşi kabul etmesi sonucunda ertesi günü restorana gelmişti Taehyung ve Jimin.
Tek sorun ordan oraya çekilen omeganın acı çekiyor oluşuydu.''Hadi gel mutfağa da bakalım bebiş''
Beta, Jimin'in koluna girerek bu sefer zorla mutfağa sürüklemişti onu. Jiminse Taehyung'a uyum sağlamaya çalışıyordu. Sonuçta artık patronuydu.
''Düşünsene burada Kim Seokjin'le beraber yemek pişirdiğini! Ay ben bile heyecanlandım!''
''Taehyung saat 3'e geliyor. Benim gitmem gerek. Ayrıca tekrar teşekkür ederim beni işe aldığın için''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity|Jikook|✔
Roman pour AdolescentsHer şey omega Jimin'in, alfa Jungkook'un evine bakıcılık yapmak için gitmesiyle başladı. -Mpreg -Omegaverse •Semekook •Ukemin