Bölüm 17 - Senin Suçun Değil
•••
Sabah ilk uyanan Jungkook oldu. Boynundaki hafif sızıyla araladı yorgun kahverengi gözlerini. Görüntüsü netleşince, bakış açısından yine sarı tutamlar vardı.
Omeganın kokusu niye bu kadar fazla geliyordu alfaya? Ve niye çıplaktı?
Dün gece olanlar yavaş yavaş aklına dolarken hızla doğruldu yatakta. Bekle!
Hara'ya ne olmuştu?Yataktan kalkıp yerde bulunan boxer eşofman ikilisini aldı ve koşturarak salona ilerledi. Koltukta duran telefonunu eline aldığında gördüğü manzarayla daha da endişelendi.
20 cevapsız arama 50 mesaj
Hemen Taehyung'un üzerine tıkladı. Baş parmağının tırnağıyla oynarken odanın içinde volta atıyordu.
Taehyung - Jungkookiee😋
Alo?
Alo! Hara yanında mı?
Ooo Jungkook Bey! Siz bakar miydiniz telefonlara!
Zevzeklik yapma ve soruma cevap ver! Kızım yanında mı?
Sen kapıları ve telefonları açmayınca ben de eve götürdüm. Şimdi Jin'le beraber kahvaltı hazırlıyorlar!
Oh! Çok şükür!
Ne oldu da ikiniz de meşguldünüz?
Ben seni sonra ararım! Kızıma iyi bakın tamam mı? Benim biraz...
işim var. Hara'yı akşama doğru getirseniz olur mu?Olur bebişim merak etme
Hadi beni çağırıyorlar bayy!Bayy!
...
Jungkook kızı konusunda rahattı.
Peki ya Jimin? Onu ne yapacaktı? Mühürlenmiştiler.Derin bir nefes verdi...
Düşünmek için koltuğa oturdu. Başını elleri arasına alırken, yatak odasından gelen hıçkırık sesiyle yerinden fırladı.
Omeganın yanına doğru ilerlerken ağlama sesleri çoğalıyordu. Sonunda kapıyı açtığında yatakta minicik olup ağlayan bedeni gördü.
''Jimin...''
''Ö-özür dilerim! Hıck* benim yüzümden o-oldu!''
Ellerini yüzüne kapattı. Belki sesi biraz dinerdi. Ama utanıyordu. Hem de çok...
Alfa hızla omeganın yanına oturdu ve yeni eşini kolları arasına aldı.''Ağlama. Senin suçun değil''
''Mü-mühürlenmişiz! Benim yüzümden hıck* sevmediğin biriyle eş oldun.''
Yaptıklarından utanıyordu Jimin. Erken kızgınlığa girdiği için kendini kontrol edememişti. Ş imdiyse...
''Özür hıck* dilerim. Ju-jungkook ger-''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity|Jikook|✔
Novela JuvenilHer şey omega Jimin'in, alfa Jungkook'un evine bakıcılık yapmak için gitmesiyle başladı. -Mpreg -Omegaverse •Semekook •Ukemin