Bölüm 24

5.5K 412 23
                                    

Bölüm 24 - Hastane

•••

Jungkook duyduğu çığlık sesiyle, elindeki telefonu koltuğa fırlattı ve hızla yatak odasına ilerledi. Jimin'e bir şey olma düşüncesi kalbinin durmasına yetmiş, artmıştı bile.

Beklemden kapıyı açtığında, bir eliyle karnını tutup bir eliyde de dolaptan destek alırken kıvranan eşini gördü.

Ağlıyordu...

''Aman Tanrım Jimin!''

Taejin ikilisi Hara korkmasın diye minik omegayla ilgilenirken, alfa olan hızla kolları arasına almıştı eşini.

''Jimin,omegam,konuş benimle''

''Ka-karnım''

Diyebildi sadece. Hissettiği acı gerçekten çok fazlaydı. Daha fazla dayanamadı ve kendini eşinin
güvenli kollarına bıraktı.

''Tamam, korkma bak, hastaneye gideceğiz. Sadece uyanık kal''

Eşini kucaklayan Jungkook, salona gidip durumu anlattı. Seokjin de eşyalarını askıdan alırken konuştu.

''Ben bırakırım sizi. Taehyung da Hara'yla kalsın evde''

''Süper olur''

...

''Sonuçlar çıkınca tekrar geleceğim. Geçmiş olsun''

''Teşekkürler doktor hanım''

''Ne demek. Görevim bu''

Beta kadın odadan çıktıktan sonra bakışlarını tekrar sedyede yatan bedene çevirdi.

''Umarım bir şeyin yoktur Min-ah''

Bir eliyle eşinin elini tutarken, diğer eliyle de tombul yanağını okşuyordu.
Derin derin solurken Tanrı'ya dua etti.

Gözleri an be an daha çok dolarken omegasının yanağında duran elini çekti ve kafasını birleşik olan ellerine dayayıp ağlamaya başladı.

''Sana hıck* bir şey ol-olmasından
çok korkuyorum''

Kısa süre sonra saçında yumuşak dokunuşlar hissetti. Hızla kafasını kaldırıp, parlayan gözleriyle
omegasına baktı

''Kook?''

''Benim. Burdayım bak. İyi misin?''

''İyiyim''

Biraz sızısı vardı ve yorgundu.
Ayrıca başında olan alfasının
acı feromonları onun daha çok
canını yakıyordu.

''Feromonların...çok acı alfa''

Jungkook yaptığının farkına varınca gözlerini sıkıca kapattı ve bu sefer rahatlatıcı feromonlar salgılamaya başladı etrafa. Eşi iyi olsun diye her şeyi yapardı.

''Daha iyi mi?''

''Hmhm''

Biraz bakışan ikili, odaya doktorun girmesiyle dikkatlerini kadına yöneltti.
Gayet bakımlı olan beta, elindeki dosyaya baktıktan sonra konustu.

''Tahlileriniz gayet normal Jimin Bey. Kendinize biraz dikkat edin. Değerler düşünce vücudunuz da yorgun düşmüş. Ama sizinle özel olarak konuşmak istediğim bir konu var.''

Alfa eşiyle bakışıp onayı aldıktan sonra odadan çıktı. Aslında çıkmak, eşini orada yalnız bırakmak istemiyordu.
Fakat yapmıştı işte.

...

''Jimin Bey...size söylemem gereken bir şey var''

''K-kötü bir şey mi?''

Serendipity|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin