Bölüm 26

6K 445 45
                                    

Bölüm 26 - Ağlamak

•••

''Veeeee sonuçlara bakarsakkkk!
%90 aşıksın Jimin!''

''Ne hayır saçmalama!''

''Yah! Jimin! Yani Jimin Bey niye inkar ediyorsunuz? Yoksa Jungkook yakışıklı değil mi?''

''Hayır gayet yakışıklı!''

Lisa zaferle gülümserken, omega dediği şeyin farkına varınca kafasını aşağıya eğdi. Utanmıştı...

''Hadi aşık olduğun eşinden olan bebeğinizin kalp atışlarını dinleyelim''

''Tamam...''

Dedi Jimin kabullenmişcesine. İzlediği dizi ve filmlerde sürekli görmüştü o yüzden bu hissi merak ediyordu.

''Şimdi tekrar uzan ve karnını aç''

Omega tekrar yatağa uzandı ve karnını açtı. Kalbi yine ve yine çok hızlı atıyordu.

''Hazır mısın?''

Olumlu anlamda kafa sallamakla yerindi sadece. Bakışları tavandayken nefesini tuttu.

Ardından odada bir ses yankılandı...

Gözleri isteği dışında dolarken ağlamamak için zor tuttu kendini.
Ama başaramadı. Şu an onu sarıp sarmalayacak alfasına ihtiyacı vardı.

''Beğendin mi?''

''Ç-Çok güzel...''

''Jimin, eşini aramamı ister misin?''

''Hayır. Ben gitsem iyi olur. Geç kaldım''

Hızla doğrulup karnını yanda duran peçeteyle sildi. Sonra bir parça daha alıp göz yaşlarına da aynısını yaptı.
Eşyalarını alıp odadan çıkacağı sırada tekrar Lisa'nın sesi duyuldu.

''Hey! Bekle!''

Omega arkasını döndüğünde elinde minik bir kağıt tutan betayı gördü. Lisa kağıdı Jimin'e uzattı ve gülümsedi.

''Bunu güzelce sakla''

Jimin gördüğü ultrason resmiyle burukça gülümsedi. Ardından doktora son kez teşekkür edip odadan çıktı.

Bakışları resimdeki bebekdeyken hastaneden ayrıldı. Gözleri dolup duruyordu ve Jungkook'a aşık olma ihtimali kafasını karıştırıyordu.

Cebinde titreyen telefonla derin bir nefes aldı ve gözyaşlarını sildi. Arayan kişinin eşi olduğunu görünce yine doldu gözleri.

Min - Kook

A-alo?

Alo Jimin merak ettim de seni.
Sesin kötü geliyor iyi misin?

İyiyim iyiyim. Şimdi çıktım hastaneden eve geçiriyorum.
Bir şey istiyor musun?

Hara'ya sevdiği şekerden alır mısın?

Alırım...

Tamam o zaman. Bekliyoruz seni

1 saate gelirim.

Görüşürüz

Görüşürüz

...

Jimin nihayet evin yakınlarına vardığında köşedeki markete girdi ve bir sürü abur cubur aldı. Sıra şekerlerin olduğu standa gelince durdu.

Serendipity|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin