Bölüm 18 - Düğüm?
•••
''HASSİKTİR!''
''Küfür etme kızımın yanında!''
''JİMİN DOĞRU MU BU!''
Taehyung koşarak Jimin'in yanına ilerledi ve boynuna baktı. Gördüğü diş izleriyle gözleri kocaman açılmıştı.
''NASIL?!''
''Taehyung bağırma. Hara korkuyor''
Dedi Jimin minik kızın saçını okşarken. Jungkook da yüzündeki gülümsemeyle kızı ve eşinin yanına oturdu.
''AY NİYE BU KADAR SAKİNSİNİZ!''
''Ben dışarıya atayım en iyisi bunu''
Alfa ayağa kalkıp Taehyung'un kolundan tuttu ve çıkışa doğru sürüklemeye başladı.
''AY DUR DUR! Yani canım arkadaşım Jungkook durur musun?''
''Bağırarak Hara'yı korkutmak ve Jimin'i sıkıştırmak yok tamam mı?''
''Tamam tamam''
Taehyung koşarak içeriye gitti ve omegaların yanına oturdu. Nedensizce çok fazla heyecanlamıştı bu duruma
''Sizin adınıza mutlu oldum! Hara bak yeni baban Jimin!''
''TAEHYUNG!''
''Siz de ne desem 'Taehyung!' benim de bir kalbim var kırılıyor yani''
''Sen de konuşmalarına dikkat et de o kalbin kırılmasın o zaman''
''Offf çok sıkıldım Sizin yüzünüzden.
Jin aşkımın yanına gideyim en iyisi''''Jin aşkım?''
''O bilmiyor ama biz evliyiz! Anladın?''
Jimin gülerek kafasını yukarı aşağı salladı. Ikilinin flört olduğunu biliyordu ve Taehyung'un ondan böyle bahsetmesi komik gelmişti.
''Hadi git artık''
''Okey ben kaçtım''
Taehyung üçüne de el salladıktan sonra çıkışa doğru ilerledi ve evden çıktı. Nihayet başbaşa kaldı üçlü.
''Hadi babana git bakalım''
Dedi Jimin kucağındaki minik bedeni alfasına uzatırken. Jungkook kızını kucağına aldı ve öpücüklere boğmaya başladı. Bir gün bile olsa çok özlemişti.
''Baba!''
Minik omega kahkahaları arasından bağırmaya çalışıyordu babasına. Hara çok tatlı bir kızdı...
''Mama istiyor musun babacım?''
''I-ı. Chimmy naa''
Hara kollarını tekrar Jimin'e doğru uzattı. Omeganın kollarında, yumuşak kokusu ve sesiyle uyumayı çok seviyordu.
''Yorma Chimmy'ni ben uyuturum seni''
''I-ı. Chimmy''
Jimin gülümseyerek ayağa kalktı ve omegayı kucağına aldı. Jungkook'la kısa süre bakıştıktan sonra yatak odalarına doğru ilerledi.
...
''Fim izleyelim mi?''
Diye teklif sundu Jungkook. Omeganın gözleri parlarken hızla ayağa kalktı. Uzun zamandır film izlemiyordu bu yüzden fazlaca heyacanladı Jimin.
''Olur. Sen seç ben de mısır patlatayım''
''Sen otur ben hallederim''
''O zaman beraber yapalım?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity|Jikook|✔
Teen FictionHer şey omega Jimin'in, alfa Jungkook'un evine bakıcılık yapmak için gitmesiyle başladı. -Mpreg -Omegaverse •Semekook •Ukemin