Bölüm 27

5.8K 476 54
                                    

Bölüm 27 - Belirtiler

•••

Gözlerini yorgunlukla aralayan omega, yine yatak odasında olduğunu fark etti. Dün olanlar aklına bir bir doluşurken solunda uyuyan eşine baktı.

''Umarım hiçbir şey anlamamışsındır Kook-ah. Yoksa ben biterim''

Elini yavaşça eşinin yanağına yerleştirdi ve okşamaya başladı. Dokunmaktan korkar gibiydi.

Korkuyordu...

Alfasının bebeği öğrenmesinden, istememesinden ve ona olan bu  duygularından korkuyordu.

Yanağında hissettiği dokunuşlarla uyanan Jungkook, dibindeki eşini görünce genişçe gülümsedi.

''Günaydın Jimin-ah''

''O-oh! Günaydın!''

Elini geri çekip aceleyle yataktan kalktı. Yakalanmanın verdiği telaşla zoraki bir biçimde gülümseyip odadan çıktı.

''Siktir ya. Bir bu eksikti Jimin. Nasıl da yakalandın mal gibi!''

Kendi kendine söylenirken banyoya girdi ve elini yüzünü yıkadı. Bakışları etrafta gezinince dün olanlar geldi aklına.

Çokça kustuktan sonra çorba içip bütün gün uyumuştu. Alfası onu sürekli uyandırıp su/yemek işini halettemişti. Ayrıca ateşi olup olmadığını-alnına dudaklarını bastırarak- kontrol edip durmuştu.

''Chimmy!''

Duyduğu tatlı sesle genişçe gülümsedi ve işini hızla bitirip tekrar yatak odasına döndü.

''Chimmy seni kurtaramaz!''

Dedi Jungkook kızını öpücük yağmuruna boğarken. Jiminse odaya girip ikiliye baktı. Minik omega Chimmy'sinin vanilya kokusunu alınca daha çok debelenmeye başladı.

''Chimmy geldi bebeğim!''

Tam ikilinin yanına atlayacağı sırada karnına giren hafif sancıyla olduğu yerde durdu. Karnında bebek olduğu unutup duruyordu ve o da bunu hatırlatmaktan hiç sıkılmıyordu.

''B-bügünlük baban seni yesin bebeğim ben de kahvaltı hazırlayayım''

Ardından ikilinin cevap vermesini beklemeden odadan çıktı ve hızlıca mutfağa ilerledi.

...

''Chimmy kuu!''

Minik omeganın isteğini yerine getirmek için yere eğilen Jimin, hamile olduğu hatırlayınca sadece sarılmakla yetindi Hara'ya.

Arkada bulaşıkları toplayan alfa ise kuşkulu bir ifadeyle izliyordu ikiliyi. Ellerini yıkadıktan sonra yanda duran havluya kuruladı ve ağladı ağlayacak olan kızını kucağına aldı.

''Chimmy hastaymış bebeğim ağlama''

''Baba! Chimmy!''

Jimin dolan gözleriyle ağlayan minik omegaya baktı. O da almak istiyordu ancak bebeğin zarar görmesinden korkuyordu.

''B-ben duşa gireceğim''

Dedi ve yaşlı gözleriyle ayrıldı mutfaktan. Ne yapacağını, nasıl tepki vereceğini bilmiyordu. Ve şu an en iyi kaçma yeri banyoydu.

Banyoya girer girmez kapıyı kapatıp kitledi ve göz yaşlarının akmasına izin verdi. Canı yanıyordu...

Alfasına her şeyi söylemek isteyen omegası da sürekli Jimin'i rahatsız
edip duruyordu.

''Sakin ol Jimin. Yapabilirsin... Sadece nefes al ver, nefes al ver...''

...

''Hara bugün Taehyung'un yanına gidecek Jimin-ah.''

''Anladım...ben biraz dinlensem iyi olur''

Dedi ayağa kalkarken. Hamile olduğunu öğrendiğimden beri
sürekli uyumak istiyordu.

''Ateşin var mı?''

Diye sordu Jungkook, ayağa kalkarken. Omegası için endişeleniyordu
doğal olarak.

''Y-yok sadece...uykumu tam alamıyorum ve sürekli yorgunum''

''Anladım...Hara'yı yolcu ettikten sonra gelirim yanına. Benim de uykum var''

Jimin olumlu anlamda kafa salladıktan sonra yatak odasına ilerledi ve iki kat yorganın altına girerek iyice küçüldü büyük yatakta.

Yaklaşık 20 dakika sonra çalan zil ve gürültülerden sonra yatak odasının kapısı açılmıştı.

Omega uyuma taklidi yapmaya karar verip gözlerini kapattı. Jungkook'un ne yapacağını merak ediyordu.

Alfa önce odaya girip, eşinin uyuyup uyumağına baktı. Ardından örtüleri kaldırıp yavaşça yanına yerleşti.

Aslında uykusu falan yoktu. Sadece Jimin'in yanında olmak, onu yalnız bırakmak istemiyordu.

Kafasını hafifçe öne iterek vanilya kokan boyna daldırdı burnunu. Alfası huzurla mırıldanırken elleri istemsizce eşinin karnını buldu.

Neden yaptığını bilmiyordu fakat şu an omegaya sarılmak güzel hissettirmişti. Jimin neden ev gibi kokuyordu?

Kısa süre sonra gözlerinin yanmaya başladığını fark etti Jungkook. Sözde uykusu yoktu değil mi?

Ama bilmiyordu ki Jimin'den önce uykuya dalmıştı...

...

Akşamüstü 5 gibi gözlerini aralayan ikili güzel bir yemekten sonra film izleme kararı almıştı.

Jimin filmi seçerken, Jungkook da atıştırmalık bir şeyler hazırlıyordu mutfakta.

Sonunda işini bitirince elindeki tepsiyle eşinin yanına kuruldu. Kahveler soğumasın diye iki bardağı da eline
alıp birini omegasına uzattı.

Jimin mutlulukla kahveyi kabul ettikten sonra her zaman yaptığı gibi burnuna yaklaştırdı bardağı. Kahvenin kokusunu çok seviyordu.

Ancak bu sefer bir şeyler ters gitti...

Aldığı ağır koku midesinin tekrar bulanmasına yol açarken, elindeki kahveyi sephaya bırakıp(!) hızla banyoya ilerledi.

Son anda yetişen omega, midesinde olup biten her şeyi tuvalete boşaltmaya başladı. Jungkook da son sürat eşini takip edip banyoya ulaşmıştı.

Yine dünkü gibi bir elini eşinin sarı saçlarına diğer elini de bel oyuntusuna attı. Jimin'in neden sürekli kustuğunu bilmiyordu fakat içindeki endişe git gide artıyordu.

...

''Bitki çayı iyi geldi mi?''

''Hmhm''

Diye onayladı onu elindeki bardağı ağzına götürürken. Dizilerde izlediği şeyler gerçekten doğruymuş. Hamile olunca önceden sevdiği şeyler şimdi midesini bulandırıyordu.

''Yok. Benim içim böyle rahat etmeyecek kalk hadi doktora gidelim''

Dedi ayaklanan beden. Omega tek eliyle alfasinin elini tuttu ve tekrar koltuğa oturmasını sağladı. Hastaneye giderlese Jungkook her şeyi öğrenirdi.

''Daha yeni yaptırdım ya kontrolleri. Sorun olsa çıkardı. Üşüttüm sanırım''

Jungkook ne kadar tatmin olmasa da hastaneye gitme kararından var geçti. Eşi haklıydı. Daha yeni kontrol yaptırmıştı sonuçta?

Ne yapması gerektiğini düşünürken Jimin'in sesiyle kendine geldi.

''Jungkook, Namjoon Hyung diye biri arıyor seni''

Bölüm Sonu

Zort

500 olmadı ama size kıyamadım

Beni kötü amellere sürüklemeyin len.

(Günde 1 bölüm) Ben 🤝🏻 Siz (Yazın)














Serendipity|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin