Bölüm 16 (M)

8.4K 543 123
                                    

Bölüm 16 - Onun

+18 İÇERİK

•••

Yalvaran gözlerle bakıyordu dibindeki alfaya. Şu an dudaklarına yapışmamak için zor tutuyordu omegasını.

''J-jimin ben, i-ilacını içsen iyi olur''

Jungkook geri çekilmek için hareket ettiğinde omegadan sesli bir hıçkırık koptu. Alfaya çok ihtiyacı vardı...

''Tanrım...Jimin ağlama''

''Be-ben yalnız hıck* geçirmekten bıktım! Niye hiçbir alfa hıck* beni mühürlemiyor? Niye benim de hıck* yavrularım olmuyor? Çok mu çirkinim? Yo-yoksa hıck* yetersiz miyim?''

Jungkook geri çekilip omeganın yanına oturdu ve ona sıkıca sarıldı. Jimin 24 yaşındaydı ve bu zamana kadar hep yalnız geçirmişti kızgınlık dönemlerini

Omegası bu durumdan rahatsız olduğu için Jimin'in canını yakıyordu. Üstelik Jungkook gibi mükemmel bir alfayla yaşarken yine tek geçirecek olması...

''Jimin sen çok güzel bir omegsın. Kibar, saygılı, sevecen ve tatlısın da Lütfen böyle düşünme''

''O zaman niye sevmiyorsun beni!''

Diye bağırdı. Duygularına hakim olamıyordu ve alt taraflarındaki acı
git gide daha çok artıyordu.

''Seni seviyorum Jimin. Ama ya sonra pişman olursan? Şu anda omeganın kontrolündesin. Yapamam...''

''Alfa...ikimiz de istiyoruz seni...lütfen''

Alfayı etkilemek için yaydığı feromonlar Jungkook'un alfasının
acı acı ulumasına sebep oluyordu.

Gözleri sarı ve yaşlı olan Jimin daha fazla dayanamadı. Yanında oturan bedenin kucağına yerleştikten sonra derince inledi ve dudaklarını birleştirdi

Jungkook dudaklarında hissettiği dokunuşla hızla geri çekildi. Omega
pes etmeyip tekrar buluşmasını sağladı dudaklarının. Ayrıca geri çekilmesini diye sıkıca tuttu boynundan.

Jungkook, canını acıtan alfası ve yaklaşan rut dönemi yüzünden daha fazla kendine engel olamadı ve gözleri kırmızının en güzel tonuna dönerken omegaya karşılık vermeye başladı.

''Immh* a-alfa''

Jimin aldığı karşılıkla birlikte inledi. Bu his...ilk öpücüğü ikisi de çok güzeldi. Ve daha ileriye gidecek olmaları üyesinin daha çok sızlamasına sebep oluyordu.

Jungkook kendisine sürtünen arsız omeganın dolgun kalçalarına yerleştirdi kemikli ellerini.

Dolgunlukları ovarken kendine daha çok bastırdı. Sırf kabaran üyesini hissettsin diye...

Omega altındaki sertliği hissedince geri çekildi ve derince inledi. Onu içinde istiyordu. Hem de hemen.

''Alfa mmhh* sıvım senin için akıyor''

İlk hamleyi yapan Jungkook oldu. Elini Jimin'in eşofmanına attı ve boxer'ıyla birlikte çıkardı. Gördüğü omega sıvısı penisini daha çok kaldırırken, üzerindeki bedeni kucağına aldı ve yatak odasına doğru ilerledi.

Ancak Jimin kısacık mesafede bile rahat durmuyor, alfanın boynuna kendisine ait izler bırakıyordu.
Sonuçta onundu?

Sonunda odaya vardıklarında, alfa kucağındaki bedeni yatağa nazikçe yatırdı ve kafasını vanilya kokan boyna daldırdı. Kokusu şey gibiydi...ev? Aile?

Serendipity|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin