Bölüm 29

5.2K 481 69
                                    

Bölüm 29 - Silik Koku

•••

''Nereden çıktı bir anda?''

''Bilmem...sadece merak ettim''

Jungkook elindeki dilimi kutuya bıraktı. Ardından ağzındaki lokmayı bitirip boğazını temizlemek adına birkaç
kez öksürdü.

''Şöyle ki...Benim Hara'ya alışmam bile çok zor oldu. O yüzden 2. bir bebeği ne düşündüm ne de istedim. Zaten bunu düşünecek durumda bile değildim sen yokken. Şimdi eşiz ama romantik bir bağımız yok.''

Omega, ağlamamak için titrek bir nefes çekti dudakları arasından. Ardından ağzındaki pizzadan nefret etti. Elleri titremeye başlarken zar zor konuştu.

''Ş-şey benim uykum var da. Yatacağım''

Elindeki dilimi kutuya bıraktıktan sonra hızla ayağa kalktı ve yatak odasına ilerledi. Şu 2 günde niye bütün duyguları doruklarda yaşıyordu?

Hepsi psikolojikti aslında.

Hamile psikolojisi...

...

''Şşşt bebeğim sessiz ol.''

''Baba Chimmy naa''

''Evet bebeğim uyuyor. Gördüysen gidelim mi artık içeriye''

''I-ı. Naa''

Dedi kendisini göstererek. Jimin'le uyumak istiyordu. Jungkook bunu anladığında şirince gülümseyip eşinin yanına yatırdı minik kızını.

Ardından o da üzerini değiştirip kızının yanına uzandı. Sarışın omega önce mırıldandı sonra Hara'nın bedenine sardı kollarını.

Jungkook'sa ikiliye bakarak derince bir iç geçirdi. Omegasının neyi olduğunu bir an önce öğrenmeliydi.

Yoksa içi rahat etmeyecekti...

...

1 hafta sonra

''Kook-ah! Hara'nın yeni takımını gördün mü?''

''Hayır! En son sen yıkamamış mıydın?'

''Ah! Doğru!''

Jimin adımlarını ütülenecek kıyafetlerin bulunduğu bölgeye yönlendirdi. Ardından gördüğü etekli takımla genişçe gülümsedi.

''Buldum!''

''İyi bari!''

Minik kıza önce krem kazağı sonra da kahverengi askılı eteği giydirdi omega.
Hara çok güzel görünüyordu...

Jungkook odaya girdiğinde gördüğü manzarayla mest oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook odaya girdiğinde gördüğü manzarayla mest oldu. Kızı adeta bir melek gibiydi. Ve Jimin'le birlikte gülüşürken çok güzel görünüyorlardı.

Serendipity|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin