Bölüm 32

5.2K 506 57
                                    

Bölüm 32 - Pişmanlık

•••

''Jungkook aç şu kapıyı!''

Jimin yaklaşık 10 dakikadır konuşmak için eşine yalvarıyordu bu soğuk havada...Yanlış anlaşılmıştı.

''Yürü git Jimin!''

''Gitmiyorum! Konuşacağız! Bu bebeğin babası tek ben değilim!''

''Elimden bir kaza çıkmadan siktir git dedim sana!''

Omega derin bir nefes aldıktan sonra olduğu yerden -Jungkook dışarıya atınca yere düşmüştü- kalktı.

Gözlerindeki yaşlar rahat durmazken bir an olsun karnından eksik etmediği eliyle bebeğini sakinleştirmeye çalıştı.
Fazla gerildiği için baskı yapıyordu büyük ihtimalle.

''Me-merak etme bebeğim. Baban
biraz sinirli şimdilik. Sakinleşince konuşacağız onunla.''

Acı bir tebessümle etrafa bakınmaya başladı. Ardından gördüğü koşan  bedenle gülümsemesi büyüdü.

''Aman Tanrım Jimin! İyi misin!''

Jimin öne atılıp Hara'yı kucağına aldı. Minik omega çok korkmuştu. Bunu titreyen dudağı ve dolu gözlerinden anlayabilirdiniz.

''Bebeğim...''

''Chimmy! Baba''

Dedi evi işaret ederek. Omega bir an korksa da evden gelen kırılma seslerine bakacak olursak dışarıda değildi.

''Hadi gelin bana gidelim''

Yaptığı hatayı telafi etmek istiyordu. Zaten Jimin'e söyleyecekti onu takip eden kişi olduğunu.

...

''Al bakalım iyi gelir belki?''

Dedi elindeki bitki çayını omegaya uzatırken. Jimin teşekkür edercesine gülümsedi arkadaşına.

''Taehyung''

Dedi bir yudum aldıktan sonra. Dili hafif yanmıştı o yüzden elindeki bardağı sephaya bıraktı.

''Hm?''

''Nasıl öğrendi?''

''Her şeyi anlatacağım fakat bana kızmanı istemiyorum.''

''Seni dinliyorum''

''Jungkook bu sabah beni arayıp seni takip etmemi istedi. En başta kabul etmeyecektim ancak senin sağlığından endişelendiğini söyleyince...''

''Sen de kabul ettin. Demek ki bazı şeyleri fark etmişti. Peki nasıl öğrendin hamile olduğumu?''

''Lisa Hanım'a randevu aldım''

''Oha!''

Dedi Jimin. Betanın bu kadar ileriye gideceğini düşünmemişti ancak ikisine de kızmıyordu. Buradaki tek suçlu kendisiydi ona göre. Eşine baştan söylemeliydi her şeyi.

''Konu nasıl bana geldi peki? Lisa Hanım'ın direkt Jimin hamile demesi imkansız çünkü.''

''Yalan uydurdum bir tane işte, hamile olmaktan korkuyorum, eşime nasıl söylerim diye. Sonra o da ismini vermeden senin yaşadıklarını anlattı.''

''İsmimi vermediyse nasıl anladın?''

''Ee o da Taehyung farkı. Neyse bebeğim bana çok kızdın mı? Ona  söylememek için çok direndim ama gidip kendi öğrenseydi hastaneyi birbirine katardı.''

''Hayır çok kızmadım. Tek suçlu benim''

''Öyle deme. Haklısın söylememekte. Hem seni dışarı atarak ne yapmayı düşünüyordu o gerizaklı?''

Serendipity|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin