Bölüm 45 - Yılbaşı
•••
''Aman Tanrım Kook! Çok güzel oldu!''
''Sen yaptın tabiki güzel olacak''
Dedi ve eşine arkasından sarıldı. Sabahtan beri yılbaşı ağacıyla uğraşıyordu Jimin, sonucu da
cidden güzel olmuştu.''Hara nerede?''
''Koşuyordu en son''
Omega duyduğu seyle kıkırdadı. Kısa süre sonra salonda Jimin'in telefon melodisi duyuldu. Ne kadar istemese de eşinden ayrıldı ve koltugun üzerine duran telefonunu eline aldı.
Ekranda yazan Taetae💕 yazısıyla genişçe gülümsedi ve telefonu açıp kulağına koydu.
Taetae💕 - Minnie🌸
Alooo! Bebeğim ne yapıyorsun?
Ağacı süslemeyi bitirdim az önce. Jungkook'la sohbet ediyorduk.
Anladımm. Neyse bu akşam 'Ailecek' kutlayacakmışsınız yılbaşını. Yani beraber olamayacağız. O yüzden biz de Seokjin'le, yılın ilk gününde size akşam yemeğine gelelim dedik.
Çok iyi olur!
Bir eşine de sor istersen.
Tamamm. Ama bir şey
diyeceğini sanmıyorum.Tabi sen söylersen demez. Ben arasaydım kapa çeneni filan derdi.
O yüzden mükemmel beynimi kullanarak ilk seni aradım.Senin o mükemmel beynine teşekkür ediyorum. Şimdi kapatıp Jungkook'a sorayım, haber veririm sana.
Tamam bebeğim. Bayy
Bayy
...
''Kimdi o bebeğim?''
''Taehyung. Yarın akşam Seokjin'le yemeğe gelmek istiyorlar. Benim için sorun yok ama Taehyung sana da sormamı istedi.''
''Senin için sorun yoksa gelsinler''
''Süper! Yarın sabah ilk iş markete gideceğim! Acaba ne yapsam?''
Alfa, eşinin bu tatlı heyecanına karşı genişçe gülümsedi. Onu mutlu etmeyi, dolgun dudaklarındaki küçük tebessümü çok seviyordu.
Aslına bakarsak Jungkook Jimin'in her şeyini seviyordu. Sonuçta aşık olduğu adamdı?
''Bence bana bir öpücük verebilirsin''
Dedi yanağını işaret ederek. Eşini dinleyen omega yumuşak bir öpücük kondurdu alfasının yanağına.
Ardından diğer yanağını işaret etti. Ve oraya konan bir öpücük daha. Bu işi eğlence haline getiren Jungkook yüzünün her yerini tek işaret etti. Dudakları hariç, çünkü en güzelini en sona saklıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity|Jikook|✔
Ficção AdolescenteHer şey omega Jimin'in, alfa Jungkook'un evine bakıcılık yapmak için gitmesiyle başladı. -Mpreg -Omegaverse •Semekook •Ukemin