Bölüm 53 (M)

4.3K 302 13
                                    

Bölüm 53 - Tamamen onun

•••

Gayet ateşli olan öpüsmelerini geriye çekildi Jungkook bozmuştu. Jimin'in gerçekten isteyip istemediğinden emin olmalıydı. İleride pişman olmalarını istemiyordu.

''Emin misin sevgilim?''

Diye fısıldadı sevdiğim adamın dudaklarına doğru. Emin olmasa bile kimse dayanamazdı bu ana.

''Eminim Jungkook. Artık tamamen senin olmak istiyorum.''

''Zaten tamamen benimsin bebeğim. Öyle olmaya da devam edecek. Ama kendini zorlamanı istemiyorum.''

''Bizim sevgili olmamızın üzerinden oldukça fazla zaman geçti Jungkook. Beni kendimle barıştırdın sen. Özgüven sorunumu yendim senin sayende. Inan ki aklımda bir damla bile tedirginlik yok. Sana deliler gibi güveniyorum ve senin olmak istiyorum.''

''Benim olacaksın bebeğim.''

Ardından tekrardan birleşen kırmızı dudaklar...

Az öncekine tezat keşfe çıkan eller...

Bilinmeyen adımlarla yatak odasına ilerleyen bedenler...

Öptüğü dudaklar yüzünden dünyadan soyutlanan Jimin, sırtı yatağa değdiği an yatak odasında olduğunu fark etti.

Ancak bozuntuya vermeden eşinin sweatine attı ellerini. Kendine çektiği gibi tekrar birleştirdi dudaklarını.

Yaklaşık 2-3 dakika kesintisiz öpüşen ikili artık ilermeleri gerektiğini anladı. Jungkook'un kemikli elleri eşinin t-shirt'ünün içine kayarken Jimin elinde olmadan inledi.

Ardından yaptığı şeyin farkına varınca, kızaran yüzüyle konuştu. Utanıyordu...

''Ö-özür dilerim''

''Neden özür diliyorsun bebeğim?''

Sessiz kalmayı tercih etti. Ne diyeceğini bile bilmiyordu. Utandığı için ağzına geleni söylemişti.

''Sadece devam et''

Diyebildi zar zor. Kendisi yüzünden bu güzel anın mahv olmasını istemiyordu.
Bu yüzden atak yapan taraf oldu.

Ellerini eşini t-shirt'ünün etek uçlarına atıp tek hamlede çıkarttı. Alfa olan eşinin bu ani hareketiyle bir anda afallasa da sırıtıp işine devam etti.

''Senin bu arsız hallerini hep omeganın kontrolündeyken görmüştüm. Ama simdiki bin kat daha iyi çünkü ben de senin gibi kendimdeyim''

''Ben senin arsız halini hâlâ göremedim, Jeon''

Resmen kışkırtmak istiyordu eşini. Ve oldukça sabırsız olan Jungkook için bu son damla olmuştu.

''Sikeyim Jimin''

Hızla üzerlerinde kalan son parçaları çıkardı alfa. Jimin anlık yaşadığı utançla elleriyle penisini kapattı.

''Tanrım Jimin... Sanki az önce konuşan sen değilmişsin gibi''

Dedi kıkırdayarak. Gördüğü bu tatlı manzara ona her şeyi bırakıp eşine sıkı sıkı sarılmasını söylüyordu.

''Bir anda olunca...Ne bileyim utandım işte. Sadece devam etsek?''

''Olur bebeğim. Sen yeter ki iste.''

Elini ince bele yerleştiren alfa, eşinin üzerine yerleşip tekrar birleşmesini sağladı şişmiş dudakların.

Aynı zamanda keşfe çıkmıştı kemikli elleri. Sanki ezberlemek istercesine dolanıyordu beyaz tende.

Nefesleri biten ikili, sesli bir biçimde ayrılmıştı birbirlerinden. Jungkook hafifçe geri çekildiğinde gördüğü manzarayla kutsandığını hissetti.

Serendipity|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin